Το Ford Puma 125 PS δεν ακολουθεί απλώς την εποχή. Την επαναπροσδιορίζει με τιμόνι, χαρακτήρα και συναίσθημα.
Η πρώτη γενιά του Ford Puma επανέφερε τη φίρμα με τον μπλε οβάλ στην καρδιά της μικρομεσαίας crossover κατηγορίας, καταφέρνοντας από την αρχή να ξεχωρίσει χάρη στον σπορτίφ χαρακτήρα και την άρτια οδηγική συμπεριφορά. Μετά από μια επιτυχημένη εμπορική πορεία, η Ford προχώρησε σε ένα πλήρες facelift για το 2025, το οποίο δεν περιορίστηκε σε αισθητικά φτιασιδώματα, αλλά επαναπροσδιόρισε τη συνολική εμπειρία χρήσης. Το νέο Puma είναι σαφώς πιο ώριμο, ψηφιακά προηγμένο και διατηρεί τον οδηγικό του χαρακτήρα. Το δοκιμάζουμε στην έκδοση με τον 1.0 EcoBoost κινητήρα των 125 ίππων και χειροκίνητο κιβώτιο.
Η κατηγορία των compact crossover έχει γεμίσει επιλογές, όμως λίγα μοντέλα καταφέρνουν να παντρέψουν την εμφάνιση, την οδηγική απόλαυση και την πρακτικότητα όπως το Ford Puma 1.0 EcoBoost 125 PS με χειροκίνητο κιβώτιο. Βασισμένο στην επιτυχημένη πλατφόρμα του Fiesta, το Puma έρχεται να ανεβάσει τον πήχη – όχι με θεαματικά άλογα ή νούμερα, αλλά με τη συνολική του φιλοσοφία.
Εξωτερική σχεδίαση – Εξέλιξη χωρίς επανάσταση
Εξέλιξη αντί για επανάσταση
Οπτικά, το ανανεωμένο Puma παραμένει άμεσα αναγνωρίσιμο, με φρέσκια μάσκα, νέα φωτιστικά σώματα LED και επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες που ενισχύουν τη δυναμική του παρουσία. Το νέο, επίπεδο λογότυπο της Ford φιγουράρει περήφανα στο κέντρο της γρίλιας, ενώ τα φώτα ημέρας σε σχήμα “C” προσδίδουν έναν σύγχρονο, high-tech χαρακτήρα. Στο πίσω μέρος, οι αλλαγές είναι διακριτικότερες, με νέα LED φανάρια και ελαφρώς τροποποιημένο σχήμα προφυλακτήρα. Αισθητικά, το Puma έχει τη δική του ταυτότητα: φαρδιά μάσκα, ψηλά τοποθετημένοι προβολείς και μυώδεις γραμμές που συνδυάζουν SUV επιρροές με sport coupe στοιχεία. Στο δρόμο τραβάει βλέμματα χωρίς να φωνάζει – και ειδικά στις εκδόσεις ST-Line με τις μεγαλύτερες ζάντες και χαμηλωμένη ανάρτηση δείχνει άκρως δυναμικό. Το Puma δείχνει στιβαρό και καλοστημένο, με SUV επιρροές αλλά coupe αναλογίες που του δίνουν χαρακτήρα.
Οι νέες αποχρώσεις αμαξώματος και οι ζάντες 17” έως 19” ολοκληρώνουν ένα σύνολο που μπορεί να μην φέρνει επανάσταση, αλλά ανανεώνει επιτυχημένα την εικόνα του μοντέλου.
Καμπίνα – Επανασχεδιασμένη από το μηδέν
Μια νέα εποχή στην καμπίνα
Η σημαντικότερη αλλαγή στο Puma MY2025 είναι ξεκάθαρα η καμπίνα. Η Ford εγκαταλείπει πλήρως το εσωτερικό design του Fiesta και περνά σε μια νέα ψηφιακή εποχή. Το ταμπλό είναι πλήρως επανασχεδιασμένο, με οριζόντια διάταξη, καθαρές γραμμές και δύο μεγάλες οθόνες: 12,3” για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και 12” για το σύστημα infotainment SYNC 4, το οποίο είναι πιο γρήγορο, λειτουργεί ασύρματα με Apple CarPlay και Android Auto και υποστηρίζει over-the-air ενημερώσεις.
Οι φυσικοί διακόπτες έχουν περιοριστεί σημαντικά – ακόμη και ο κλιματισμός περνά στην οθόνη – κάτι που ίσως ξενίσει όσους επιμένουν στην απτική αλληλεπίδραση. Ωστόσο, η λογική πλοήγησης είναι ξεκάθαρη, και η απόκριση της οθόνης άμεση. Ένα ακόμη highlight είναι ο Ford Assistant, ένας ενσωματωμένος ψηφιακός βοηθός που δέχεται φωνητικές εντολές με φυσικό τρόπο.
Τα καθίσματα προσφέρουν καλύτερη πλευρική στήριξη, ενώ υπάρχουν και επιλογές για θερμαινόμενα ή ακόμη και με λειτουργία μασάζ, στις ανώτερες εκδόσεις.
Η μεγαλύτερη τομή στο νέο Puma αφορά την καμπίνα του – και δεν είναι υπερβολή να πούμε πως πρόκειται για πλήρη επανασχεδιασμό. Η νέα αρχιτεκτονική εσωτερικού δεν έχει καμία σχέση με το Fiesta, ούτε σε επίπεδο αισθητικής, ούτε στην εμπειρία χρήσης.
Ο πίνακας οργάνων είναι πλήρως ψηφιακός και παραμετροποιήσιμος, ενώ το SYNC 4 είναι αισθητά ταχύτερο και υποστηρίζει πλέον ασύρματο Apple CarPlay και Android Auto, καθώς και αναβαθμίσεις λογισμικού over-the-air. Επιπλέον, υπάρχει ενσωματωμένος Assistant με AI (ανάλογος του Ford’s “Digital Assistant”), που καταλαβαίνει φυσική γλώσσα και μπορεί να εκτελεί εντολές π.χ. για πλοήγηση ή κλιματισμό.
Μια ιδιομορφία του νέου Puma MY2025 που αξίζει να επισημανθεί είναι ότι η Ford ενοποίησε τη λειτουργία του φλας σε έναν μόνο διακόπτη, αντί για δύο παραδοσιακούς μοχλούς, όπως γνωρίζαμε εδώ και δεκαετίες. Αυτή η επιλογή, παρά την τεχνολογική της πρόθεση, δεν βελτιώνει την εργονομία – αντιθέτως, δημιουργεί προβλήματα σε καθημερινή χρήση, ειδικά στην επιστροφή της θέσης ή στην ηχητική/οπτική επιβεβαίωση του σήματος αλλαγής πορείας. Δεν έχει μηχανική επαναφορά, απαιτεί συνήθεια και στερείται απτικής ακρίβειας. Μπορεί να προκαλέσει σύγχυση ή λάθη, ειδικά σε μικρές αλλαγές λωρίδας.
Ο αποθηκευτικός χώρος παραμένει το δυνατό χαρτί: το πορτ-μπαγκάζ των 456 λίτρων και το MegaBox παραμένει παρόν, προσφέροντας την πιο πρακτική λύση της κατηγορίας. Οι πίσω θέσεις παραμένουν επαρκείς για δύο ενήλικες, με αξιοπρεπή χώρο για γόνατα και κεφάλι, ενώ έχει βελτιωθεί η ηχομόνωση – ένα από τα αδύναμα σημεία της προηγούμενης γενιάς.
Highlight παραμένει ο έξυπνος χώρος αποσκευών των 456 λίτρων, με το ευφυές MegaBox – έναν αποθηκευτικό χώρο 80 λίτρων κάτω από το δάπεδο, με δυνατότητα καθαρισμού και αποστράγγισης. Εξαιρετικά πρακτικό για όσους μεταφέρουν εξοπλισμό, αθλητικά είδη ή ακόμα και ψάρια…
Κινητήρας – Μικρός σε κυβικά, πλούσιος σε απόδοση
Ζωντανός, οικονομικός, απολαυστικός
Στην καρδιά του νέου Puma χτυπά ο γνώριμος τρικύλινδρος 1.0 EcoBoost, ο οποίος στη συγκεκριμένη έκδοση αποδίδει 125 ίππους και συνοδεύεται από ήπια υβριδική υποβοήθηση 48V. Στα χαρτιά, τα νούμερα δεν εντυπωσιάζουν – όμως στη πράξη, το σύνολο αποδεικνύεται εξαιρετικά ισορροπημένο, ζωντανό και πιο πρόθυμο από όσο υποδηλώνει το spec sheet. Η ροπή των 170 Nm αποδίδεται από τις μόλις 1.750 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας θετική αίσθηση στο πάτημα του γκαζιού και αμεσότητα στην καθημερινή οδήγηση.
Η επιτάχυνση είναι γραμμική, χωρίς κομπιάσματα ή νευρικότητες. Το μοτέρ έχει ρευστό χαρακτήρα και καλύπτει με άνεση τις ανάγκες των ελληνικώ δρόμων – είτε πρόκειται για αστική μετακίνηση, είτε για ταξίδι στην Εθνική. Το 0–100 χλμ./ώρα έρχεται σε 9,8 δευτερόλεπτα, με τελική ταχύτητα κοντά στα 192 χλμ./ώρα. Κι όμως, ο τρόπος που επιτυγχάνονται αυτά τα νούμερα είναι εκείνος που κάνει τη διαφορά: με πολιτισμένη λειτουργία, ζωντανή απόκριση και έναν ξεκάθαρο fun-to-drive χαρακτήρα που σπανίζει πλέον στην κατηγορία.
Στο παιχνίδι αυτό συμβάλλει καθοριστικά το 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο, το οποίο αποτελεί μια από τις πιο ευχάριστες εκπλήξεις του αυτοκινήτου. Οι σχέσεις είναι κοντές και σωστά κλιμακωμένες, ο επιλογέας έχει σφιχτή και μηχανική αίσθηση, και η συνολική εμπειρία παραπέμπει σε στήσιμο που δόθηκε προσοχή – όχι απλώς απόδοση.
Η τεχνολογία mHEV δεν προσθέτει ιπποδύναμη, αλλά βελτιώνει την απόκριση σε χαμηλές ταχύτητες και κάνει το σύστημα stop/start πιο ομαλό και λειτουργικό. Το μικρό ηλεκτρικό μοτέρ λειτουργεί υποστηρικτικά χωρίς να γίνεται ποτέ αισθητό, διατηρώντας έτσι την αίσθηση ενός «κανονικού» κινητήρα, αλλά με τα πλεονεκτήματα της ήπιας υβριδικής τεχνολογίας. Η ανάκτηση ενέργειας στις επιβραδύνσεις γίνεται αθόρυβα και αποτελεσματικά, συμβάλλοντας έμμεσα στην κατανάλωση.
Οικονομικά, το Puma τα καταφέρνει εξαιρετικά. Στην πράξη, η μέση κατανάλωση κυμαίνεται μεταξύ 5,5 και 6,5 λτ./100 χλμ., ανάλογα το στυλ οδήγησης και το είδος της διαδρομής – τιμές που κρίνονται απόλυτα ικανοποιητικές για ένα crossover βενζίνης με τέτοια απόδοση και βάρος.
Ο κινητήρας αυτός είναι, με λίγα λόγια, η «χρυσή τομή»: ούτε υπερβολικός, ούτε φτωχός. Απλώς σωστός. Συνδυάζει οικονομία, απόκριση και οδηγική ευχαρίστηση με τρόπο που κάνει το νέο Puma να ξεχωρίζει από τη μάζα των συμβατικών B-SUV. Δεν προσπαθεί να εντυπωσιάσει – το καταφέρνει με τον δικό του, διακριτικό αλλά ουσιαστικό τρόπο. Και αυτό, είναι ίσως το πιο πειστικό του πλεονέκτημα.
Οδική Συμπεριφορά – Το B‑SUV που οδηγείται σαν hatchback
Το πιο οδηγοκεντρικό B-SUV της αγοράς
Η πραγματική ταυτότητα του Puma αποκαλύπτεται μόλις βρεθεί σε κίνηση. Γιατί, όσο ελκυστικό κι αν είναι σχεδιαστικά, όσο μοντέρνα κι αν δείχνει η καμπίνα του, το μεγαλύτερο του πλεονέκτημα παραμένει ένα: η οδική του συμπεριφορά. Εκεί η Ford κάνει αυτό που ξέρει καλύτερα — να στήνει αυτοκίνητα που μιλούν στον οδηγό με τιμόνι, ανάρτηση και πλαίσιο, κι όχι με αλγόριθμους.
Βασισμένο στην πασίγνωστη πλατφόρμα της Fiesta (Ford Global B), το Puma δεν ξεχνά την καταγωγή του. Το DNA του παραμένει σπορτίφ, ευέλικτο, ακριβές – και όλα αυτά χωρίς να χάνει τα απαραίτητα crossover χαρακτηριστικά. Στην πράξη, είναι πιο κοντά σε ένα καλοστημένο hatchback παρά σε ένα SUV. Δεν γέρνει άσκοπα, δεν πλέει, δεν αποκόπτεται από τον δρόμο. Παραμένει δεμένο με αυτόν, με τον τρόπο που μόνο ένα Ford ξέρει να το κάνει.
Η ανάρτηση – ειδικά στις εκδόσεις ST-Line – διαθέτει ευχάριστα σφιχτή ρύθμιση, που φιλτράρει τις ελληνικές κακοτεχνίες χωρίς να κουράζει. Το τιμόνι έχει βάρος και ακρίβεια, με άμεση απόκριση και αίσθηση που σπάνια συναντά κανείς στην κατηγορία. Το πλαίσιο είναι άκαμπτο, επιτρέπει παιχνίδι στις στροφές και προσφέρει απόλυτο έλεγχο στις αλλαγές κατεύθυνσης, ακόμα και όταν οδηγείς με ρυθμό.
Σε επαρχιακούς δρόμους με διαδοχικές στροφές, το Puma βγάζει τον καλύτερό του εαυτό. Σε πόλη, αποδεικνύεται ευέλικτο και φιλικό, με συμπαγείς διαστάσεις και καλή ορατότητα. Στον αυτοκινητόδρομο, κυλά με σταθερότητα και ησυχία – ιδίως τώρα που η ηχομόνωση της καμπίνας έχει βελτιωθεί αισθητά σε σχέση με το προ-ανανεωμένο μοντέλο.
Όλα τα παραπάνω ενισχύονται από τον ελαφρύ αλλά ζωντανό 1.0 EcoBoost κινητήρα και το εξαιρετικό 6άρι χειροκίνητο κιβώτιο. Μαζί συνθέτουν μια εμπειρία που δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από μεγαλύτερα και ισχυρότερα αυτοκίνητα. Και το πιο σημαντικό: κάνουν τον οδηγό να χαμογελά, χωρίς υπερβολές, χωρίς show – απλώς με ουσία.
Το πιο οδηγοκεντρικό B‑SUV της αγοράς παραμένει τέτοιο. Σπορτίφ ανάρτηση (ειδικά στις ST‑Line), ακριβές τιμόνι και στιβαρό πλαίσιο σε κάνουν να το οδηγήσεις σαν αυτοκίνητο κατηγορίας C. Ταυτόχρονα το επαρχιακό οδικό δίκτυο και οι ελληνικές πόλεις αντιμετωπίζονται με άνεση, χάρη και στην ουσιαστική βελτίωση της ηχομόνωσης.
Το Puma είναι το B‑SUV για όσους δεν θέλουν να συμβιβαστούν με το «υπερυψωμένο» χάριν της μόδας. Για όσους θυμούνται ότι το αυτοκίνητο είναι πρώτα αίσθηση – και μετά ύψος, διαστάσεις ή gadgets. Ένα crossover που οδηγείται σαν κάτι πολύ παραπάνω. Ή μάλλον, σαν κάτι πολύ λιγότερο – γιατί τελικά, less is more, όταν πρόκειται για το καθαρόαιμο στήσιμο της Ford.
Ασφάλεια & Τεχνολογίες Υποβοήθησης – Όταν η τεχνολογία εμπνέει εμπιστοσύνη
Πλούσιο πακέτο ADAS, με αναβαθμισμένο software
Αν το τιμόνι είναι η φωνή του αυτοκινήτου στον οδηγό, τότε τα συστήματα ασφαλείας είναι η φωνή του αυτοκινήτου στον κόσμο γύρω του. Και το νέο Ford Puma, στη μορφή του 2025, δεν απλώς ακούει — αλλά αφουγκράζεται. Με ένα πλήρως ανανεωμένο πακέτο τεχνολογιών υποβοήθησης (ADAS) και ένα εξελιγμένο λογισμικό διαχείρισής τους, το B‑SUV της Ford βάζει τη λέξη «ασφάλεια» στο επίκεντρο, χωρίς να γίνεται υπερβολικά παρεμβατικό.
Ο οδηγός απολαμβάνει ένα πλήρες σύνολο λειτουργιών, που πλέον συνεργάζονται μεταξύ τους πιο φυσικά και αποτελεσματικά. Το προσαρμοζόμενο cruise control με λειτουργία Stop & Go αναλαμβάνει τον έλεγχο σε μποτιλιαρίσματα, ακολουθώντας με άνεση και ακρίβεια την κυκλοφορία. Το αυτόματο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης αναγνωρίζει πεζούς και ποδηλάτες, επεμβαίνοντας άμεσα αν χρειαστεί. Το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας δεν διορθώνει απλώς, αλλά συνοδεύει διακριτικά τον οδηγό, λειτουργώντας σαν μια δεύτερη αίσθηση στο τιμόνι.
Η κάμερα 360° μετατρέπει το παρκάρισμα σε απλή υπόθεση, ενώ η προειδοποίηση πίσω διασταυρούμενης κυκλοφορίας φροντίζει για εκείνες τις στιγμές που η ορατότητα λείπει – αλλά η προσοχή πρέπει να είναι στο μάξιμουμ.
Πέρα όμως από το hardware, η πραγματική διαφορά έρχεται από το νέο λογισμικό ADAS, το οποίο λειτουργεί πλέον με πιο ανθρώπινη λογική. Αντί να κατακλύζει τον οδηγό με παρεμβάσεις ή ενοχλητικά ηχητικά σήματα, μαθαίνει από το στυλ οδήγησης και προσαρμόζεται. Το αποτέλεσμα είναι μια εμπειρία που δεν κουράζει και δεν αποσπά — αντίθετα, ενισχύει την αίσθηση ελέγχου και σιγουριάς.
Αυτή η «σιωπηλή προστασία» είναι ίσως ό,τι πιο ώριμο προσφέρει το νέο Puma. Χωρίς να κραυγάζει πως είναι έξυπνο ή τεχνολογικά προηγμένο, απλώς είναι. Και σε εποχές που τα περισσότερα αυτοκίνητα προσπαθούν να αποδείξουν κάτι, η ουσία αυτή κάνει τη διαφορά.
Το Puma 2025 έρχεται πλήρες εξοπλισμένο: προσαρμοζόμενο cruise control με Stop & Go, Autonomous Emergency Braking (πεζών/ποδηλατών), Lane Centering & Departure Assist, Blind Spot Monitor, Rear Cross Traffic Alert και στάθμευση με 360° κάμερα. Το νέο λογισμικό ADAS είναι πιο συνεκτικό και αξιόπιστο.
Ο εξοπλισμός ασφαλείας του Puma MY2025 είναι πλήρης, με συστήματα όπως:
-
Προσαρμοζόμενο cruise control με Stop & Go
-
Αυτόματο φρενάρισμα με ανίχνευση πεζών και ποδηλατών
-
Διατήρηση λωρίδας και υποβοήθηση αλλαγής
-
Πίσω ειδοποίηση διασταυρούμενης κυκλοφορίας
-
360° κάμερα στάθμευσης
Το νέο λογισμικό ADAS είναι πιο συνεκτικό, λειτουργεί με καλύτερη λογική παρεμβάσεων και προσφέρει ομαλότερη εμπειρία στον χρήστη.
Κατανάλωση & Εκπομπές – Οικονομία με χαρακτήρα
Σε πραγματικές συνθήκες, με αστική χρήση, επαρχιακές διαδρομές και ταξίδια, η κατανάλωση κυμαίνεται στα 5,5–6,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, μια τιμή που για crossover με 125 ίππους και βενζίνη κρίνεται απολύτως ικανοποιητική – ειδικά αν αναλογιστεί κανείς την οδηγική του ικανότητα.
Οι εκπομπές CO₂ περιορίζονται στα 121–123 γρ./χλμ., συμβάλλοντας σε χαμηλότερα τέλη και κόστος ιδιοκτησίας, ενώ ανοίγουν τον δρόμο και για εταιρικές ταξινομήσεις σε fleet αγορές.
Το mild hybrid σύστημα παίζει καθοριστικό ρόλο σε αυτή την εξίσωση. Χωρίς να απαιτεί φόρτιση ή εξωτερική υποδομή, λειτουργεί αθόρυβα στο παρασκήνιο, προσφέροντας ελαφριά υποβοήθηση στον κινητήρα, ανάκτηση ενέργειας κατά την επιβράδυνση και σχεδόν ανεπαίσθητη λειτουργία του stop/start. Το αποτέλεσμα είναι ένα Puma πιο ομαλό, πιο ήσυχο και πιο οικονομικό – χωρίς κανέναν περιορισμό στην καθημερινή χρήση.
Διαθέσιμες Εκδόσεις & Τιμές
Το Ford Puma MY2025 διατίθεται στην ελληνική αγορά με μια γκάμα εκδόσεων που καλύπτει τόσο τις ανάγκες του καθημερινού οδηγού όσο και τις απαιτήσεις εκείνων που αναζητούν σπορ χαρακτήρα ή πλουσιότερο εξοπλισμό. Όλες οι εκδόσεις εξοπλίζονται με τον γνώριμο 1.0 EcoBoost κινητήρα των 125 PS, είτε με χειροκίνητο 6άρι κιβώτιο είτε με το αυτόματο Powershift διπλού συμπλέκτη.
Η βασική έκδοση Titanium ξεκινά από τις 23.647 €, προσφέροντας ήδη έναν πλήρη εξοπλισμό άνεσης και ασφάλειας, με στοιχεία όπως LED φώτα ημέρας, αισθητήρες παρκαρίσματος, ψηφιακό πίνακα οργάνων, οθόνη αφής 12″ και πλήρες πακέτο συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης.
Ανεβαίνοντας προς την έκδοση ST-Line, από 25.861 €, το Puma αποκτά πιο σπορ εμφάνιση με δυναμικούς προφυλακτήρες, σκούρες λεπτομέρειες, σπορ αναρτήσεις και εσωτερικό με κόκκινες ραφές, flat-bottom τιμόνι και πιο δυναμική διάθεση. Είναι η επιλογή εκείνου που θέλει το fun-to-drive όχι μόνο στην πράξη, αλλά και στην εμφάνιση.
Για όσους επιθυμούν τον απόλυτο εξοπλισμό, υπάρχει η έκδοση ST-Line X, με τιμή εκκίνησης τα 29.360 €, η οποία φέρνει επιπλέον premium στοιχεία όπως το ηχοσύστημα B&O, πανοραμική γυάλινη οροφή, αναβαθμισμένο ambient φωτισμό και περισσότερα συστήματα υποβοήθησης.
Η ενδιάμεση λύση είναι η έκδοση Powershift, στα 25.485 €, που συνδυάζει το γνωστό μοτέρ με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, ιδανικό για αστική χρήση ή για όσους δεν επιθυμούν χειροκίνητες αλλαγές χωρίς να στερηθούν τον σπορτίφ χαρακτήρα.
Το θετικό είναι ότι ακόμα και στις βασικές εκδόσεις, το νέο Puma δεν φαίνεται φτωχό. Ο εξοπλισμός άνεσης και ασφάλειας παραμένει πλούσιος, με ψηφιακή εμπειρία σύγχρονου αυτοκινήτου, ακόμα και στις πιο προσιτές τιμές. Το infotainment SYNC 4, το ψηφιακό cockpit και τα σύγχρονα ADAS δίνουν το παρών από χαμηλά, στοιχειοθετώντας ένα value-for-money σύνολο.
Επιπλέον, η Ford Ελλάς συνοδεύει τις περισσότερες εκδόσεις με χρηματοδοτικά προγράμματα χαμηλού επιτοκίου και 8ετή εγγύηση FordProtect.
Χαρακτηριστικά Σχεδίασης & Εξοπλισμού
-
Ζάντες 17″–19″ (ανάλογα έκδοση)
-
MegaBox 80 L με αποστράγγιση
-
Επιλογή panoramic οροφής, B&O ηχοσύστημα σε ST‑Line X και Sound Edition
-
Διχρωμία, κόκκινες ραφές στις ST‑Line, δερμάτινες λεπτυχσής…
Διαθέσιμα Χρηματοδοτικά Προγράμματα
Το πρόγραμμα «My Ford Χαμηλό Επιτόκιο» προσφέρει επιτόκιο 3,99% (με απόκλιση ±0,6% ανάλογα την περίπτωση), προκαταβολή από 20% έως 30%, και διάρκεια έως 84 μήνες. Ενδεικτικά, για ένα Puma Titanium αξίας 23.647 €, η προκαταβολή είναι περίπου 4.730 €, η μηνιαία δόση διαμορφώνεται στα 353 €/μήνα για 60 μήνες, με εφάπαξ έξοδα φακέλου 280 €, ενώ το τελικό ΣΕΠΠΕ διαμορφώνεται περίπου στο 5,33%.
Παράλληλα, το πιο ευνοϊκό πρόγραμμα FordPlus προσφέρει επιτόκιο 2,99%, απαιτεί προκαταβολή 20%, έχει διάρκεια 60 μηνών και περιλαμβάνει έκπτωση 1.000 € στην τελική τιμή καθώς και την πολυετή εγγύηση FordProtect για 8 χρόνια – στοιχείο που προσθέτει σιγουριά σε όποιον βλέπει το Puma ως επένδυση χρήσης για μακροχρόνιο ορίζοντα.
Συμπέρασμα – Το B‑SUV που σε κάνει να θυμάσαι γιατί αγαπάς την οδήγηση
Η πρώτη γενιά του Ford Puma κατάφερε να φέρει τη Ford δυναμικά στο προσκήνιο της κατηγορίας των μικρών SUV, συνδυάζοντας εμφάνιση, πρακτικότητα και ένα από τα πιο οδηγοκεντρικά set-up της κατηγορίας. Στην ανανεωμένη του εκδοχή για το 2025, το Puma δεν επαναπαύεται στις δάφνες του – αντιθέτως, εξελίσσεται ουσιαστικά. Δεν πρόκειται για ένα απλό facelift, αλλά για τη μετάβαση σε μια πιο ώριμη, πιο τεχνολογικά ολοκληρωμένη και αισθητικά εξευγενισμένη εκδοχή ενός ήδη επιτυχημένου μοντέλου.
Το εσωτερικό έχει μεταμορφωθεί σε ένα σύγχρονο ψηφιακό περιβάλλον, η ποιότητα έχει ανέβει επίπεδο, ο εξοπλισμός είναι πληρέστερος και η τεχνολογία ADAS πιο συνεκτική και φυσική στην παρέμβασή της. Όμως, το πιο σημαντικό είναι ότι το Puma εξακολουθεί να οδηγείται με τρόπο που σε κερδίζει από την πρώτη στροφή. Δεν είναι απλώς άνετο – είναι και ζωντανό, άμεσο, πρόθυμο. Ο συνδυασμός του 1.0 EcoBoost με τους 125 ίππους και του εξαιρετικού χειροκίνητου κιβωτίου είναι, ίσως, το sweet spot για όσους αναζητούν το κάτι παραπάνω από το απλώς επαρκές.
Στην πράξη, το Puma 125 PS δεν διεκδικεί τίτλους εντυπωσιασμού. Δεν είναι το πιο δυνατό, ούτε το πιο προκλητικό. Είναι, όμως, ίσως το πιο ισορροπημένο. Ένα αυτοκίνητο που χωράει εύκολα στην καθημερινότητα, χωρίς να σε κάνει να ξεχνάς την απόλαυση της οδήγησης. Είναι εκείνο το B‑SUV που δεν οδηγείται σαν crossover, αλλά σαν ένα καλοστημένο hatchback με στιλ, ουσία και βάθος.
Σε έναν κόσμο όπου τα περισσότερα B‑SUV τείνουν να γίνονται απλώς «άλλο ένα» – το Puma παραμένει εκείνο το ένα που θυμίζει πως η οδήγηση, ακόμα και σε μια compact κατηγορία, μπορεί να έχει ψυχή.