| Driver: Oliver Rowland| Team: Nissan e.dams| Number: 22| Car: Nissan IM03|Car: Spark SRT05e|| Photographer: Shiv Gohil| Event: Monaco ePrix| Circuit: Circuit de Monaco| Location: Monaco| Series: FIA Formula E| Season: 2020-2021| Country: Monaco| Keyword: Season 7| Keyword: Season Seven| Keyword: S7| Keyword: motorsport| Keyword: electric racing| Keyword: single seater| Keyword: open wheel| Keyword: 2021|| Session: Race|

Στο βάθρο η Nissan e.dams, στον αγώνα της Formula Ε του Μεξικού

Ο νικητής της Super Pole, Oliver Rowland, τερματίζει τρίτος στο νέο E-Prix της Puebla του Μεξικού

Η ομάδα της Nissan e.dams αγωνίστηκε το περασμένο Σαββατοκύριακο στο συναρπαστικό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα της ABB FIA Formula E στο Mexico E-Prix, με τον οδηγό του μονοθέσιου #22 LEAF, Oliver Rowland, να κερδίζει την Super Pole και να τερματίζει τρίτος, σε έναν γεμάτο δράση διπλό αγώνα, στο νέο Autodromo Miguel Ε. Abed.

Ο Rowland  ηγήθηκε από νωρίς στον ένατο γύρο  της σειράς ηλεκτρικών αγώνων 2020-21, αλλά η επιθετική, πρώιμη στρατηγική του με το Attack Mode δεν ήταν αρκετή για να του εξασφαλίσει το προβάδισμα. Τελικά τερμάτισε τέταρτος στον αγώνα, ωστόσο ο Werhlein έλαβε ποινή  πέντε δευτερολέπτων για ακατάλληλη χρήση του FanBoost και έτσι ο Rowland  “ανέβηκε” στην τρίτη θέση.

Η Nissan αγωνίζεται σε αυτό το παγκόσμιο πρωτάθλημα για να φέρει τον ενθουσιασμό και την απόλαυση της οδήγησης ηλεκτρικών οχημάτων μηδενικών εκπομπών, σε ένα παγκόσμιο κοινό. Ως μέρος του στόχου της να επιτύχει ουδετερότητα άνθρακα στις λειτουργίες της και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της έως το 2050, η Nissan σκοπεύει να “εξηλεκτρίσει” τα επερχόμενα μοντέλα της, μέχρι τις αρχές της δεκαετίας του 2030. Η Nissan στοχεύει στα οφέλη που πηγάζουν από την εμπειρία της στην ηλεκτροκίνηση και από την μεταφορά γνώσεων και τεχνολογίας μεταξύ των αγώνων και των καθημερινών οδικών συνθηκών, για να προσφέρει καλύτερα ηλεκτρικά οχήματα στο καταναλωτικό κοινό.

“Συνολικά, πρέπει να επικεντρωθούμε στα θετικά του Σαββατοκύριακου”, δήλωσε ο Tommaso Volpe, διευθυντής παγκόσμιου μηχανοκίνητου αθλητισμού της Nissan. “Επιστρέψαμε με έναν ισχυρότερο ρυθμό, σε σύγκριση με το πρώτο μισό της σεζόν. Ήμασταν στην κορυφή των ελεύθερων δοκιμαστικών  και στα προκριματικά ήμασταν στην P2 και στην pole position. Γνωρίζουμε ότι το αυτοκίνητο είναι γρήγορο και έχει βελτιωθεί πολύ. Είναι απογοητευτικό που χθες (Σάββατο 19 Ιουνίου 2021) αποκλείσθηκε για διαδικαστικό τεχνικό θέμα της FIA. Σήμερα (Κυριακή 20 Ιουνίου 2021) ξεκινήσαμε στην pole position, αλλά τα αποτελέσματα της P3 δείχνουν ότι ενώ έχουμε ανακτήσει τον ρυθμό στον αγώνα, δεν είμαστε ακόμα στην κορυφή. Δυστυχώς, ο Sebastien δεν είχε την σιγουριά που έπρεπε όλο το Σαββατοκύριακο. Χρειάζεται να βελτιωθούμε περαιτέρω.”

Το πρωτάθλημα της Formula E θα συνεχιστεί  στην Νέα Υόρκη για τους γύρους 10 και 11, στις 10 και 11 Ιουλίου αντίστοιχα.

Η Nissan είναι πρωτοπόρος στον τομέα της ηλεκτρικής κινητικότητας στο Μεξικό. Το Nissan LEAF κυκλοφόρησε στο Μεξικό το 2014 και έγινε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα μαζικής παραγωγής στην χώρα, με το λανσάρισμα του LEAF δεύτερης γενιάς να λαμβάνει χώρα το 2018, με μεγάλη επιτυχία. Πρόσφατα, η Nissan έφτασε στο ορόσημο των 700 σταθμών φόρτισης σε ολόκληρη τη χώρα, τόσο σε δημόσια σημεία,   όσο και σε όλο το δίκτυο των αντιπροσώπων της, σφυρηλατώντας τα θεμέλια για μια νέα εποχή κινητικότητας.

Μια νέα περίοδος βιώσιμης ανάπτυξης ξεκινά για τη Nissan, καθώς υλοποιεί το πλάνο μετασχηματισμού Nissan NEXT, επιταχύνοντας το ταξίδι  προς μια πλήρως ηλεκτροκίνητη γκάμα στην Ευρώπη, από την οικονομική χρήση του 2023, με το λανσάρισμα τόσο του αμιγώς ηλεκτρικού crossover  Ariya όσο  και του  Qashqai e-Power, να αποτελούν τα πρώτα βήματα.

Περισσότερες πληροφορίες για τα νέα συναρπαστικά μοντέλα της Nissan, είναι διαθέσιμες στο www.nissan.gr.