Volvo : Καταγράφει το καλύτερο δεύτερο εξάμηνο στην ιστορία της

 

  Η Volvo Cars ανακοίνωσε ότι
σημείωσε τις πιο υψηλές πωλήσεις σε περίοδο δεύτερου εξαμήνου στην ιστορία της
κατά τη διάρκεια του 2020. Η ταχεία αύξηση στη ζήτηση για τα ηλεκτροκίνητα
μοντέλα της έδωσε ώθηση στην ανάκαμψη της εταιρείας, μετά τις επιπτώσεις που
είχε η πανδημία του
COVID-19
στις πωλήσεις.

 

  Η σουηδική εταιρεία
έδρασε αποφασιστικά για να μετριάσει την αρνητική επίδραση της πανδημίας κατά
το πρώτο μισό του έτους, πράγμα που της επέτρεψε να επανεκκινήσει γρήγορα τις
λειτουργίες της ύστερα από ένα σύντομο κλείσιμο και να δρομολογήσει μία ισχυρή
ανάκαμψη. Στην εξέλιξη αυτή συνέβαλε και η ραγδαία αύξηση της ζήτησης για τη
σειρά
Recharge, των ηλεκτροκίνητων αυτοκίνητων Volvo που φορτίζονται.

 

  Το μερίδιο των
μοντέλων
Recharge, με πλήρως ηλεκτρικό ή plugin υβριδικό σύστημα κίνησης υπερδιπλασιάστηκε σε σχέση
με το 2019. Στην Ευρώπη, το μερίδιο των
Volvo Recharge στο σύνολο των
πωλήσεων ήταν 29%, καθιστώντας τη
Volvo την κορυφαία μάρκα στην ήπειρο στην κατηγορία των
φορτιζόμενων αυτοκινήτων.
H
εταιρεία κατέλαβε την πρώτη θέση στις πωλήσεις των
plugin υβριδικών μοντέλων και στις Ηνωμένες Πολιτείες.

 

  Στην Ελλάδα, η Volvo πραγματοποίησε
ιδιαίτερα δυναμική ανάκαμψη κατά το δεύτερο εξάμηνο με αιχμή τη σειρά
Recharge, πετυχαίνοντας να
συγκρατήσει την υποχώρηση των πωλήσεών της σε σχέση με το 2019 στο 20,2%, ενώ
συνολικά η πτώση της ελληνικής αγοράς ήταν 29,3%. 

 

  Τα plugin υβριδικά Volvo σχεδόν
οχταπλασίασαν τις πωλήσεις τους σε σχέση με το 2019, με αποτέλεσμα 1 στα 2
αυτοκίνητα
Volvo
που παραγγέλθηκαν εντός του 2020 στη χώρα μας να είναι
Recharge. Η Volvo είναι
αδιαμφισβήτητος ηγέτης στην κατηγορία των
plugin υβριδικών, καθώς
το 30% των αυτοκινήτων αυτού του τύπου που διατέθηκαν στην Ελλάδα το 2020 είναι
Volvo Recharge.

 

  Στην Κίνα και τις
Ηνωμένες Πολιτείες, τις δύο πιο μεγάλες εθνικές αγορές, η
Volvo Cars ανακοίνωσε αύξηση
πωλήσεων για το σύνολο του έτους, καθώς κατάφερε όχι απλώς να ανακάμψει από την
πτώση των πωλήσεων λόγω της πανδημίας στο πρώτο μισό της χρονιάς, αλλά πέτυχε
σημαντική αύξηση στο δεύτερο εξάμηνο.  

 

  «Έπειτα από μία
δύσκολη αρχή, κερδίσαμε μερίδιο αγοράς σε όλες τις κύριες περιοχές πωλήσεων
πραγματοποιώντας ένα εξαιρετικό δεύτερο εξάμηνο», δήλωσε ο
Lex Kerssemakers, Επικεφαλής
Παγκόσμιων Εμπορικών Λειτουργιών
. «Το 2021 στοχεύουμε να επεκτείνουμε αυτή την θετική
τάση, καθώς συνεχίζουμε να λανσάρουμε νέα ηλεκτροκίνητα
Volvo και να διευρύνουμε
τις
online
επιχειρηματικές μας δραστηριότητες».

 

  Παρόλο που οι
πωλήσεις σημείωσαν κάμψη κατά 21% στο πρώτο μισό του 2020, κατά το δεύτερο
εξάμηνο του έτους η
Volvo Cars
επανήλθε στην πορεία ανάπτυξης των πρόσφατων ετών, καταγράφοντας ισχυρή αύξηση
μήνα με το μήνα από τον Ιούνιο και μετά. Οι πωλήσεις του δεύτερου εξαμήνου
ανήλθαν σε 391.751 αυτοκίνητα, σημειώνοντας αύξηση 7,4% σε σχέση με την
αντίστοιχη περίοδο του 2019.

 

  Σε παγκόσμιο
επίπεδο, το 2020 η
Volvo Cars
πούλησε 661.713 αυτοκίνητα, σημειώνοντας μείωση κατά 6,2% σε σχέση με το 2019.
Παρόλο που εκκρεμεί η τελική επικύρωση των στοιχείων για το σύνολο του 2020, η
εταιρεία υπερέβη τις επιδόσεις των ανταγωνιστών της και κέρδισε μερίδιο αγοράς
σε όλες τις μεγάλες περιοχές πωλήσεων στη διάρκεια των πρώτων 11 μηνών του
έτους.

 

  Στην Κίνα, το 2020
οι πωλήσεις έφτασαν τις 166.617 αυτοκίνητα, αυξημένες κατά 7,5% σε σχέση με το
2019. Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η
Volvo Cars  διέθεσε 110.129 αυτοκίνητα, πετυχαίνοντας
αύξηση 1,8% συγκριτικά με το προηγούμενο έτος. Και στις δύο αγορές, η
πλειοψηφία των πωλήσεων οφείλεται στην ιδιαίτερα ενισχυμένη ζήτηση για την
πολυβραβευμένη σειρά των
Volvo SUV.

 

  Στην Ευρώπη, τα
μοντέλα της σειράς
Volvo Recharge παρουσίασαν ισχυρή ζήτηση σε πολλές σημαντικές
αγορές. Η συνολικά πτωτική πορεία της αγοράς εξαιτίας των περιορισμών που
επέβαλε η πανδημία οδήγησε σε πτώση των πωλήσεων κατά 15,5% στο σύνολο του
έτους.

 

  Η πανδημία
επιτάχυνε επίσης τη στροφή της εταιρίας προς τις
online πωλήσεις, στις οποίες θα
συνεχίσει να δίνεται έμφαση το 2021. Κατά το 2020, η
Volvo Cars υπερδιπλασίασε τον
αριθμό των συνδρομών που διατίθενται
online σε σχέση με το 2019. Η επιτυχία στο συγκεκριμένο
κανάλι εξακολούθησε να είναι μεγάλη, στηρίζοντας την αύξηση των μεριδίων
αγοράς.

 

  Η Volvo Cars έχει δεσμευτεί να
γίνει μία εταιρεία
premium
ηλεκτρικών αυτοκινήτων και στα επόμενα χρόνια στοχεύει να λανσάρει αρκετά
πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Έως το 2025, στόχος της είναι οι παγκόσμιες
πωλήσεις της να αποτελούνται κατά 50% από πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα, με το
υπόλοιπο 50% να προέρχεται από υβριδικά. Η
Volvo Cars είναι αυτή τη
στιγμή ο μόνος κατασκευαστής αυτοκινήτων που προσφέρει τουλάχιστον μία
plugin υβριδική έκδοση
για κάθε μοντέλο στην γκάμα της.

 

Ακολουθεί
λεπτομερής ανάλυση των πωλήσεων ανά περιοχή:

 

  Κατά τη διάρκεια
του 2020, τοXC60
ήταν το κορυφαίο μοντέλο
Volvo
σε πωλήσεις, με συνολικά 191.696 μονάδες (2019: 204.965 αυτοκίνητα),
ακολουθούμενο από το
XC40
με 185.406 αυτοκίνητα (2019: 139.847) και το
XC90 με 92.458 αυτοκίνητα (2019: 100.729).