01 Oliver Bearman GBR 87 Van Amersfoort Racing Italian F.4 Championship Powered by Abarth Vallelunga scaled Τριπλή νίκη για τον Oliver Bearman στη Vallelunga Abarth, Formula 4, αγωνες, ειδήσεις, Νέα
Bearman Oliver, Tatuus F.4 T014 Abarth #87, Van Amersfoort Racing

Τριπλή νίκη για τον Oliver Bearman στη Vallelunga

Στον αγώνα της Vallelunga για τον Ιταλικό θεσμό F.4 Championship Powered by Abarth, ο Βρετανός Oliver Bearman πέτυχε το απόλυτο των τριών νικών σε τρεις αγώνες, δείχνοντας ότι θα είναι ο βασικός πρωταγωνιστής της φετινής χρονιάς.

svg%3E Τριπλή νίκη για τον Oliver Bearman στη Vallelunga Abarth, Formula 4, αγωνες, ειδήσεις, Νέα

Ο 3ος γύρος του Ιταλικού F.4 Championship Powered by Abarth όπως αναμενόταν ήταν ιδιαίτερα σκληρός, με τους οδηγούς και τα μονοθέσια να έχουμε να αντιμετωπίσουν θερμοκρασίες άνω των 33 βαθμών κελσίου. Ο Βρετανός Oliver Bearman κατάφερε να κυριαρχήσει και στους τρεις αγώνες που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή, επιτυχία που έχει επαναληφθεί μόλις 7 φορές στην πολύχρονη ιστορία του θεσμού. Συνολικά 31 μονοθέσια της Tatuus με τον κινητήρα T-Jet της Abarth απόδοσης 160 ίππων βρέθηκαν στην εκκίνηση, με το σύνολο του «Σκορπιού» που εφοδιάζει και τα μοντέλα παραγωγής της μάρκας να αποδεικνύει για ακόμα μια φορά την απόδοση και την αξιοπιστία του, παρά τις υψηλές θερμοκρασίες.

Ο Oliver Bearman εντυπωσίασε με την απόδοση και την σταθερότητα του και στους τρεις αγώνες, ενώ ιδιαίτερα επεισοδιακός ήταν ο τελευταίος αγώνας της ημέρας. Ο Βρετανός βρέθηκε υπό πίεση από τον Sebastian Montoya, ο οποίος είχε τα ελαστικά του σε πολύ καλύτερη κατάσταση.  Όμως μετά τη σύγκρουση μεταξύ των Joshua Dürksen και Han Cenyu, η κόκκινη σημαία έδωσε την ευκαιρία στον Bearman να αντικαταστήσει ένα κλαταρισμένο ελαστικό, χωρίς ουσιαστικά να χάσει τη θέση του. Στη συνέχεια κατάφερε να κρατήσει στη 2η θέση τον Montoya, δείχνοντας ότι εκτός από ταχύτητα έχει και την ψυχραιμία και απαιτεί ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, σε έναν αγώνα όπου η ζέστη και η υψηλή θερμοκρασία του αέρα και του οδοστρώματος σε συνδυασμό με το πάθος των νεαρών οδηγών οδήγησε σε αρκετά συμβάντα και εγκαταλείψεις.

Ο αγώνας ήταν ιδιαίτερα δύσκολος και για τον Τζώρτζη Μαρκογιάννη, ο οποίος αντιμετώπισε μια σειρά προβλημάτων που δεν του επέτρεψαν να έχει μια αντίστοιχα καλή εμφάνιση με εκείνη στον πρώτο γύρο του θεσμού στην πίστα του Paul Ricard. Ο ίδιος δίνει το στίγμα της παρουσίας του στην πίστα που βρίσκεται στα περίχωρα της Ρώμης:

«Μετά από δύο μη ικανοποιητικά σκέλη κατατακτήριων δοκιμών, κατά την διάρκεια των τριών αγώνων έδωσα πολλές μάχες στην προσπάθεια  ανάκτησης των χαμένων θέσεων. Παρότι υπήρξαν ορισμένα ατυχήματα και τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα, η ταχύτητα υπήρχε και ελπίζω στον επόμενο αγώνα στην Imola να το αντικατοπτρίσουν τα αποτελέσματα.»

Ο επόμενος γύρος (23-25 Ιουλίου) στο Autodromo Enzo and Dino Ferrari, στην Ίμολα, θα σηματοδοτήσει τη διακοπή του θεσμού για τη θερινή περίοδο και σίγουρα οι ομάδες και οι οδηγοί θα θέλουν να κλείσουν με τον καλύτερο τρόπο το πρώτο μέρος της σαιζόν, σε μια πίστα με ιδιαίτερη ιστορία.

Ο Oliver Bearman με 182 βαθμούς δείχνει να έχει θέσει υποψηφιότητα για την θέση του πρωταγωνιστή στη φετινή χρονιά, όμως οι Tim Tramnitz (116 βαθμοί) και Sebastian Montoya (99 βαθμοί) δείχνουν ότι θα προσπαθήσουν να κάνουν όσο το δυνατόν πιο δύσκολη τη χρονιά του Βρετανού.

More Stories
koenig3v Ο Koenigsegg ξαναφτιάχνει το One:1 που διαλύθηκε στο Nurburgring Koenigsegg One:1, Nurburgring, zblog
Ο Koenigsegg ξαναφτιάχνει το One:1 που διαλύθηκε στο Nurburgring