Nissan2BLEAF2Bon2Bthe2Bproduction2Bline2Bat2Bthe2BNissan2BSunderland2Bplant Η παραγωγή του Nissan LEAF, ξεπέρασε σε όγκο αυτή του εμβληματικού Bluebird στην Ευρώπη

Η παραγωγή του Nissan LEAF, ξεπέρασε σε όγκο αυτή του εμβληματικού Bluebird στην Ευρώπη

 

Nissan2BLEAF2Bon2Bthe2Bproduction2Bline2Bat2Bthe2BNissan2BSunderland2Bplant Η παραγωγή του Nissan LEAF, ξεπέρασε σε όγκο αυτή του εμβληματικού Bluebird στην Ευρώπη

  Η παραγωγή του Bluebird ανήλθε σε 187.178 αυτοκίνητα  από το 1986 έως το 1990. Όταν η παραγωγή του
αυξήθηκε, χρειάστηκαν πάνω από 22 ώρες για κάθε Bluebird που κατασκευαζόταν.
Τώρα, 35 χρόνια αργότερα, η βελτιστοποίηση της τεχνολογίας παραγωγής έχει
μειώσει τον χρόνο παραγωγής σε 10 ώρες για το Nissan LEAF, με 195.380
αυτοκίνητα του δημοφιλούς μοντέλου να έχουν ήδη κατασκευαστεί.

  Ο Alan Johnson, Αντιπρόεδρος Παραγωγής  στο εργοστάσιο της Nissan στο  Sunderland δήλωσε: “Το Bluebird ήταν ένα
εμβληματικό μοντέλο για το εργοστάσιο και φέρνει  υπέροχες αναμνήσεις σε όλους τους λάτρεις της
Nissan.


  “Ο όγκος παραγωγής του LEAF που πλέον «προσπέρασε» το Bluebird δείχνει
πόσο εξελίχθηκε η καινοτομία, οι δεξιότητες και οι διαδικασίες παραγωγής μας,
καθώς οδεύουμε στον εξηλεκτρισμό της κινητικότητας.


  “Το LEAF «προσπερνώντας» το Bluebird δημιουργεί ένα ορόσημο. Ωστόσο,
υπάρχουν πολλά ακόμη που θα ακολουθήσουν για το εργοστάσιό μας,  καθώς η 
γκάμα των ηλεκτρικών μας μοντέλων, συνεχώς μεγαλώνει.”


  Η μετάβαση από τα παξιμάδια των τροχών και τα καρμπυρατέρ στην ηλεκτρική
αρχιτεκτονική και την  ασφάλεια στον
κυβερνοχώρο, δεν έχει επιφέρει αλλαγή στην 
αδιάκοπη δέσμευση της Nissan για ποιότητα. Ο αριθμός του απασχολούμενου
προσωπικού στο εργοστάσιο του Sunderland αυξήθηκε από 430 το 1986 σε 6.000, με
19 από τους εργαζόμενους που ξεκίνησαν το ’86 να εργάζονται ακόμα και σήμερα
πάνω στο Nissan LEAF !


  Το πρώτο αυτοκίνητο από τη γραμμή παραγωγής, το Bluebird Job 1, βρίσκεται
στο επίκεντρο μιας έκθεσης ενός τοπικού μουσείου, που τιμά τη σημασία αυτού του
πρώτου οχήματος. Το Nissan LEAF έχει ήδη γράψει το όνομά του στο βιβλίο της
ιστορίας με το 500.000ό αυτοκίνητο του μοντέλου να έχει εξέλθει  πρόσφατα από την γραμμή παραγωγής του
Sunderland.


  Κατά την τελευταία δεκαετία, το LEAF έχει κερδίσει βραβεία σε όλο τον
κόσμο, όπως το Ευρωπαϊκό Car of the Year 2011, το Παγκόσμιο Car of the Year
2011 και το Ιαπωνικό Car of the Year, το 2011 και το 2012. Στους δρόμους όλης
της Υφηλίου, κυκλοφορούν  πλέον πάνω από
μισό εκατομμύριο LEAF!


  Η Nissan έχει θέσει ως στόχο την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα στις
επιχειρηματικές της δραστηριότητες, όπως και στον κύκλο ζωής των προϊόντων της,
έως το 2050. Στο πλαίσιο αυτής της προσπάθειας, στις αρχές της δεκαετίας του
2030, κάθε νέο όχημα Nissan  που θα διατίθεται
στις βασικές αγορές, θα είναι “εξηλεκτρισμένο”, εισάγοντας παράλληλα μια σειρά
καινοτομιών στην ηλεκτρική κινητικότητα και στις τεχνολογίες παραγωγής.


  Σε συνάρτηση με τα παραπάνω, η Nissan ανακοίνωσε πρόσφατα τον σχεδιασμό
μιας σημαντικής επέκτασης της παραγωγής ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές,  στο εργοστάσιο του Sunderland, που θα φτάνει
στα 20MW και θα προέρχεται από φωτοβολταϊκά πάνελ.


  Εφόσον το επενδυτικό σχέδιο εγκριθεί, η επέκταση κατά 37.000 πάνελ θα έχει
ως αποτέλεσμα το 20% της ενέργειας του εργοστασίου να προέρχεται από όλες τις
επιτόπιες ανανεώσιμες πηγές και είναι αρκετή για να κατασκευάσει κάθε Nissan
LEAF που πωλείται στην Ευρώπη.