
Η Skoda αλλάζει φιλοσοφία και περνάει στην νέα της εποχή, επαναπροσδιορίζοντας τον χαρακτήρα και το κοινό της. Το μοντέλο που την φέρνει στη νέα εποχή είναι το νέο Elroq που σφραγίζει τη νέα σχεδιαστική γλώσσα. Στο Topspeed.gr είχαμε για την εβδομαδιαία συμβίωση το νέο Skoda Elroq στην έκδοση 85 με την μεγάλη μπαταρία των 82 kWh και με απόδοση 286 ίππους.

Το νέο ηλεκτρικό κεφάλαιο της Skoda

Το Skoda Elroq είναι το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό SUV της τσέχικης φίρμας στην κατηγορία των compact, βασισμένο στην πλατφόρμα MEB του ομίλου Volkswagen. Η ιδέα του είχε προαναγγελθεί με το πρωτότυπο Vision E (2017) και πιο συγκεκριμένα με το Vision iV (2019), που έδειχναν τη μελλοντική κατεύθυνση της Skoda προς την ηλεκτροκίνηση. Η επίσημη πρεμιέρα του Elroq πραγματοποιήθηκε το φθινόπωρο του 2024, ενώ η εμπορική του διάθεση στην Ευρώπη ξεκίνησε μέσα στο 2025, ως το πρώτο μοντέλο της νέας σχεδιαστικής φιλοσοφίας “Modern Solid”.

Με το Elroq, η Skoda στοχεύει να καλύψει το κενό ανάμεσα στο Karoq και το μεγαλύτερο Enyaq, προσελκύοντας οικογένειες και νεότερους οδηγούς που θέλουν ένα πιο προσιτό, πρακτικό αλλά σύγχρονο ηλεκτρικό SUV. Παράλληλα, αποτελεί κομβικό βήμα στη στρατηγική της μάρκας να διαθέτει τουλάχιστον έξι νέα ηλεκτρικά μοντέλα μέχρι το 2026, ώστε να ενισχύσει τη θέση της στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτροκίνησης.

Μιλώντας τη νέα σχεδιαστική γλώσσα

Το Elroq σηματοδοτεί την είσοδο της Škoda στην εποχή Modern Solid: μια γλώσσα σχεδίασης που προτιμά καθαρές, λειτουργικές φόρμες, αίσθηση στιβαρότητας και σύγχρονες τεχνολογικές λεπτομέρειες. Ως πρώτο μοντέλο που φέρνει πλήρως αυτή τη φιλοσοφία στην παραγωγή, το Elroq εισάγει νέα οπτικά στοιχεία —όπως το glossy «Tech-Deck Face» και τη γραφή ŠKODA πάνω στο καπό— που ανανεώνουν την παραδοσιακή ταυτότητα της μάρκας χωρίς να τη διαγράφουν.

Από εμπρός το Elroq έχει «χαρακτήρα»: η διάταξη των φώτων είναι split-type με τονισμένο το χαρακτηριστικό τετραπλό σχήμα (το λεγόμενο «four-eye» look) — λεπτά φωτιστικά LED στην κορυφή και μεγαλύτερα, πρακτικής χρήσης τμήματα χαμηλότερα/πλευρικά που φιλοξενούν τις λειτουργίες LED Matrix. Η τεχνογνωσία των matrix LEDs προσφέρει adaptive φως χωρίς θάμπωμα. Στο κέντρο δεσπόζει το Tech-Deck Face: μια επίπεδη, γυαλιστερή μαύρη επιφάνεια που αντικαθιστά τη συμβατική γρίλια σε EV εφαρμογές, ενσωματώνοντας αισθητήρες και «vertical eyelashes» σε κάποιες εκδόσεις, ενώ πάνω στο καπό εμφανίζεται πλέον η επιγραφή ŠKODA σε Unique Dark Chrome — μια απτή αλλαγή στην ταυτότητα της μάρκας. Ο κάτω προφυλακτήρας είναι σχεδιαστικά ισχυρός, με «γεμάτες» γωνίες και inserts σε σκούρο χρώμιο που δίνουν αίσθηση στιβαρότητας και πλαστικά τμήματα που προστατεύουν από μικρογραφές.

Η πλευρική όψη παίζει με αρμονικές αναλογίες: βραχέα προβοκάκια, σχετικά μακριά μεταξόνια και μια δυναμική «τόξο» γραμμή που ξεκινά από τον A-στύλο και ρέει έως το πίσω σπόιλερ, δημιουργώντας ένα σφαιρικό, αλλά ταυτόχρονα επιμηκυμένο προφίλ. Το παράθυρο/γυαλί (greenhouse) έχει καθαρή γεωμετρία και ισχυρή ζώνη ώμου που ενισχύει την οπτική “πλάτης” του αυτοκινήτου. Οι θόλοι των τροχών είναι τονισμένοι — σε πιο σπορ εκδόσεις (Sportline) μαύρα στοιχεία και μεγαλύτερες ζάντες δίνουν πιο επιθετική στάση — ενώ τα χαμηλά προστατευτικά πλαίσια και η ελαφρά κεκλιμένη οροφή δουλεύουν υπέρ της αεροδυναμικής: το Elroq πετυχαίνει πολύ χαμηλό συντελεστή οπισθέλκουσας (Cd ≈ 0.26) για αυτοκίνητο της κατηγορίας του. Συνολικά η πλευρά συνδυάζει λειτουργικότητα (π.χ. κοντά εμπρός/πίσω προβοκάκια για ευκολότερο παρκάρισμα) με καθαρό, «σωματικό» σχεδιασμό.

Το πίσω μέρος ακολουθεί την ίδια λογική «Modern Solid»: ευθύγραμμα και σαφή στοιχεία, με έμφαση στη λειτουργικότητα. Η πίσω πόρτα φέρει τη γραφή ŠKODA σε εμφανή θέση, ενώ τα LED πίσω φώτα έχουν C-shaped γραφικά και μερικά «κρυσταλλικά» εσωτερικά στοιχεία που προσδίδουν βάθος στο φωτισμό και ευκρίνεια στα σήματα. Ο πίσω προφυλακτήρας είναι στιβαρός και περιλαμβάνει ένα βελτιστοποιημένο diffuser και έναν σπόιλερ με μικρές πτερύγες/finlets — όχι μόνο για όψη αλλά και για να εξασφαλίζεται συμμετρική ροή αέρα πίσω από το αυτοκίνητο. Οι δυναμικοί δείκτες και οι animations (Coming/Leaving Home) λειτουργούν σε συνδυασμό με την illuminated Tech-Deck Face σε κάποιες εκδόσεις, προσφέροντας σενάρια φωτισμού κατά το ξεκλείδωμα/κλείδωμα.

Σχεδιαστικά το Elroq είναι μια μελετημένη ισορροπία: διατηρεί τα γνωρίσματα της Škoda — πρακτικότητα, αξιοπιστία, λειτουργικότητα — και τα τοποθετεί μέσα σε μια νέα, πιο «μοντέρνα και συμπαγή» αισθητική που ονομάζεται Modern Solid. Η προσοχή στις λεπτομέρειες (Tech-Deck Face, unique dark chrome στοιχεία, φωτιστικές υπογραφές, αεροδυναμικά βοηθήματα) δείχνει ότι ο στόχος ήταν να προσφέρει ένα ηλεκτρικό compact SUV που να ξεχωρίζει οπτικά, αλλά και να είναι αποδοτικό, ασφαλές και ευχάριστο στην καθημερινή χρήση. Η χρήση πιο βιώσιμων υλικών στο εσωτερικό και οι σχεδιαστικές λύσεις που βελτιώνουν την αεροδυναμική επιβεβαιώνουν την τάση της Škoda προς πιο πρακτικά και ταυτόχρονα σύγχρονα EV προϊόντα.

Εσωτερικό με λύσεις… να ξεχωρίζει

Το Skoda Elroq είναι το πρώτο μοντέλο που εφαρμόζει τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία Modern Solidκαι στο εσωτερικό. Η καμπίνα του αντικατοπτρίζει την κατεύθυνση της μάρκας: μινιμαλιστική αλλά λειτουργική αισθητική, με έμφαση σε ποιοτικά υλικά, βιωσιμότητα, πρακτικότητα και τεχνολογική συνδεσιμότητα.

Η κεντρική κονσόλα και το ταμπλό έχουν καθαρές γραμμές με οριζόντια ανάπτυξη, ώστε να δημιουργείται αίσθηση πλάτους και ηρεμίας. Το σχέδιο είναι λιτό αλλά όχι άδειο: οθόνες, διακόπτες και επιφάνειες τοποθετούνται με συμμετρία και εργονομική λογική. Η αίσθηση αφής είναι στιβαρή, με μαλακά υλικά σε σημεία που αγγίζει συχνά ο οδηγός, ενώ το φινίρισμα δίνει μια premium διάσταση για την κατηγορία.

Η συναρμογή είναι προσεγμένη, με μικρά περιθώρια ανοχών και αίσθηση συμπαγούς κατασκευής. Τα υλικά έχουν επιλεγεί ώστε να ισορροπούν αντοχή και κομψότητα: μαλακό πλαστικό στο πάνω μέρος του ταμπλό, υφές τύπου «υφαντού» στις πόρτες και λεπτομέρειες με χρωμιωμένα ή satin στοιχεία γύρω από τις οθόνες και τους αεραγωγούς. Η αίσθηση είναι «καλοδουλεμένη» και πρακτική, με αντοχή στη χρήση.

Η Škoda δίνει βάρος στη βιωσιμότητα: στο Elroq συναντάμε επενδύσεις από ανακυκλωμένα PET, υλικά που προέρχονται από βιώσιμες πηγές και οικολογικά κατεργασμένο δέρμα. Ορισμένες εκδόσεις διαθέτουν ταπετσαρίες με βιολογικά υφάσματα, ενώ οι μοκέτες και τα υφάσματα στις πόρτες κατασκευάζονται με μειωμένο αποτύπωμα άνθρακα. Έτσι, η μάρκα προβάλλει την πράσινη στρατηγική της και στο εσωτερικό.

Στο κέντρο του ταμπλό δεσπόζει μεγάλη οθόνη αφής 13’’ (στις κορυφαίες εκδόσεις), με το τελευταίο σύστημα infotainment του VW Group, το οποίο υποστηρίζει ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, φωνητικό έλεγχο και over-the-air ενημερώσεις. Ο πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός 5’’ ή 10’’ανάλογα με την έκδοση, ενώ προαιρετικά υπάρχει Head-Up Display με επαυξημένη πραγματικότητα. Ο φωτισμός περιβάλλοντος (ambient) έχει πολλαπλές επιλογές, δημιουργώντας εξατομικευμένη ατμόσφαιρα.

Η Skoda παραμένει πιστή στη φιλοσοφία Simply Clever: το Elroq διαθέτει πολλές πρακτικές θήκες, όπως θήκες για κινητά και μπουκάλια σε όλες τις πόρτες, έξυπνα διαμορφωμένα συρτάρια, αναδιπλούμενα τραπεζάκια για τους πίσω επιβάτες και ακόμη και θήκες ομπρέλας. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχει μεγάλος αποθηκευτικός χώρος με διαχωριστικά, ενώ πίσω βρίσκουμε διπλό πάτωμα και πρόσθετους χώρους κάτω από το πορτμπαγκάζ.

Η εργονομία είναι προσεγμένη: παρότι πολλά χειριστήρια είναι ενσωματωμένα στην οθόνη αφής, η Skoda έχει διατηρήσει μερικούς φυσικούς διακόπτες για βασικές λειτουργίες (κλιματισμός, ένταση ήχου, επιλογές οδήγησης). Η θέση οδήγησης είναι ψηλή και δίνει καλή ορατότητα, με ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα καθίσματα και μνήμη σε ανώτερες εκδόσεις.

Όσον αφορά τους χώρους, μπροστά διαθέτει πολύ καλή ευρυχωρία, με άνεση για οδηγό και συνοδηγό χάρη στο φαρδύ ταμπλό και τα αναπαυτικά καθίσματα. Πίσω, το μεταξόνιο (~2,76 μ.) χαρίζει γενναιόδωρο χώρο για γόνατα και κεφάλια, καθιστώντας το Elroq άνετο ακόμη και για τρεις ενήλικες. Το επίπεδο πάτωμα (λόγω MEB πλατφόρμας) διευκολύνει τη φιλοξενία του μεσαίου επιβάτη.

Τα καθίσματα έχουν καλή πλευρική στήριξη χωρίς να είναι υπερβολικά σφιχτά, ισορροπώντας άνεση και κράτημα. Σε εκδόσεις Sportline υπάρχουν πιο έντονα μπολστερίσματα και ειδικά υλικά/επενδύσεις.

Ο όγκος του πορτμπαγκάζ κυμαίνεται περίπου στα 470–1.580 λίτρα με αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων, όντας από τους κορυφαίους της κατηγορίας. Υπάρχει φαρδύ άνοιγμα, χαμηλό κατώφλι φόρτωσης και προαιρετικά ηλεκτρική πόρτα. Επιπλέον, υπάρχει frunk (μικρός χώρος μπροστά) για τα καλώδια φόρτισης.

Το εσωτερικό του Skoda Elroq είναι μια μίξη μοντέρνας αισθητικής και πρακτικότητας: ποιοτικά και οικολογικά υλικά, υψηλή τεχνολογία, πλούσιοι χώροι και οι χαρακτηριστικές «Simply Clever» λύσεις κάνουν το ηλεκτρικό SUV να ξεχωρίζει. Το αποτέλεσμα είναι μια καμπίνα που αποπνέει premium αίσθηση στην αφή, μεγάλη εργονομία και κορυφαία πρακτικότητα για οικογένειες και καθημερινή χρήση.

Ισχύς, αυτονομία και τεχνολογία αιχμής

Η κορυφαία έκδοση Elroq 85 εξοπλίζεται με ηλεκτροκινητήρα συγχρονικό μόνιμου μαγνήτη (PMSM), τοποθετημένο στον πίσω άξονα. Αποδίδει 210 kW (286 ίππους) και ροπή περίπου 545 Nm, εξασφαλίζοντας γρήγορη απόκριση και επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα σε 6,6 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180 χλμ./ώρα. Η μετάδοση είναι μονοτάχυτη, όπως σε όλα τα EV του ομίλου VW, χαρίζοντας ομαλή και αθόρυβη λειτουργία.

Το Elroq 85 χρησιμοποιεί μπαταρία 82 kWh (77 kWh καθαρή χωρητικότητα), τοποθετημένη στο δάπεδο της πλατφόρμας MEB για καλύτερη κατανομή βάρους και χαμηλό κέντρο βάρους. Η μπαταρία βασίζεται σε χημεία τύπου NMC (νικέλιο-μαγγάνιο-κοβάλτιο), με εξελιγμένο σύστημα θερμικής διαχείρισης και προθέρμανσης ώστε να διασφαλίζεται αποδοτικότητα και αξιοπιστία.

Το «know how» για το νέο οικογενειάρχη

Σύγχρονο και στιβαρό, το Elroq δείχνει έτοιμο να ανταποκριθεί στις μεταφορικές ανάγκες της εποχής και μας αφήνει να ανακαλύψουμε κάθε πτυχή του, οδηγώντας το σε κάθε δυνατή συνθήκη και δίκτυο.

Στην πόλη το Skoda Elroq παρά τις διαστάσεις του, ικανοποιεί στο ακαριαίο τις μετακινήσεις εντός του αστικού ιστού, όντας ευέλικτο χάρη στον ισχυρό ηλεκτροκινητήρα και τον μικρό κύκλο στροφής, επιτρέποντας τους ελιγμούς, όταν αυτοί χρειάζονται και πάντα σύμφωνα με τον ΚΟΚ. Παράλληλα, η περιμετρική ορατότητα βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο. Έτσι, το αυτοκίνητο αποδεικνύεται ευκολοδήγητο, με την τσεχική μάρκα να κερδίζει το «know how» για το νέο οικογενειάρχη.

Στο ορεινό και επαρχιακό δίκτυο αναδεικνύεται το στιβαρό πλαίσιο MEB του ομίλου Volkswagen. Το Elroq είναι υποδειγματικά ζυγισμένο, με ευχάριστο πάτημα. Η λειτουργία της ανάρτησης είναι ισορροπημένη σε σκληρότητα, εστιάζοντας στην άνεση, αλλά και χωρίς κλίσεις του αμαξώματος. Σε ορεινούς δρόμους με στροφές, είναι ευχάριστο, με κορυφαίο κράτημα και χωρίς φαινόμενα υποστροφής, διατηρώντας όλη την αίσθηση της πίσω κίνησης.

Στον αυτοκινητόδρομο δεν θα μπορούσε να ξεφύγει από την παράδοση του ομίλου VW, πετυχαίνοντας πολύ υψηλά επίπεδα ποιότητας κύλισης και ηχομόνωσης, ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες.

Γενικά η Skoda εκμεταλλευόμενη την τεχνολογία και τις οικονομίες κλίμακας του VW, δημιούργησε ένα καλοστημένο αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το οποίο ανταποκρίνεται στην σύγχρονη κινητικότητα.

Έτσι, το Skoda Elroq 85, στην έκδοση με κίνηση στους πίσω τροχούς, διαθέτει πέντε προφίλ οδήγησης μέσω του συστήματος Driving Mode Select: Eco, Comfort, Normal, Sport και Individual. Κάθε επιλογή προσαρμόζει τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε διαφορετικές συνθήκες, μεταβάλλοντας την απόκριση του ηλεκτροκινητήρα, την υποβοήθηση του τιμονιού και τη λειτουργία του κλιματισμού, ενώ εφόσον το όχημα φέρει το προαιρετικό Dynamic Chassis Control, διαφοροποιούνται και οι ρυθμίσεις της ανάρτησης. Το Eco δίνει προτεραιότητα στη μέγιστη αυτονομία, το Comfort προσφέρει πιο μαλακή και χαλαρή οδήγηση, το Normal ισορροπεί ανάμεσα σε απόδοση και άνεση, το Sport ενισχύει την άμεση απόκριση και τη δυναμική συμπεριφορά, ενώ το Individual επιτρέπει στον οδηγό να ρυθμίσει ξεχωριστά παραμέτρους σύμφωνα με τις προσωπικές του προτιμήσεις.

Η υποστήριξη ταχυφόρτισης DC φτάνει τα 175 kW, επιτρέποντας αναπλήρωση από 10% έως 80% σε περίπου 28 λεπτά υπό ιδανικές συνθήκες. Για AC φόρτιση, το onboard charger αποδίδει έως 11 kW, ιδανικό για οικιακό ή επαγγελματικό wallbox.

Η μέση κατανάλωση της δοκιμής ήταν γύρω στις 18 kWh/100 χλμ., ανάλογα με το οδικό προφίλ. Η πραγματική αυτονομία της έκδοσης 85 αγγίζει τα 500 χλμ., τιμή που βρίσκεται κοντά στις εργοστασιακές και τοποθετεί το Elroq 85 στις πλέον ολοκληρωμένες προτάσεις της κατηγορίας για οικογενειακή και ταξιδιωτική χρήση.

Για οικογένειες, επαγγελματίες και οδηγούς που θέλουν το «κάτι παραπάνω»

Το Skoda Elroq 85 δεν είναι ένα τυχαίο ηλεκτρικό SUV – είναι σχεδιασμένο για να απευθυνθεί σε οδηγούς που θέλουν το καλύτερο και από τους δύο κόσμους: την οικογενειακή πρακτικότητα και την τεχνολογική πρωτοπορία. Με ευρύχωρη καμπίνα, κορυφαίο χώρο αποσκευών και λύσεις “Simply Clever”, απευθύνεται σε οικογένειες που θέλουν ένα αυτοκίνητο ικανό να καλύψει άνετα τις καθημερινές μετακινήσεις αλλά και τα ταξίδια του Σαββατοκύριακου χωρίς άγχος αυτονομίας.

Την ίδια στιγμή, το Elroq 85 στοχεύει στο κοινό που εκτιμά την καινοτομία και τη συνδεσιμότητα: επαγγελματίες με απαιτήσεις, τεχνολογικά εξοικειωμένους οδηγούς, αλλά και όσους αναζητούν ένα «πράσινο» όχημα με υψηλή απόδοση και κύρος. Η αυτονομία άνω των 500 χιλιομέτρων, η ισχύς των 286 ίππων και η αίσθηση premium που αποπνέει η καμπίνα το καθιστούν μια πρόταση που απευθύνεται σε όσους θέλουν να κάνουν το βήμα στην ηλεκτροκίνηση χωρίς συμβιβασμούς σε άνεση, χώρους και οδηγική εμπειρία.

Με ελκυστική ενέργεια έως τέλη Οκτωβρίου

Η τιμή του Skoda Elroq 85 ξεκινάει από 44.950€, ενώ η εισαγωγική έκδοση 50 να ξεκινάει από τα 34.950 €, με τιμές τιμοκατάλογου. Ωστόσο, με την επέκταση του «Μήνα Ηλεκτροκίνησης Skoda» για τον Οκτώβριο, οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές θα επωφεληθούν από την προωθητική ενέργεια, με διπλό όφελος στις τιμές καταλόγου έως 6.000 €* και δωρεάν πακέτο φόρτισης αξίας 840 €, καθιστώντας την ηλεκτροκίνηση πιο προσιτή από ποτέ.

*Η τιμή περιλαμβάνει προωθητική ενέργεια «Skoda e-Bonus» αξίας 3.000 € και το πρόγραμμα επιδότησης «Κινούμαι Ηλεκτρικά», και έχει ισχύ έως και 31/10/2025.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΑΜΑΞΩΜΑ |
|
Τύπος |
SUV |
Καθίσματα |
5 |
Πόρτες |
5 |
ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|
Τύπος καυσίμου |
ηλεκτρική ενέργεια |
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα |
6.6 δευτ |
Μέγιστη ταχύτητα |
180 km/h |
Αναλογία βάρους/ισχύος |
7.1 κιλά/Hp, 139.9 Hp/τόνος |
Αναλογία βάρους/Ροπή |
3.8 κιλά/Nm, 266.6 Nm/τόνος |
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Ισχύς |
286 Hp |
Ροπή |
545 Nm |
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα |
Πίσω άξονας, εγκάρσια |
Τύπος ηλεκτροκινητήρα |
Σύγχρονος |
Συνολική ισχύς συστήματος |
286 Hp |
Ροπή συστήματος |
545 Nm |
ΜΠΑΤΑΡΙΑ |
|
Ακαθάριστη χωρητικότητα μπαταρίας |
82 kWh |
Καθαρή (χρησιμοποιήσιμη) χωρητικότητα μπαταρίας |
77 kWh |
Τεχνολογία μπαταρίας |
Ιόντων λιθίου (Li-Ion) |
Θέση μπαταρίας |
Κάτω από το πάτωμα |
Ηλεκτρική αυτονομία (WLTP) |
581 km |
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP) |
15.2 κιλοβατώρα/100 χλμ |
ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ |
|
Βάρος |
2044-2181 κιλά |
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο |
469-606 κιλά |
Ελάχιστος όγκος χώρου αποσκευών |
470 l |
Μέγιστος όγκος χώρου αποσκευών |
1580 l |
Μέγιστο φορτίο |
75 κιλά |
Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης με φρένα (85) |
1200 κιλά |
165.35 lbs. |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
|
Μήκος |
4488 mm |
Πλάτος |
1884 mm |
Ύψος |
1625 mm |
Μεταξόνιο |
2765 mm |
Εμπρός ίχνος |
1587 mm |
Πίσω ίχνος |
1562 mm |
Εμπρός πρόβολος |
867 mm |
Πίσω πρόβολος |
856 mm |
Απόσταση από το έδαφος |
186 mm |
Συντελεστής οπισθέλκουσας (Cd) |
0.261-0.277 |
Ελάχιστη διάμετρος στροφής (διάμετρος στροφής) |
9.3 m |
Γωνία προσέγγισης |
15.7° |
Γωνία φυγής |
19.6° |
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ |
|
Κίνηση |
Πίσω άξονας |
Αριθμός γραναζιών και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων |
1 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων |
Εμπρός ανάρτηση |
Ανεξάρτητο, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο |
Πίσω ανάρτηση |
Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή |
Εμπρός φρένα |
αεριζόμενοι δίσκοι |
Πίσω φρένα |
τύμπανο |
Βοηθητικά συστήματα |
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών) |
Τύπος διεύθυνσης |
Τσουκράνια διαχείρισης (με δόντια) |
Σύστημα τιμόνι |
Ηλεκτρικό Τιμόνι |
Τροχοί |
235/50 R 20 |




























































































































