ΝΕΑ

ACEA: Η ΕΕ χρειάζεται μια βιομηχανική στρατηγική για τον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας, όχι μια μεμονωμένη ρυθμιστική προσέγγιση (Βίντεο)

Σε μια επίκαιρη στιγμή για τη στροφή της Ευρώπης προς τα ηλεκτρικά οχήματα (EV), η École Polytechnique δημοσίευσε πρόσφατα μια εντυπωσιακή έκθεση που συγκρίνει το ρυθμιστικό πλαίσιο για τα ηλεκτρικά οχήματα στην Κίνα, τις ΗΠΑ και την ΕΕ.

Σε μια κατ’ ιδίαν συνάντηση με την Γενική Διευθύντρια της ACEA, ο συντάκτης της έκθεσης επιβεβαίωσε ότι η Κίνα και οι ΗΠΑ τρέχουν μπροστά στις προσπάθειές τους να ενισχύσουν τους εγχώριους τομείς ηλεκτροκίνητων οχημάτων, ενώ η ΕΕ κινδυνεύει σοβαρά να μείνει πίσω.

Σχολιάζοντας την ολιστική προσέγγιση της Κίνας σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας των ηλεκτρικών οχημάτων και τα τεράστια κίνητρα χρηματοδότησης των ΗΠΑ, ο συντάκτης προειδοποίησε ότι η αποσπασματική προσέγγιση της ΕΕ στη ρύθμιση συγκεκριμένων αλυσίδων αξίας αποτελεί θεμελιώδη κίνδυνο για την ανταγωνιστικότητα αυτού του στρατηγικού τομέα για την Ευρώπη.

Η ανταγωνιστικότητα της Ευρώπης

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες θέλουν να δημιουργήσουν ένα ισχυρό ευρωπαϊκό οικοσύστημα ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη, το οποίο θα επιτρέπει στους κατασκευαστές να διατηρούν την ανταγωνιστικότητά τους και να ευημερούν, εξυπηρετώντας παράλληλα την ανάγκη για οικονομικά προσιτά ηλεκτρικά οχήματα που παράγονται κερδοφόρα στην Ευρώπη.

Ο κλάδος υφίσταται σημαντικό μετασχηματισμό προς την ηλεκτροκίνηση και η συνεργασία με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς είναι το κλειδί για την επίτευξη κοινών στόχων, όπως η καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής. Μπορείτε να μάθετε περισσότερα για το τι μπορεί να κάνει η Ευρώπη για να στηρίξει τη βιομηχανία κατασκευής ηλεκτρικών οχημάτων στο μανιφέστο #FutureDriven της ACEA

Νικόλαος Μιχαλόπουλος

Recent Posts

Fia προς ευρωπαίους πολιτικούς: «Η κινητικότητα είναι δικαίωμα, να παραμείνετε προσιτοί»

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

3 ώρες ago

Apple Car: Το εγχείρημα ενδεχομένως να αναβιώσει με συμμαχία με τη Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

4 ώρες ago

Η Toyota αμφισβητεί την κυριαρχία του Mazda MX-5 εξελίσσοντας το δικό της Roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

5 ώρες ago

H DS Automobiles παρουσιάζει το DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

3 ημέρες ago

Källenius (CEO Mercedes): «Θα εκσυγχρονίζουμε όλους τους κινητήρες, στη συνέχεια οι πελάτες θα επιλέγουν»

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

3 ημέρες ago

Η Ford ξανασκέφτεται τον στόχο του 2030 για την υιοθέτηση αποκλειστικά BEV στην Ευρώπη

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

3 ημέρες ago