wrcnew Στην Ελλάδα ο μεγάλος τελικός του eSports WRC

Στην Ελλάδα ο μεγάλος τελικός του eSports WRC

Το Ράλλυ Ακρόπολις είναι… γούρικο τελικά για τη χώρα μας. Εκτός από τα τέρατα του WRC που θα έρθουν για να δώσουν τη μάχη για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλλυ στα ελληνικά χώματα, ο promoter του ΠΠΡ, έχοντας την ευθύνη και για το εικονικό Πρωτάθλημα eSports WRC, επέλεξε την Ελλάδα για τη διοργάνωση του μεγάλου τελικού του θεσμού.

Το Πρωτάθλημα eSports WRC συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων θεσμών εικονικών αγώνων, με χιλιάδες συμμετέχοντες από κάθε σημείο του πλανήτη να δίνουν τις δικές τους μάχες στις ειδικές διαδρομές του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ, μέσω του ηλεκτρονικού παιχνιδιού WRC 9.

esports1 Στην Ελλάδα ο μεγάλος τελικός του eSports WRC
WRC χωρίς (αληθινό) χώμα. Στην Ελλάδα και αυτό!

Η συγκίνηση που προκαλεί στον κόσμο του eSports WRC ο ανταγωνισμός στον μηχανοκίνητο αθλητισμό αποτελεί υπόθεση για πολλούς. Ωστόσο, μόλις οκτώ από τους συμμετέχοντες στο Πρωτάθλημα, που τρέχει όλη τη χρονιά και ακολουθεί τους αγώνες του WRC, μπορούν να γευτούν στην Ελλάδα τη συμμετοχή στον μεγάλο τελικό, που διεξάγεται με τη φυσική παρουσία των παικτών και με έπαθλο ένα Toyota GR Yaris!

Η Ελλάδα θα φιλοξενήσει για πρώτη φορά μια εκδήλωση του είδους, και μάλιστα λίγο πριν από την εκκίνηση του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις, το απόγευμα της Τετάρτης 8 Σεπτεμβρίου, στις ειδικά διαμορφωμένες εγκαταστάσεις του Ποδηλατοδρομίου στο ΟΑΚΑ.

Γιατί Ελλάδα;

Η επιλογή της χώρας για αυτήν τη διοργάνωση δεν είναι τυχαία. Η ελληνική Πολιτεία και το Υφυπουργείο Αθλητισμού, με νέο αθλητικό νομοσχέδιο, το πέμπτο σε σειρά της αθλητικής μεταρρύθμισης, βάζει επίσημα στον αθλητικό χάρτη τον ηλεκτρονικό αθλητισμό (e-sports).

ESPORTSWRC Στην Ελλάδα ο μεγάλος τελικός του eSports WRC
Ο υφυπουργός Αθλητισμού, Λ. Αυγενάκης, παρουσιάζοντας το eSports WRC

Μάλιστα, η Ελλάδα γίνεται η πρώτη ευρωπαϊκή χώρα που αναγνωρίζει σε νομοθετικό κείμενο το συγκεκριμένο είδος, δίνοντας τη δυνατότητα στα νόμιμα και ενεργά ερασιτεχνικά αθλητικά σωματεία να συστήσουν τμήματα ηλεκτρονικού αθλητισμού, ενώ για τις ιδιωτικές εταιρείες προβλέπεται να συστήσουν σωματεία σύμφωνα με τη νομοθεσία, με στόχο την ανάπτυξη του ηλεκτρονικού αθλητισμού. Τέλος, προβλέπεται η δημιουργία Ομοσπονδίας Ηλεκτρονικού Αθλητισμού, με τη συμμετοχή μίνιμουμ αριθμών σωματείων, με γνώμονα την ανάπτυξη του είδους.

Wildcard σε Ελλάδα και Κύπρο

Παράλληλα με την απόφαση διεξαγωγής του τελικού eSports WRC στη χώρα μας, οι διοργανωτές δίνουν wildcard στην Ελλάδα και στην Κύπρο για μία θέση μεταξύ των διεκδικητών του τίτλου! Ο νικητής θα προκύψει από τους οκτώ ταχύτερους μεταξύ των παικτών των δύο χωρών που αγωνίστηκαν και θα αγωνιστούν στους γύρους της Κένυας (24-26 Ιουλίου), της Πορτογαλίας (29-31 Ιουλίου) και της Ιαπωνίας (23-25 Αυγούστου), οι οποίοι το πρωί της 8ης Σεπτεμβρίου θα αναμετρηθούν στο Ποδηλατοδρόμιο, στον ελληνικό τελικό, το Acropolis Rally21 eSports presented by Kotsovolos, που επίσης υποστηρίζεται από την Cosmote.

Αξίζει να αναφερθεί πως εκτός από τη διασκέδαση και το καθαρά διαγωνιστικό μέρος, τα e-motorsports αναγνωρίζονται από όλους τους εμπλεκόμενους φορείς ως ένα μέσο ώστε ο μηχανοκίνητος αθλητισμός να καταστεί πιο προσβάσιμος σε περισσότερους ανθρώπους. Τη μεγαλύτερη απόδειξη στην προκειμένη περίπτωση αποτελεί η αναγνώριση της πιστότητας του eSports WRC από τη Διεθνή Ομοσπονδία Αυτοκινήτου. Η FIA, όντας σε διαρκή αναζήτηση ταλέντων, «τρέχει» την καμπάνια FIA Rally Star, που χρησιμοποιεί την ίδια πλατφόρμα για την αξιολόγηση και την ανάδειξη νέων οδηγών, ηλικίας 17 έως 26 ετών, οι οποίοι θα αποτελέσουν τους μελλοντικούς Παγκόσμιους Πρωταθλητές Ράλλυ.