Opel Astra TCR: Έτοιμο αγωνιστικό για το Nürburgring με 330 άλογα

H δύναμη προέρχεται από έναν 2.0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 330 ίππων με κίνηση στους μπροστά τροχούς και τιμή γύρω στα 95.000 €

Με την ευκαιρία του λανσαρίσματος του διεθνούς TCR (Touring Car Racing) στο σιρκουί Jules Tacheny στο Mettet (Βέλγιο), η Opel αποκάλυψε το νέο της αυτοκίνητο τουρισμού για αγώνες πελατών (customer racing). Το Opel Astra TCR συνδυάζει υπερσύγχρονη αγωνιστική τεχνολογία με μία αποτελεσματική φιλοσοφία ασφάλειας, ενώ ελάχιστα απέχει από την παραγωγή. Επιτρέπει στις ομάδες της Opel να τρέχουν σε αγώνες μικρών και μεγάλων αποστάσεων – όπως ο 24ωρος αγώνας του Nürburgring – με ένα όχημα χωρίς τεχνικές αλλαγές.

Το 5-θυρο Astra χρησιμοποιεί έναν πολύ αποδοτικό, δίλιτρο, υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που θα αποδίδει 330 hp και μέγιστη ροπή 420 Nm (και τα δύο στο πλαίσιο της φιλοσοφίας ‘Ισορροπία Επιδόσεων’), διασφαλίζοντας επαρκή επιτάχυνση για όχημα με απόβαρο 1200 kg. Αυτή η ισχύς μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς μέσω σειριακού, εξατάχυτου αγωνιστικού κιβωτίου με χειριστήρια αλλαγών (paddles) στο τιμόνι. Τη σύνδεση κινητήρα-κιβωτίου αναλαμβάνει ένας συμπλέκτης με δύο δίσκους από συσσωματωμένο μέταλλο. Ένα αυτοματοποιημένο διπλό σύστημα αποσύμπλεξης εξασφαλίζει τη σταθερότητα στα κατεβάσματα σχέσεων. Το αγωνιστικό αυτοκίνητο επιβραδύνει με δισκόφρενα 378 mm + 6-πίστονες δαγκάνες μπροστά και . Ο οδηγός μπορεί να ρυθμίζει την κατανομή πέδησης από το cockpit.

Το πλαίσιο είναι πλήρως προσαρμοζόμενο και υποστηρίζεται από υπερσύγχρονη τεχνολογία αποσβεστήρων. Η αποδοτική αεροδυναμική με ρυθμιζόμενο εμπρός splitter και πίσω αεροτομή που για λόγους κόστους είναι στάνταρ εξαρτήματα και ίδια σε όλα τα οχήματα TCR, παίζει ρόλο στο σετάρισμα του οχήματος. Ηλεκτρονικά συστήματα υποστήριξης όπως ABS και ESP δεν επιτρέπονται.

Προκειμένου οι ομάδες πελατών Opel να μπορούν να χρησιμοποιούν το Astra TCR τους για αρκετά χρόνια χωρίς να κάνουν τεχνικές ρυθμίσεις, το αυτοκίνητο ήδη εφοδιάζεται με χαρακτηριστικά που η Διεθνής Ομοσπονδία Αυτοκινήτου (FIA) θα επιβάλλει ως υποχρεωτικά από τη σεζόν του 2017 όπως το ρεζερβουάρ καυσίμου ασφαλείας των 100 L.

Η δέσμευση της Opel στο Αγωνιστικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού σηματοδοτεί τη συνέχεια μιας μακράς και επιτυχημένης παράδοσης στους αγώνες τουρισμού. Το Customer Racing ήταν ανέκαθεν βασικός πυλώνας στη δέσμευση της Opel στο μηχανοκίνητο αθλητισμό σε πολλές χώρες σε όλη την Ευρώπη μαζί με την εργοστασιακή συμμετοχή της στο Γερμανικό Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού (DTM) ή εθνικά πρωταθλήματα όπως το  German Supertouring Championship (STW). Η φιλοσοφία του TCR ταιριάζει άριστα με αυτή τη φιλοσοφία (ισχυρά, εντυπωσιακά αυτοκίνητα τουρισμού που παραπέμπουν έντονα στα μοντέλα παραγωγής) που διατίθενται σε προσιτές τιμές, το TCR ικανοποιεί τις τρέχουσες απαιτήσεις των ενδιαφερόμενων ομάδων πελατών.

Το TCR προσφέρει επίσης στην Opel την ιδανική πλατφόρμα για να παρουσιάσει το νέο της μοντέλο παραγωγής σε αγωνιστικό περιβάλλον στις εμπλεκόμενες αγορές. Τα διάφορα εθνικά πρωταθλήματα, συμπεριλαμβανομένης της νέας Γερμανικής σειράς TCR (ADAC TCR Germany), με διοργανώτρια την επί μακρόν εταίρο της Opel, ADAC, αλλά και το Ευρωπαϊκό πρωτάθλημα είναι ιδανικό πεδίο δράσης για την Opel και τις ομάδες πελατών της. Χάρη στην τρίπτυχη φιλοσοφία του – Εθνικά και Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα και το παγκόσμιο TCR International – οι ομάδες πελατών μπορούν να τρέχουν σε όλο τον κόσμο με το ίδιο αυτοκίνητο.

Το Astra TCR εξελίσσεται σε στενή συνεργασία με την παραδοσιακή εταίρο της Opel, Kissling Motorsport, από το Bad Münstereifel. Οι πρώτοι έλεγχοι επιδόσεων θα αρχίσουν πριν τα τέλη Οκτωβρίου. Ένας περιορισμένος αριθμός Opel Astra TCR θα παραδοθεί σε επίλεκτες ομάδες πελατών από το Φεβρουάριο της ερχόμενης χρονιάς.