
Όταν η Lynk & Co παρουσίασε τη ναυαρχίδα της, το 08, κέντρισε το ενδιαφέρον κοινού και ειδικών. Εκτός από την εντυπωσιακή σχεδίαση, που μαγνητίζει, η θυγατρική εταιρεία των Geely και Volvo, το έχει εφοδιάσει με τεχνολογία αιχμής, προκειμένου να δώσει το στίγμα του και να καταστεί ως σημείο αναφοράς στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά PHEV… ή καλύτερα στα εξηλεκτρισμένα οχήματα επαυξημένης αυτονομίας REV. Στην εβδομαδιαία συμβίωση στο Topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία να οδηγούμε την έκδοση Core με 345 ίππους και την θηριώδη ροπή των 580 Nm.

Μοντέλο-βιτρίνα για την Ευρώπη

Το Lynk & Co 08 παρουσιάστηκε επίσημα την άνοιξη του 2023 και αποτελεί το πιο εξελιγμένο SUV της μάρκας, σηματοδοτώντας τη μετάβαση της Lynk & Co —θυγατρικής της Geely και «αδελφής» της Volvo— σε μια νέα εποχή εξηλεκτρισμού και premium ταυτότητας. Βασισμένο στην πλατφόρμα CMA 2.0, το 08 σχεδιάστηκε για να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα στη δυναμική σχεδίαση και τη σκανδιναβική απλότητα, προσφέροντας plug-in υβριδική τεχνολογία υψηλής απόδοσης και κορυφαία ψηφιακή εμπειρία. Με το εσωτερικό του να εστιάζει στην άνεση και τη συνδεσιμότητα, μέσω του νέου συστήματος infotainment Flyme Auto, το Lynk & Co 08 στοχεύει τόσο στις αγορές της Κίνας όσο και της Ευρώπης, ως ένα μοντέλο-βιτρίνα για την τεχνολογική ωριμότητα και τη διεθνή φιλοδοξία του ομίλου Geely.

Αισθητική ωριμότητα και τεχνολογική ταυτότητα σε κάθε

Το Lynk & Co 08 είναι το μοντέλο που καθορίζει τη νέα σχεδιαστική κατεύθυνση της κινεζο-σουηδικής μάρκας, αποτελώντας το πιο ώριμο και τεχνολογικά προηγμένο SUV της μέχρι σήμερα. Με έντονες αναλογίες, δυναμική παρουσία και μινιμαλιστικές επιρροές από τη σκανδιναβική σχολή, το 08 συνδυάζει με επιτυχία τη μοντέρνα αισθητική με τη λειτουργική απλότητα. Κάθε πλευρά του αμαξώματος έχει μελετηθεί ώστε να αποπνέει ισχύ και τεχνολογική καθαρότητα, αναδεικνύοντας τη φιλοσοφία “Urban Premium” που πρεσβεύει η Lynk & Co.

Το Lynk & Co 08 διαθέτει μια εντυπωσιακή και απόλυτα σύγχρονη εμπρός όψη, όπου κυριαρχεί η φωτεινή υπογραφή τύπου “Thor’s Hammer” σε πιο αιχμηρή, κάθετη εκδοχή, εμπνευσμένη από την αισθητική των τελευταίων Volvo. Οι λεπτοί προβολείς είναι τοποθετημένοι ψηλά στα άκρα του καπό, ενώ η μάσκα παραμένει κλειστή, τονίζοντας τον ηλεκτρικό ή εξηλεκτρισμένο χαρακτήρα του μοντέλου. Οι αεραγωγοί χαμηλά ενσωματώνονται έξυπνα στον προφυλακτήρα, με μαύρες γυαλιστερές επιφάνειες και αεροδυναμικά στοιχεία που ενισχύουν τη δυναμική του στάση. Το καπό φέρει έντονες νευρώσεις που οδηγούν το βλέμμα προς το κέντρο, χαρίζοντας ένταση και «τεχνολογική» αυτοπεποίθηση στο εμπρός μέρος.

Από το πλάι, το 08 συνδυάζει κουπέ γραμμές SUV με μυώδη αναλογίες. Η οροφή έχει μια έντονη κλίση προς τα πίσω, τονίζοντας τη ροή και την αεροδυναμική αποδοτικότητα, ενώ η γραμμή παραθύρων ανεβαίνει ελαφρά, δημιουργώντας μια αίσθηση δυναμικής κίνησης ακόμη και σε στάση. Οι μαύρες κολόνες και τα κρυφά πλαίσια παραθύρων δίνουν την εντύπωση “floating roof”, κάτι που ενισχύεται από το διχρωματικό φινίρισμα του αμαξώματος. Οι θόλοι των τροχών είναι έντονα τονισμένοι, με ζάντες έως και 21 ιντσών που γεμίζουν πλήρως τα φτερά, προβάλλοντας τον premium χαρακτήρα του. Οι λεπτομέρειες σε μαύρο γυαλιστερό ή χρωμιωμένο φινίρισμα προσθέτουν ένα high-tech στοιχείο χωρίς υπερβολές.

Η ουρά του Lynk & Co 08 είναι ιδιαίτερα αναγνωρίσιμη, με διάφανη φωτεινή λωρίδα LED που εκτείνεται σε όλο το πλάτος, φιλοξενώντας το λογότυπο “LYNK & CO” στο κέντρο. Τα πίσω φώτα διαθέτουν περίπλοκη εσωτερική σχεδίαση με οπτικές ίνες που δημιουργούν μια χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή τη νύχτα. Ο προφυλακτήρας έχει καθαρές γραμμές και ενσωματώνει διακριτικά αεροδυναμικά στοιχεία, χωρίς εμφανείς εξατμίσεις, κάτι που υπογραμμίζει την ηλεκτρική φιλοσοφία του. Το παρμπρίζ είναι έντονα κεκλιμένο και η αεροτομή στην οροφή, με ενσωματωμένο φως φρένων, ολοκληρώνει τη σπορτίφ και τεχνολογική ταυτότητα ενός SUV που ισορροπεί ανάμεσα στη σκανδιναβική μινιμαλιστική λογική και την κινεζική σχεδιαστική τόλμη.

Συνολικά, το Lynk & Co 08 εκφράζει την ωριμότητα μιας εταιρείας που έχει ξεπεράσει το στάδιο της αναζήτησης ταυτότητας και πλέον δημιουργεί με αυτοπεποίθηση. Η σχεδίασή του δεν επιδιώκει να εντυπωσιάσει με υπερβολές, αλλά να μεταδώσει αίσθηση ποιότητας, καινοτομίας και τεχνολογικής αρμονίας. Είναι ένα SUV που συνδυάζει τις ευρωπαϊκές σχεδιαστικές αρχές με την κινεζική τόλμη, καθιστώντας το αντιπροσωπευτικό δείγμα της νέας εποχής της Lynk & Co — εκείνης που γεφυρώνει την αισθητική, την τεχνολογία και την premium εμπειρία σε ένα ολοκληρωμένο αποτέλεσμα.

Τεχνολογία, άνεση και σκανδιναβική ισορροπία

Το εσωτερικό του Lynk & Co 08 είναι ίσως το πιο εντυπωσιακό στοιχείο του SUV, εκφράζοντας τη σύγχρονη φιλοσοφία “premium για τον σύγχρονο αστικό οδηγό”. Η σχεδίαση ακολουθεί μινιμαλιστικές γραμμές με οριζόντια διάταξη που τονίζει το πλάτος της καμπίνας, ενώ οι λεπτομέρειες φωτισμού και οι μεταλλικές πινελιές δημιουργούν αίσθηση τεχνολογικής κομψότητας. Το ταμπλό είναι καθαρό, συμμετρικό και επικεντρωμένο γύρω από την κεντρική οθόνη των 15,4 ιντσών που φιλοξενεί το σύστημα Flyme Auto – μια πλατφόρμα ανάπτυξης της Geely σε συνεργασία με τη Meizu, με γραφικά υψηλής ευκρίνειας και εξαιρετικά ομαλή απόκριση.

Οι επιφάνειες του εσωτερικού καλύπτονται από μαλακά υλικά υψηλής ποιότητας, συνδυάζοντας δέρμα, οικολογικά υφάσματα και ανάγλυφα μοτίβα που παραπέμπουν σε σκανδιναβική αισθητική. Η συναρμογή είναι στιβαρή, με αίσθηση ποιότητας σε κάθε σημείο επαφής – από τα χειριστήρια και τις αεραγωγούς έως τα πλαϊνά των θυρών. Η Lynk & Co έχει δώσει προσοχή στην υφή των επιφανειών: τίποτα δεν “τρίζει” ή δείχνει φτηνό, ενώ η αφή παραπέμπει σε πολυτελή, ευρωπαϊκά SUV. Οι διακριτικοί ατμοσφαιρικοί φωτισμοί LED περιμετρικά του ταμπλό και στις πόρτες ενισχύουν τη premium αίσθηση, προσαρμόζοντας τη χρωματική παλέτα στο προφίλ οδήγησης.

Η τεχνολογική εμπειρία στο 08 βρίσκεται σε κορυφαίο επίπεδο. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων έχει μέγεθος 12,3 ιντσών, ενώ υπάρχει και head-up display με πλούσιες πληροφορίες πλοήγησης και υποβοήθησης οδήγησης. Το σύστημα Flyme Auto OS συνεργάζεται πλήρως με Android και iOS συσκευές, υποστηρίζει over-the-air (OTA) αναβαθμίσεις, φωνητικό έλεγχο και cloud-based υπηρεσίες. Το ηχοσύστημα, υπογεγραμμένο από τη Harman Kardon, προσφέρει εξαιρετική καθαρότητα, ενώ οι θύρες USB-C και η ασύρματη φόρτιση πολλών σημείων εξασφαλίζουν πλήρη συνδεσιμότητα για όλους τους επιβάτες.

Η Lynk & Co έχει δώσει ιδιαίτερη έμφαση στην πρακτικότητα. Στην κεντρική κονσόλα υπάρχουν πολλαπλές θήκες για κινητά, ποτήρια και μικροαντικείμενα, με έξυπνες καλυπτόμενες εσοχές που διατηρούν την καθαρή αισθητική του ταμπλό. Κάτω από τον «αιωρούμενο» πίνακα ελέγχου υπάρχει επιπλέον αποθηκευτικός χώρος, ενώ οι πόρτες διαθέτουν ευρύχωρες τσέπες με επένδυση υφάσματος για να μη δημιουργούνται θόρυβοι. Πίσω, οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αναδιπλούμενα τραπεζάκια, διπλές θύρες φόρτισης και ανεξάρτητους αεραγωγούς.

Η εργονομία είναι μελετημένη, με ψηλή θέση οδήγησης, άριστη ορατότητα και καθαρές, λογικές διατάξεις πλήκτρων. Οι περισσότερες λειτουργίες γίνονται από την κεντρική οθόνη, ωστόσο υπάρχουν και φυσικά κουμπιά για τα απαραίτητα (όπως ο κλιματισμός και η ένταση ήχου). Το τιμόνι έχει σωστή διάμετρο και επένδυση αφρώδους δέρματος, με χειριστήρια αφής που ανταποκρίνονται άμεσα.

Οι χώροι του Lynk & Co 08 είναι από τους κορυφαίους της κατηγορίας. Μπροστά, η καμπίνα προσφέρει άπλετο χώρο για κεφάλι και ώμους, ενώ οι αποστάσεις μεταξύ των καθισμάτων και της κονσόλας δημιουργούν αίσθηση ανοιχτότητας. Πίσω, δύο ενήλικες ύψους έως 1,85 μ. κάθονται άνετα, με επαρκή χώρο για τα γόνατα και ρυθμιζόμενη κλίση πλάτης. Τα καθίσματα είναι εργονομικά, με εξαιρετική στήριξη σε μέση και ώμους, ηλεκτρικές ρυθμίσεις και θέρμανση/εξαερισμό ανάλογα με την έκδοση. Η ηχομόνωση είναι υποδειγματική, απομονώνοντας πλήρως τους ήχους κύλισης και αέρα.

Ο χώρος αποσκευών φτάνει τα 466 λίτρα σε τυπική διάταξη, ενώ με την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων ξεπερνά τα 1.200 λίτρα. Το άνοιγμα είναι χαμηλό και φαρδύ, διευκολύνοντας τη φόρτωση, ενώ το δάπεδο είναι διπλό, με επιπλέον κρυφό χώρο για καλώδια ή μικροαντικείμενα. Η ηλεκτρική πόρτα λειτουργεί με αισθητήρα ποδιού, προσθέτοντας ένα ακόμα στοιχείο ευκολίας.

345 ίπποι τεχνολογίας και ροπής, με ευρωπαϊκό πολιτισμό στην απόδοση

Καρδιά του Lynk & Co 08 αποτελεί το νέο plug-in υβριδικό σύστημα EM-P, που συνδυάζει έναν υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1.5 λίτρων με έναν ισχυρό ηλεκτροκινητήρατοποθετημένο στον εμπρός άξονα. Η συνδυαστική τους ισχύς φτάνει τους 345 ίππους (257 kW) και τα 580 Nm ροπής, αποδίδοντας την ισχύ αποκλειστικά στους εμπρός τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 3 σχέσεων 3DHT EVO. Πρόκειται για ένα προηγμένο σύστημα μετάδοσης, σχεδιασμένο να λειτουργεί αρμονικά με το ηλεκτρικό μοτέρ, ελαχιστοποιώντας τις απώλειες και προσφέροντας άμεση απόκριση ανεξάρτητα από την ταχύτητα ή την επιλεγμένη λειτουργία οδήγησης.

Η επιτάχυνση από στάση στα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 6,8 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστη ταχύτητα φτάνει τα 185 km/h, επιδόσεις που φέρνουν το 08 στην κορυφή των plug-in SUV με κίνηση εμπρός. Η μπαταρία ιόντων λιθίου NCM χωρητικότητας 39,6 kWh προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 200 km (WLTP), καλύπτοντας με άνεση τις καθημερινές μετακινήσεις αποκλειστικά με ρεύμα. Η φόρτιση σε ταχυφορτιστή DC 85 kW απαιτεί μόλις 33 λεπτά για το 10–80%, ενώ με φορτιστή AC 11 kW η πλήρης φόρτιση ολοκληρώνεται σε περίπου 4,5 ώρες.

Η συνεργασία βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα είναι υποδειγματική: το σύστημα ελέγχου ροπής επιλέγει αυτόματα το βέλτιστο πρόγραμμα λειτουργίας, δίνοντας έμφαση στην οικονομία ενέργειας όταν κινείται ηλεκτρικά και στη μέγιστη απόδοση όταν απαιτείται ισχύς. Η κατανάλωση παραμένει εξαιρετικά χαμηλή, μόλις 0,9 l/100 km σε μεικτό κύκλο με πλήρη φόρτιση, ενώ με άδεια μπαταρία δεν ξεπερνά τα 6,5 l/100 km. Επιπλέον, οι εκπομπές CO₂ περιορίζονται στα 23 g/km, σύμφωνα με το πρωτόκολλο WLTP, καθιστώντας το 08 ένα από τα πιο αποδοτικά PHEV της κατηγορίας του.

Πέρα από τις επιδόσεις, η Lynk & Co έχει δώσει έμφαση στην πολιτισμένη λειτουργία και την τεχνολογική ολοκλήρωση του συστήματος. Ο ηλεκτροκινητήρας εξασφαλίζει απόλυτα αθόρυβη λειτουργία μέσα στην πόλη, ενώ το σύστημα ανάκτησης ενέργειας προσαρμόζεται στο στιλ οδήγησης, ενισχύοντας την αίσθηση επιβράδυνσης χωρίς απότομες μεταβάσεις. Με την προσθήκη λειτουργιών όπως η προθέρμανση μπαταρίας, η ενεργειακή ανακύκλωση και η δυνατότητα V2L (3,3 kW) για τροφοδοσία εξωτερικών συσκευών, το Lynk & Co 08 αναδεικνύεται όχι μόνο ως ένα αποδοτικό αλλά και πολυτελές τεχνολογικό SUV που συνδυάζει δύναμη, πολιτισμό και πραγματική βιωσιμότητα.

Υπογράφει… στον δρόμο

Ο στόχος της Lynk & Co ήταν η δημιουργία ενός αυτοκινήτου «βιτρίνα», ικανού να λειτουργήσει ως τεχνολογική και οδηγική επίδειξη δύναμης, αφήνοντας υποσχέσεις για τις ικανότητές του στον δρόμο. Με αυτό ως αφετηρία, περνάμε από τη θεωρία στην πράξη, προκειμένου να γνωρίσουμε το Lynk & Co 08 σε κάθε συνθήκη και είδος οδικού δικτύου.

Στην πόλη, οι διαστάσεις και ο όγκος του το περιορίζουν σε στενούς δρόμους ή θέσεις στάθμευσης, ωστόσο αποδεικνύεται ευκολοδήγητο χάρη στην εξαιρετική περιμετρική ορατότητα, τον μικρό κύκλο στροφής (12 μέτρα) και τις καθαρές γωνίες του αμαξώματος, που επιτρέπουν στον οδηγό να τοποθετεί το αυτοκίνητο με ακρίβεια. Η υψηλή θέση οδήγησης προσφέρει αίσθηση κυριαρχίας και πλήρη έλεγχο, ενώ το πέρασμά του τραβά σαν μαγνήτης τα βλέμματα των περαστικών, χάρη στη χαρακτηριστική φωτεινή υπογραφή LED και την έντονη σχεδιαστική του ταυτότητα.

Στο ορεινό και επαρχιακό δίκτυο, η θηριώδης συνδυαστική ροπή των 580 Nm δίνει σαφές πλεονέκτημα στις ανηφορικές διαδρομές και στα συνεχόμενα σφιχτά κομμάτια. Χάρη στο στιβαρό πλαίσιο CMA Evo (Compact Modular Architecture Evo), το πάτημα είναι υποδειγματικό, με εξαιρετική κατανομή βάρους και πολύ καλή απόσβεση ανωμαλιών. Η λειτουργία της ανάρτησης –με ηλεκτρονικά ελεγχόμενη σκληρότητα– επιτυγχάνει ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και στο κράτημα, απορροφώντας αποτελεσματικά τις εγκάρσιες ανωμαλίες χωρίς να θυσιάζει τη σταθερότητα. Παρά το απόβαρο των 2.112 κιλών, τα φρένα (με δίσκους σε όλους τους τροχούς και ηλεκτρονική υποβοήθηση πέδησης) αποδίδουν με συνέπεια και αίσθηση, ολοκληρώνοντας μια αξιόλογη οδηγική εμπειρία, ακόμη και σε απαιτητικές συνθήκες με έμφαση στην ενεργητική ασφάλεια.

Στον αυτοκινητόδρομο, η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση είναι κορυφαίες, αναδεικνύοντας τη στιβαρότητα της κατασκευής ακόμη και σε υψηλές ταχύτητες. Οι αεροδυναμικοί θόρυβοι είναι ελάχιστοι, η κύλιση απομονωμένη, και το σύστημα διεύθυνσης –με ηλεκτρική υποβοήθηση– προσφέρει ακρίβεια και σωστό βάρος. Στο ταξίδι, το 08 είναι άνετο, ασφαλές και σταθερό, δίνοντας το δικό του στίγμα στον δρόμο.

Γενικά, το Lynk & Co 08 αφήνει ένα ευχάριστο και ώριμο οδηγικό αποτύπωμα, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία οδήγησης που συνδυάζει τεχνολογία και απόδοση. Προσφέρει τρία βασικά προγράμματα οδήγησης:
• Comfort Mode – για καθημερινή και άνετη οδήγηση, με ελαφριά απόκριση στο πεντάλ, πιο ήπια ρύθμιση ανάρτησης και ελαφρύτερο τιμόνι.
• Sport Mode – για πιο δυναμική οδήγηση, με έντονη απόκριση, πιο «σφιχτή» αίσθηση διεύθυνσης και ανάρτησης, καθώς και βελτιωμένη απόδοση στο kickdown.
• Personalized (Individual) Mode – όπου ο οδηγός μπορεί να ρυθμίσει παραμέτρους, όπως την αίσθηση του τιμονιού, την απόκριση στο γκάζι, τη χαρτογράφηση του κιβωτίου και το επίπεδο ανάκτησης ενέργειας, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του.

Παράλληλα, το σύστημα προσαρμόζει αυτόματα τη σκληρότητα της ανάρτησης και τη ρύθμιση του τιμονιού ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης και το επιλεγμένο πρόγραμμα, ενισχύοντας τη σταθερότητα και την άνεση. Ο οδηγός έχει επίσης τη δυνατότητα να επιλέξει τρία επίπεδα ανάκτησης ενέργειας, ανάλογα με το αν επιθυμεί περισσότερη πέδηση μέσω του ηλεκτρικού μοτέρ ή πιο «ελεύθερη» κύλιση.

Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση της δοκιμής άγγιξε τα 7,5 l/100 km, τιμή που θεωρείται εξαιρετική για SUV ισχύος 345 ίππων με κίνηση εμπρός. Όσον αφορά την ηλεκτρική αυτονομία, η ονομαστική των 200 km (WLTP) είναι ιδιαίτερα κοντά στην πραγματική, χάρη στη σωστή θερμική διαχείριση και την αποδοτική ανάκτηση ενέργειας. Η φόρτιση από 0 % έως 100 % ολοκληρώνεται σε 4,5 ώρες με παροχή εναλλασσόμενου ρεύματος 11 kW, ενώ σε ταχυφορτιστή DC έως 85 kW, η φόρτιση 10 %–80 % χρειάζεται μόλις 33 λεπτά.

Το premium της νέας γενιάς οδηγών

Το Lynk & Co 08 απευθύνεται σε ένα κοινό που βλέπει το αυτοκίνητο όχι απλώς ως μέσο μετακίνησης, αλλά ως έξυπνο, τεχνολογικό εργαλείο ζωής. Είναι φτιαγμένο για ανθρώπους που ζουν στις πόλεις, εκτιμούν το design και την ποιότητα, αλλά δεν θέλουν να συμβιβαστούν με την απόδοση ή την αυτονομία. Ουσιαστικά στοχεύει τους σύγχρονους premium αγοραστές – αυτούς που μέχρι χθες κοιτούσαν προς μάρκες όπως η Volvo, η BMW ή η Audi, αλλά σήμερα αναζητούν κάτι πιο προοδευτικό, πιο ψηφιακό και πιο βιώσιμο.

Το προφίλ του οδηγού του 08 είναι αστικός, δυναμικός και τεχνολογικά ώριμος. Ένας επαγγελματίας που χρειάζεται άνεση και συνδεσιμότητα στην καθημερινότητα, αλλά επιθυμεί και ένα όχημα με χαρακτήρα, που να εκφράζει τις αξίες του: καινοτομία, περιβαλλοντική συνείδηση και στιλ. Για οικογένειες που ζητούν ασφάλεια, χώρους και ποιότητα, το 08 λειτουργεί ως πλήρως εξοπλισμένο SUV με κορυφαία τεχνολογία υποβοήθησης και πλούσιο εξοπλισμό άνεσης. Για τον απαιτητικό οδηγό, προσφέρει σπορ αίσθηση, αθόρυβη λειτουργία και την απόδοση ενός αυτοκινήτου 345 ίππων χωρίς το βάρος της υπερβολής.

Με λίγα λόγια, είναι ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο για όσους πιστεύουν ότι το premium δεν ορίζεται πλέον από το έμβλημα στο καπό, αλλά από τον συνδυασμό τεχνολογίας, εμπειρίας και οικολογικής συνείδησης. Το Lynk & Co 08 δεν απευθύνεται στο πλήθος· απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν να βρίσκονται ένα βήμα μπροστά από αυτό.

Επιθετική… εμπορική πολιτική

Η Lynk & Co διαθέτει το εντυπωσιακό 08 στην επιθετική τιμή για τον ανταγωνισμό των 52.490€ στην εισαγωγική έκδοση Core, ενώ στην πλούσια έκδοση More κοστίζει 59.990€.

Τεχνικά χαρακτηριστικά
ΑΜΑΞΩΜΑ |
|
Τύπος |
SUV |
Καθίσματα |
5 |
Πόρτες |
5 |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ-ΕΚΠΟΜΠΕΣ-ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ |
|
Μέση συνδυασμένη κατανάλωση καυσίμου (WLTP) |
0.9-6.5 l/100 km |
Εκπομπές CO2 (WLTP) |
23-149 g/km |
Τύπος καυσίμου |
βενζίνη / ηλεκτρική ενέργεια |
Επιτάχυνση 0 – 100 χλμ/ώρα |
6.8 δευτ |
Μέγιστη ταχύτητα |
185 km/h |
Προδιαγραφές Καυσαερίων |
Euro 6e |
Αναλογία βάρους/ισχύος |
6.1 κιλά/Hp, 163.4 Hp/τόνος |
Αναλογία βάρους/Ροπή |
9.2 κιλά/Nm, 108.9 Nm/τόνος |
ΚΙΝΗΤΗΡΙΟ ΣΥΝΟΛΟ |
|
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗΣ ΚΑΥΣΗΣ |
|
Ισχύς |
137 Hp |
Ισχύς ανά λίτρο κυβισμού |
91.4 Hp/l |
Ροπή |
230 Nm |
Διάταξη κινητήρα |
Εμπρός, εγκάρσια |
Κυβισμός κινητήρα |
1499 cm3 |
Αριθμός κυλίνδρων |
4 |
Διαμόρφωση κινητήρα |
Σε σειρά |
Διάμετρος κυλίνδρου |
73.4 mm |
Διαδρομή εμβόλιου |
88.57 mm |
Αριθμός βαλβίδων ανά κύλινδρο |
4 |
Σύστημα ψεκασμού καυσίμου |
Άμεσος ψεκασμός |
Αναρρόφηση κινητήρα |
Στροβιλοσυμπιεστής , Ιντερκούλερ |
Μηχανισμός διανομής αερίων |
DOHC |
Συστήματα κινητήρα |
Start & Stop Σύστημα |
Φίλτρο σωματιδίων |
|
ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ |
|
Ισχύς |
208 Hp |
Ροπή |
350 Nm |
Θέση ηλεκτρικού κινητήρα |
Ενσωματωμένο στη μετάδοση |
Τύπος ηλεκτροκινητήρα |
Σύγχρονος |
Συνολική ισχύς συστήματος |
345 Hp |
Συνολική ροπή συστήματος |
580 Nm |
ΜΠΑΤΑΡΙΑ |
|
Ακαθάριστη χωρητικότητα μπαταρίας |
39.6 kWh |
Τεχνολογία μπαταρίας |
Οξείδιο κοβαλτίου λιθίου-νικελίου μαγγανίου (Li-NMC) |
Θέση μπαταρίας |
Κάτω από το πάτωμα |
ηλεκτρική αυτονομία (WLTP) |
200 km |
Μέση κατανάλωση ενέργειας (WLTP) |
20.8 κιλοβατώρα/100 χλμ |
ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ |
|
Βάρος |
2112 κιλά |
Μέγιστο ωφέλιμο φορτίο |
500 κιλά |
Ελάχιστος όγκος χώρου αποσκευών |
540 l |
Μέγιστος όγκος χώρου αποσκευών |
1254 l |
Χωρητικότητα δεξαμενής καυσίμων |
60 l |
Επιτρεπόμενη δυνατότητα ρυμούλκησης με φρένα (12%) |
1600 κιλά |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ |
|
Μήκος |
4820 mm |
Πλάτος |
1915 mm |
Ύψος |
1685 mm |
Μεταξόνιο |
2848 mm |
Απόσταση από το έδαφος |
186 mm |
Ελάχιστη διάμετρος στροφής (διάμετρος στροφής) |
12 m |
ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ |
|
Κίνηση |
Στον μπροστινό άξονα |
Αριθμός σχέσεων και τύπος κιβωτίου ταχυτήτων |
3 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DHT Evo |
Εμπρός ανάρτηση |
Ανεξάρτητη, τύπου McPherson με σπειροειδή ελατήριο και αντιστρεπτική ράβδο |
Πίσω ανάρτηση |
Ανεξάρτητη ανάρτηση ελατηρίου πολλαπλών συνδέσμων με σταθεροποιητή |
Βοηθητικά συστήματα |
ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών) |
Τύπος διεύθυνσης |
Τσουκράνια διαχείρισης (με δόντια) |
Σύστημα διεύθυνσης |
Ηλεκτρικό Τιμόνι |
Τροχοί |
235/55 R19 ή 255/40 R21 |










































































































































