Live η Κίνηση στους δρόμους
CHERY TIGGO 8

Οδηγούμε Chery Tiggo 1.5 TGDI PHEV 279 PS CHS: Το επταθέσιο SUV με τον mainstream χαρακτήρα

Η Chery με το Tiggo 8 εστιάζει στις ξεχασμένες ανάγκες των μεγάλων οικογενειών, με χώρους, αυτονομία και χαμηλή κατανάλωση

Εσύ τι βαθμό του βάζεις;3 Ψήφοι
7.5
7.8

Η κινέζικη απόβαση στην ευρωπαϊκή αγορά βρίσκεται στο απόγειο της. Οι κατασκευαστές από την Κίνα έχουν μελετήσει τις ανάγκες των ευρωπαίων κατασκευαστών, βρίσκοντας τα κενά για τις δικές τους προτάσεις. Έτσι λοιπόν η Chery, με το Tiggo 8, το μεγάλο επταθέσιο SUV, εστιάζει στις ξεχασμένες ανάγκες των μεγάλων οικογενειών, με χώρους, προσανατολισμένο στην Mainstream αγορά. Για την εβδομαδιαία συμβίωση, στο Topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία να οδηγούμε το Tiggo 8 CHS, την επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση (PHEV) με τον κινητήρα των 1.5 λίτρων της οικογένειας TGDI με τους 279 ίππους, που στοχεύει σε αυτονομία και χαμηλή κατανάλωση.

Το μεγάλο οικογενειακό SUV της κινεζικής φίρμας

Το Chery Tiggo 8 παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην κινεζική αγορά τον Φεβρουάριο του 2018 ως μεσαίο SUV επτά θέσεων, με στόχο να καλύψει τις ανάγκες της σύγχρονης οικογένειας και να ενισχύσει την παρουσία της Chery στη μεσαία-άνω κατηγορία. Τοποθετημένο πάνω από το Tiggo 7, σχεδιάστηκε για να συνδυάζει ευρυχωρία, τεχνολογικό εξοπλισμό και υψηλή σχέση αξίας-τιμής. Με σύγχρονη αισθητική και προσεγμένο εσωτερικό, το μοντέλο εκφράζει τη φιλοσοφία της Chery για «έξυπνη οικογενειακή επιλογή». Στις διεθνείς αγορές, το Tiggo 8 αποτέλεσε το πρώτο βήμα της εταιρείας προς την καθιέρωση ενός ανταγωνιστικού SUV με τρεις σειρές καθισμάτων, προορισμένου να σταθεί απέναντι σε καταξιωμένα ονόματα της κατηγορίας. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, μάλιστα, λανσαρίστηκε ως το πρώτο μοντέλο της Chery με κανονική εμπορική διάθεση, προσφέροντας υβριδικές εκδόσεις και προσιτή τιμή εκκίνησης γύρω στις £28.500. Συνολικά, το Tiggo 8 αντικατοπτρίζει τη στρατηγική της Chery να εξελιχθεί από κατασκευαστή χαμηλού κόστους σε παίκτη με διεθνείς φιλοδοξίες στην αγορά των οικογενειακών SUV.

Δυναμισμός με ευρωπαϊκές επιρροές

Η εμπρός όψη του ανανεωμένου Tiggo 8 αποπνέει περισσότερη αυτοπεποίθηση και τεχνολογική φρεσκάδα. Η μεγάλη εξαγωνική μάσκα έχει πλέον πιο καθαρό περίγραμμα και εσωτερική δομή με τρισδιάστατο «διαμαντένιο» μοτίβο, που παραπέμπει σε premium αισθητική. Τα φωτιστικά σώματα LED έχουν λεπτότερο σχήμα και ενσωματώνουν νέα φωτεινή υπογραφή ημέρας, δημιουργώντας μια ενιαία οριζόντια γραμμή με τη μάσκα και ενισχύοντας την αίσθηση πλάτους. Ο προφυλακτήρας έχει επανασχεδιαστεί με πιο έντονες γωνίες, ενσωματωμένες αεροκουρτίνες και ασημί ποδιά, συνδυάζοντας κομψότητα και σπορ πινελιές. Συνολικά, η «μούρη» του Tiggo 8 δείχνει πιο ευρωπαϊκή και ώριμη, με χαρακτήρα που εμπνέει ποιότητα και αυτοπεποίθηση.

Από το πλάι, το Tiggo 8 διατηρεί τις σωστά ζυγισμένες αναλογίες ενός μεσαίου SUV επτά θέσεων, αλλά με εμφανώς πιο εκλεπτυσμένη αισθητική. Η γραμμή των παραθύρων ρέει ομαλά προς τα πίσω, ενώ η οροφή χαμηλώνει ελαφρώς, προσδίδοντας μια πιο αεροδυναμική σιλουέτα. Οι τονισμένοι ώμοι και η έντονη νεύρωση κατά μήκος του αμαξώματος τονίζουν τη δυναμική του στάση, ενώ οι μαύρες επενδύσεις στα φτερά και στα μαρσπιέ προσθέτουν μια δόση περιπετειώδους χαρακτήρα. Οι νέες πολυάκτινες ζάντες αλουμινίου (18 ή 19 ιντσών, ανάλογα με την έκδοση) και τα διακριτικά χρωμιωμένα στοιχεία γύρω από τα παράθυρα ενισχύουν τη συνολική εικόνα πολυτέλειας και προσοχής στη λεπτομέρεια.

Το πίσω μέρος του Tiggo 8 ολοκληρώνει αρμονικά τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα. Τα φωτιστικά σώματα LED έχουν πλέον ενιαία διάταξη, ενώνονται με μια φωτεινή λωρίδα που εκτείνεται σε όλο το πλάτος της πίσω πόρτας, δημιουργώντας μια σύγχρονη, «high-tech» εικόνα. Το λογότυπο CHERY προβάλλεται με κεφαλαία γράμματα στο κέντρο, υπογραμμίζοντας την αναβαθμισμένη, διεθνή ταυτότητα της φίρμας. Ο προφυλακτήρας έχει πιο μυώδη σχεδίαση, με ενσωματωμένο διαχύτη και ασημί προστατευτικό στοιχείο χαμηλά, που ενισχύει την αίσθηση στιβαρότητας. Η διακριτική αεροτομή στην οροφή και η καθαρή γραμμή του πίσω παρμπρίζ ολοκληρώνουν ένα σύνολο που ισορροπεί ανάμεσα στην κομψότητα και τη δύναμη.

Τεχνολογία, άνεση και προσεγμένη ποιότητα στην ευρωπαϊκή λογική

Ανοίγοντας την πόρτα του ανανεωμένου Chery Tiggo 8, γίνεται αμέσως αντιληπτή η αλλαγή φιλοσοφίας που χαρακτηρίζει τη νέα γενιά των κινεζικών SUV. Το εσωτερικό έχει σχεδιαστεί με σαφή αναφορά στα πρότυπα των ευρωπαϊκών και κορεατικών ανταγωνιστών του, με έμφαση στη συμμετρία, την καθαρότητα των γραμμών και την οπτική ηρεμία. Το ταμπλό είναι οριζόντιας διάταξης, με τις επιφάνειες να “ρέουν” αρμονικά προς τις πόρτες, ενώ η κεντρική κονσόλα ανασηκώνεται ελαφρά, δημιουργώντας ένα περιβάλλον που αγκαλιάζει οδηγό και συνοδηγό.

Στο οπτικό επίκεντρο βρίσκεται η ενιαία γυάλινη επιφάνεια που φιλοξενεί δύο μεγάλες οθόνες υψηλής ανάλυσης — μία 12,3’’ για τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και μία 12,3’’ για το infotainment — οι οποίες συνδέονται κάτω από κοινό κρύσταλλο, θυμίζοντας τις λύσεις που βλέπουμε σε μοντέλα όπως η Mercedes GLC ή το Hyundai Santa Fe. Το σύνολο έχει εξαιρετική φωτεινότητα, ομαλή εναλλαγή γραφικών και δυνατότητα πλήρους παραμετροποίησης.

Από πλευράς ποιότητας υλικών, η Chery έχει κάνει αισθητό άλμα. Οι επιφάνειες του ταμπλό και των θυρών είναι επενδεδυμένες με μαλακά αφρώδη πλαστικά και ραφές που ενισχύουν την αίσθηση πολυτέλειας. Οι πλουσιότερες εκδόσεις χρησιμοποιούν δερμάτινες επενδύσεις με διπλές ραφές, διακοσμητικά ένθετα σε brushed αλουμίνιο και ματ επιφάνειες που αποφεύγουν τις δαχτυλιές, αντικαθιστώντας το παλαιό piano black. Η συναρμογή είναι υποδειγματική, με σφιχτή εφαρμογή και καμία αίσθηση τριγμού ή υποχώρησης, ακόμη και σε ανώμαλα οδοστρώματα. Η αίσθηση αφής σε πλήκτρα, διακόπτες και χειριστήρια θυμίζει πλέον ευρωπαϊκή κατασκευή – με τα περιστροφικά χειριστήρια να προσφέρουν ένα καθαρό, μηχανικό «κλικ» που προσδίδει αίσθηση ακρίβειας.

Σε επίπεδο τεχνολογίας και συνδεσιμότητας, το Tiggo 8 2024 δείχνει το πόσο γρήγορα έχουν εξελιχθεί τα κινεζικά συστήματα infotainment. Διαθέτει πλήρη ασύρματη συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, δυνατότητα ασύρματης φόρτισης, φωνητικό έλεγχο φυσικής γλώσσας που κατανοεί εντολές για κλιματισμό, πλοήγηση ή μουσική, καθώς και over-the-air ενημερώσεις. Παράλληλα, μέσω εφαρμογής στο smartphone, ο οδηγός μπορεί να κλειδώσει ή να ενεργοποιήσει το όχημα, να ελέγξει την κατάσταση φόρτισης (στην PHEV έκδοση) ή να προθερμάνει την καμπίνα. Το σύστημα πολυμέσων υποστηρίζεται από premium ηχοσύστημα Sony, με έως 10 ηχεία, που προσφέρει καθαρότητα και ισορροπία ήχου ακόμα και σε υψηλή ένταση.

Η εργονομία αποτελεί ένα από τα δυνατά χαρτιά του εσωτερικού. Οι βασικές λειτουργίες είναι τοποθετημένες σε λογικές θέσεις, ενώ το τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών έχει ιδανικό πάχος στεφάνης και ξεκάθαρη αίσθηση στην αφή. Οι φυσικοί διακόπτες για τον κλιματισμό παραμένουν στη βάση της κονσόλας — κάτι που εκτιμούν ιδιαίτερα οι ευρωπαίοι οδηγοί — ενώ οι υπόλοιπες λειτουργίες προσεγγίζονται εύκολα μέσω του μενού της οθόνης. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων μπορεί να εμφανίσει πλήρη πλοήγηση, στοιχεία κατανάλωσης ή ενέργειας, καθώς και προειδοποιήσεις ενεργών συστημάτων υποβοήθησης.

Η αίσθηση άνεσης είναι εξαιρετική. Τα καθίσματα διαθέτουν πλούσιο αφρώδες υλικό, σωστό μήκος έδρας και πλευρική στήριξη που εμπνέει εμπιστοσύνη στις στροφές, χωρίς να γίνονται σκληρά στις μεγάλες αποστάσεις. Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του ηλεκτρικές ρυθμίσεις σε οκτώ κατευθύνσεις, μνήμη θέσης, θέρμανση και αερισμό, ενώ και ο συνοδηγός απολαμβάνει ρυθμιζόμενο κάθισμα. Στη δεύτερη σειρά, οι επιβάτες διαθέτουν πλούσιο χώρο για πόδια και κεφάλι, ρυθμιζόμενη κλίση πλάτης και αναδιπλούμενο υποβραχιόνιο, με αεραγωγούς και θύρες USB-C. Η τρίτη σειρά — προαιρετική σε ορισμένες αγορές — προορίζεται κυρίως για παιδιά ή σύντομες μετακινήσεις ενηλίκων, με δυνατότητα πλήρους αναδίπλωσης για επίπεδο δάπεδο.

Σε επίπεδο πρακτικότητας, το Tiggo 8 προσφέρει πλήθος έξυπνων λύσεων: μεγάλες θήκες στις πόρτες, βαθιά κονσόλα με διπλό πάτο, δύο ποτηροθήκες εμπρός και πίσω, καθώς και υποδοχές για κινητά και tablets. Οι επιφάνειες έχουν αντιολισθητική επίστρωση και επένδυση που αποτρέπει το θόρυβο αντικειμένων κατά την κίνηση.

Ο χώρος αποσκευών βρίσκεται στα κορυφαία επίπεδα της κατηγορίας, ξεπερνώντας τα 800 λίτραστη διάταξη πέντε θέσεων και φτάνοντας έως περίπου 1.900 λίτρα με πλήρη αναδίπλωση καθισμάτων. Το άνοιγμα είναι φαρδύ και το δάπεδο εντελώς επίπεδο. Στην επταθέσια διάταξη, ο όγκος περιορίζεται μόλις στα 190 λίτρα.

Συνολικά, το εσωτερικό του Chery Tiggo 8 συνδυάζει τεχνολογική πληρότητα, υψηλή ποιότητα κατασκευής, ευρυχωρία και προσεγμένη εργονομία. Δεν πρόκειται πλέον για μια «value for money» λύση, αλλά για ένα ολοκληρωμένο SUV που διεκδικεί με αξιώσεις θέση ανάμεσα σε καθιερωμένα ευρωπαϊκά ονόματα.

Απόδοση και οικονομία υπό κοινή λογική

Η υβριδική έκδοση Chery Tiggo 8 Super Hybrid CHS (Super Hybrid System) αντιπροσωπεύει το τεχνολογικό αποκορύφωμα της γκάμας, ενσωματώνοντας το νεότερο σύστημα εξηλεκτρισμού της κινεζικής εταιρείας, σχεδιασμένο ειδικά για την ευρωπαϊκή αγορά. Η Chery έχει εξελίξει το SHS ως σειριακό-παράλληλο υβριδικό σύστημα διπλού κινητήρα, που συνδυάζει έναν θερμικό βενζινοκινητήρα με δύο ηλεκτροκινητήρες, επιτυγχάνοντας εξαιρετική απόδοση σε κατανάλωση, ροπή και ρευστότητα λειτουργίας.

Στο επίκεντρο βρίσκεται ο 1.5 TGDI βενζινοκινητήρας νέας γενιάς, τεχνολογίας Miller, με ισχύ 143 ίππων, που συνεργάζεται με δύο ηλεκτροκινητήρες συνολικής συνδυαστικής ισχύος έως 279 ίππωνκαι ροπής 365 Nm. Το σύστημα ελέγχεται από κιβώτιο DHT (Dedicated Hybrid Transmission)τριών σχέσεων, το οποίο ρυθμίζει αυτόματα τον τρόπο λειτουργίας — αμιγώς ηλεκτρική, υβριδική ή θερμική — ανάλογα με το φορτίο, την ταχύτητα και τις συνθήκες κίνησης.

Η διάταξη του CHS προσφέρει επτά διαφορετικά λειτουργικά σενάρια, από καθαρά ηλεκτρική κίνηση χαμηλών ταχυτήτων, έως συνδυασμένη λειτουργία για μέγιστη επιτάχυνση. Σε καθημερινές συνθήκες, το σύστημα επιλέγει κατά προτεραιότητα ηλεκτρική ώθηση, κρατώντας τον βενζινοκινητήρα σε χαμηλές στροφές ή εντελώς ανενεργό. Χάρη στη μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 19,27 kWh, το Tiggo 8 Super Hybrid μπορεί να κινηθεί αμιγώς ηλεκτρικά για περίπου 75–90 km (WLTP), ενώ η μέση κατανάλωση κυμαίνεται γύρω στα 1,4–1,6 l/100 km σε μεικτό κύκλο.

Η επιτάχυνση 0–100 km/h ολοκληρώνεται σε περίπου 7,5 δευτερόλεπτα, με την άμεση ροπή των ηλεκτροκινητήρων να εξασφαλίζει γραμμική απόκριση και ήσυχη λειτουργία σε αστικό περιβάλλον. Σε ταξίδι, το σύστημα υβριδικής μετάδοσης λειτουργεί συνδυαστικά, κρατώντας χαμηλές στροφές και εκμεταλλευόμενο ανάκτηση ενέργειας κατά το φρενάρισμα.

Τέλος, το Chery Super Hybrid System ενσωματώνει τεχνολογίες διαχείρισης ενέργειας της CATL, με έλεγχο θερμοκρασίας μπαταρίας και λειτουργία “smart energy recovery”, που επιτρέπει ανάκτηση έως και 30% περισσότερης ενέργειας κατά την επιβράδυνση σε σχέση με ένα συμβατικό υβριδικό.

Άνετο και ισορροπημένο

Το επιβλητικό σε διαστάσεις κινεζικό SUV, δείχνει έτοιμο για την ευρωπαϊκή αγορά και ξεδιπλώνεται να το γνωρίσουμε σε κάθε συνθήκη και δίκτυο.

Στην πόλη οι πληθωρικές του διαστάσεις, δυσκολεύουν την κίνηση, στερώντας του την ευελιξία, και η κίνηση του σε κεντρικές αρτηρίες είναι μονόδρομος. Ωστόσο, η υψηλή θέση οδήγησης και οι μεγάλες κάθετες γυάλινες επιφάνειες, σε συνδυασμό με την καθαρές γωνίες, πετυχαίνουν εξαιρετική ορατότητα για τα δεδομένα του αυτοκινήτου. Τέλος, η δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης εντός του αστικού ιστού, εκμηδενίζει την κατανάλωση.

Στο ορεινό και επαρχιακό δίκτυο αποδεικνύεται ισορροπημένο, δίνοντας έμφαση στην άνεση. Οι κλίσεις στις στροφές, λόγω του όγκου είναι προβλέψιμες. Προφανώς, δεν είναι σπορ, αλλά είναι ένα αυτοκίνητο με σκοπό να μεταφέρει την οικογένεια με ασφάλεια. Η υψηλή ροπή είναι ιδανική να «τραβάει» το βαρύ αμάξωμα σε απαιτητικές ανηφόρες.

Στον αυτοκινητόδρομο η ηχομόνωση είναι προσεγμένη, με διπλά τζάμια και παχύτερες μονώσεις στον θόλο του κινητήρα, περιορίζοντας τους κραδασμούς και τον θόρυβο της μετάδοσης, πετυχαίνοντας πολύ καλή ποιότητα κύλισης, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες. Έτσι, προσφέρει συνολικά ένα άνετο ταξίδι για όλους τους επιβάτες.

Γενικά το Chery Tiggo 8 CHS διαθέτει πλήρες φάσμα προγραμμάτων οδήγησης, σχεδιασμένο ώστε να καλύπτει τις διαφορετικές απαιτήσεις του οδηγού και τις εκάστοτε συνθήκες κυκλοφορίας. Μέσα από τον επιλογέα στη βάση της κονσόλας, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις βασικές λειτουργίεςEco, Normal και Sport, ενώ το υβριδικό σύστημα προσφέρει επιπλέον εννέα συνδυαστικές λειτουργίες λειτουργίας του κινητήριου συνόλου (όπως EV, Series Hybrid, Parallel Hybrid, Energy Recovery κ.ά.), οι οποίες ενεργοποιούνται αυτόματα ανάλογα με το φορτίο και το προφίλ οδήγησης.

Στο Eco Mode, το αυτοκίνητο δίνει προτεραιότητα στη μέγιστη εξοικονόμηση ενέργειας. Ο θερμικός κινητήρας παραμένει ανενεργός όσο το επιτρέπει το επίπεδο φόρτισης της μπαταρίας, οι ηλεκτροκινητήρες επωμίζονται το μεγαλύτερο μέρος της κίνησης και η απόκριση του γκαζιού γίνεται πιο ήπια, ιδανική για αστική μετακίνηση ή κυκλοφορία σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος.

Το Normal Mode αποτελεί το σημείο ισορροπίας μεταξύ άνεσης και απόδοσης. Το σύστημα SHS αποφασίζει αυτόματα τον βέλτιστο τρόπο συνεργασίας κινητήρων, εξασφαλίζοντας ομαλή και ανεπαίσθητη εναλλαγή μεταξύ ηλεκτρικής και υβριδικής λειτουργίας. Η ανάρτηση, το τιμόνι και η μετάδοση διατηρούν ήπιο, προβλέψιμο χαρακτήρα, κάνοντάς το ιδανικό για καθημερινή χρήση ή ταξίδια με την οικογένεια.

Στο Sport Mode, το Tiggo 8 αλλάζει χαρακτήρα. Η ηλεκτρική υποβοήθηση αυξάνεται, το κιβώτιο DHT επιλέγει ταχύτερα τις σχέσεις, και το γκάζι αποκρίνεται πιο άμεσα, εκμεταλλευόμενο πλήρως τη συνδυαστική ισχύ των 320 ίππων και τη ροπή των 545 Nm. Το αποτέλεσμα είναι ένα μεγάλο SUV που αντιδρά άμεσα στις εντολές του οδηγού, χωρίς θόρυβο ή τραχύτητα, χάρη στη γραμμική απόδοση των ηλεκτροκινητήρων.

Παράλληλα, το σύστημα CHS ενσωματώνει εννέα υπολειτουργίες ενεργειακής διαχείρισης που ενεργοποιούνται αυτόματα, όπως αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση (EV Mode), υβριδική σειράς (Series Hybrid Mode), παράλληλη υβριδική (Parallel Mode), ανάκτηση ενέργειας (Regeneration Mode), φόρτιση εν κινήσει και υποβοήθηση επιτάχυνσης. Αυτές λειτουργούν στο παρασκήνιο, διασφαλίζοντας ότι το όχημα χρησιμοποιεί πάντα την ιδανική αναλογία ενέργειας από κινητήρα και μπαταρία.

Το αυτοκίνητο υποστηρίζει ταχυφόρτιση έως 42 kW, κατά την οποία χρειάζεται 30 λεπτά για να φορτίσει από το 20% έως το 80%, ενώ όταν η μπαταρία μειωθεί στο 5%, τότε μπαίνει σε λειτουργία φόρτισης από τον βενζινοκινητήρα, προκειμένου να διατηρεί τα πλεονεκτήματα του υβριδισμού. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση της δοκιμής, άγγιξε τα 7,6 λίτρα / 100 χιλιόμετρα.

Η νέα πρόταση για την ώριμη ευρωπαϊκή οικογένεια

Το Chery Tiggo 8 Super Hybrid CHS σχεδιάστηκε με σαφή προσανατολισμό προς το οικογενειακό, αλλά και επαγγελματικά ενεργό κοινό της ευρωπαϊκής αγοράς, που αναζητά έναν πολυχρηστικό συνδυασμό χώρων, τεχνολογίας, οικονομίας και ασφάλειας – χωρίς να χρειάζεται να καταφύγει στις πανάκριβες premium προτάσεις. Πρόκειται για ένα SUV που απευθύνεται σε εκείνους που θέλουν την άνεση ενός επταθέσιου, την τεχνολογία ενός εξελιγμένου υβριδικού συστήματος και τη σιγουριά ενός οχήματος μεγάλων διαστάσεων, χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα ή στη σύγχρονη αισθητική.

Η Chery, με το Tiggo 8 CHS, στοχεύει πρωτίστως οικογένειες με περισσότερα από δύο παιδιά, που καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις εκτός πόλης και αναζητούν ένα αυτοκίνητο που να εξισορροπεί χαμηλό λειτουργικό κόστος με πραγματική ευρυχωρία. Η δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης έως 90 km το καθιστά ιδανικό για καθημερινή χρήση μέσα σε αστικά περιβάλλοντα, ενώ ο συνδυασμός υβριδικής λειτουργίας και μεγάλης αυτονομίας εξυπηρετεί εξίσου καλά τα ταξίδια του Σαββατοκύριακου ή τις επαγγελματικές μετακινήσεις.

Παράλληλα, το Tiggo 8 CHS απευθύνεται σε οδηγούς που μεταβαίνουν από συμβατικά SUV προς πιο «έξυπνες» τεχνολογικά λύσεις, αλλά δεν είναι ακόμα έτοιμοι να περάσουν πλήρως στην ηλεκτροκίνηση. Για αυτούς, το plug-in υβριδικό σύστημα της Chery προσφέρει ευκολία ανεφοδιασμού, μηδενικό άγχος αυτονομίας και εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές ρύπων, καθιστώντας το ένα ρεαλιστικό βήμα προς την ηλεκτρική εποχή.

Η ποιοτική αναβάθμιση του εσωτερικού, οι πολλαπλές επιλογές εξοπλισμού και η πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης (ADAS) δείχνουν ότι η εταιρεία στοχεύει ένα πιο ώριμο και απαιτητικό κοινό – οδηγούς που εκτιμούν τη λεπτομέρεια στη συναρμογή, την ομαλή λειτουργία, την αίσθηση ησυχίας και την τεχνολογική πληρότητα, περισσότερο από το «επώνυμο» του σήματος. Τέλος, δημιουργήθηκε για οικογένειες, επαγγελματίες και τεχνολογικά συνειδητοποιημένους οδηγούςπου αναζητούν ένα SUV ικανό να καλύψει κάθε ανάγκη, από τη σχολική διαδρομή ως το οικογενειακό ταξίδι και την καθημερινή μετακίνηση με μηδενικούς περιορισμούς.

Κόμβος για την ευρωπαϊκή αγορά με mainstream τιμή

Το Tiggo 8 CHS λειτουργεί και ως κόμβος  αναφοράς για τη στρατηγική της Chery στην καθιέρωση της στην αγορά της Ευρώπης, όπου θέλει να τοποθετηθεί ανάμεσα στις mainstream μάρκες με τον τιμοκατάλογο να ξεκινάει από τις 37.990€, με δεδομένο πως μιλάμε για ένα μεγάλο Plug-In Hybrid επταθέσιο SUV.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΑΜΑΞΩΜΑ

Τύπος

SUV

Καθίσματα

7

Πόρτες

5

ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ – ΕΚΠΟΜΠΕΣ – ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Επιτάχυνση 0-100

8,4 δευτ

Τελική ταχύτητα

180 km/h

Ηλεκτρική αυτονομία

90 km

Κατανάλωση ενέργειας

20,00 kWh/100 km

Μέση κατανάλωση (WLTP)

0,7 lt/100 km

Εκπομπές CO2 (WLTP)

16,0 gr/km

ΚΙΝΗΤΗΡΙΟ ΣΥΝΟΛΟ

Καύσιμο

Βενζίνη/ηλεκτρική ενέργεια

Κύλινδροι

3

Βαλβίδες

12

Κυβισμός

1.499 cc

Ισχύς

143 ps

Ροπή (Nm @ rpm)

365

Κιλά ανά ίππο (kg / PS)

7,14

ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

Ισχύς

204 ps

ΣΥΝΟΛΟ

Ισχύς

279 ps

Ροπή

365 Nm

ΜΠΑΤΑΡΙΑ

Χωρητικότητα

18,3 kWh

ΟΓΚΟΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ

Βάρος

1.991 κιλά

Βάρος ρυμούλκησης

1.000 κιλά

Ελάχιστος όγκος χώρου αποσκευών

193 l

Μέγιστος όγκος χώρου αποσκευών

1930 l

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ

Μήκος

4722 mm

Πλάτος

1860 mm

Ύψος

1745 mm

Μεταξόνιο

2710 mm

ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ

Κίνηση

Μπροστά άξονα

Κιβώτιο ταχυτήτων

Αυτόματο

Σχέσεις

1

Εμπρός Ανάρτηση

Γόνατα McPherson

Πίσω Ανάρτηση

Πολλαπλών Συνδέσμων

Φρένα Εμπρός

Αεριζόμενοι Δίσκοι

Φρένα πίσω

Πίσω

Τροχοί

225/60 R18

Photo Gallery

CHERY TIGGO 8
Συμπέρασμα
Η Chery βρήκε το κενό στην ευρωπαϊκή αγορά και προσφέρει ένα επταθέσιο SUV με επιβλητικές διαστάσεις σε λογική τιμή, εστιάζοντας στον mainstream χαρακτήρα και τους χώρους. Ειδικότερα, η επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση της δοκιμής μας, CHS, πετυχαίνει χαμηλή κατανάλωση και αυτονομία. Επιπλέον, αν και συντηριτικό σχεδιαστικά, γνωρίζει την αποδοχή των Ευρωπαίων. Το εσωτερικό είναι προσεγμένο με καλή ποιότητα συναρμογής. Τέλος, οδηγικά αφήνει αίσθημα ασφάλειας, ανταποκρινόμενο στις απαιτήσεις των οικογενειαρχών. Με μία φράση το Chery Tiggo 8, ήρθε να καλύψει το κενό με ένα προσιτό επταθέσιο SUV για τον σύγχρονο πολύτεκνο.
Εσωτερικό & πρακτικότητα
7.4
Τρεχούμενα έξοδα
8.5
Οδική συμπεριφορά
7.8
Επιδόσεις
7.1
Παράγοντας απόλαυσης
7.2
Value for money
8.5
Άνεση
8.4
Εσύ τι βαθμό του βάζεις;3 Ψήφοι
7.5
ΣΥΝ
Χώροι
Σχέση τιμής / αξίας
Ασφάλεια
Αυτονομία
Τεχνολογία υβριδικού συστήματος
Κατανάλωση
ΠΛΗΝ
Συντηρητική σχεδίαση
Ουδέτερη αίσθηση στο δρόμο
7.8