Γιατί η Nissan έβαψε… πλατινένια τα crossover μοντέλα της

 Δεν είναι δα και κάτι καινούριο, εάν σας πούμε ότι τα crossover οχήματα της Nissan που βγαίνουν από τα εργοστάσιά της, πουλάνε σαν… ζεστό ψωμάκι. Ούτε αν σας πούμε ότι το εργοστάσιό της στο Sunderland της Μεγάλης Βρετανίας (εκεί που κατασκευάζεται, μεταξύ αλλων, το δημοφιλές Qashqai, τη νεότερη γενιά του οποίου αναμένουμε τις επόμενες ημέρες) “αναγκάστηκε” να προσθέσει νέα γραμμή παραγωγής, αφού επί 23 ώρες κάθε 24ωρο, κάθε λεπτό παράγεται ένα crossover, αλλά δεν… φτάνει να καλύψει τη ζήτηση! 

Προς επίρρωση τούτου, έρχεται το “άγγιγμα” ενός σημαντικού ορόσημου για την ιαπωνική μάρκα. Πριν από μερικές μέρες, η Nissan στην Μεγάλη Βρετανία πώλησε το εκατομμυριοστό crossover της στο Ηνωμένο Βασίλειο. Είναι η  πρώτη μάρκα αυτοκινήτων που πετυχαίνει αυτό το σημαντικό ορόσημο. Για την ιδιαίτερη αυτή περίσταση, η Nissan “έντυσε” με πλατινένιο χρώμα τα πέντε μοντέλα που συνέβαλαν  στην επίτευξη αυτού του αποτελέσματος,  ως μια παραλλαγή του τρόπου βράβευσης με τον πλατινένιο δίσκο,  που παραδοσιακά αποδίδεται σε μουσικούς καλλιτέχνες που επιτυγχάνουν ένα εκατομμύριο πωλήσεις του άλμπουμ ή του single τους.

Πού οφείλεται όμως αυτή η επιτυχία; Οι ιθύνοντες της μάρκας λένε πως “φταίνε” οι σωρευτικές  πωλήσεις και των δύο γενεών των Qashqai, Juke, αλλά και της τρέχουσας γενιάς του  X-Trail.  Από το 2007 που το Nissan Qashqai δημιούργησε την κατηγορία crossover και αντίστοιχα το Juke αυτή των  compact crossovers το 2010, η Nissan ηγείται των πωλήσεων στο Ηνωμένο Βασίλειο. 

“Ενθουσιασμένος” που η μάρκα έφτασε αυτό το πρωτοφανές ορόσημο πωλήσεων δηλώνει ο Διευθύνων Σύμβουλος της Nissan Motor (GB) Ltd., Andrew Humberstone, τονίζοντας ότι “θέλουμε να εκφράσουμε ειλικρινά την ευγνωμοσύνη μας προς τους πελάτες μας για την εμπιστοσύνη και την πίστη τους,  στην ποιότητα των οχημάτων της Nissan. Με απλά λόγια, εάν σκέφτεστε να αγοράσετε ένα crossover δεν θα βρείτε άλλη μάρκα που να έχει ακόμη τόσους ευχαριστημένους πελάτες όπως η Nissan. Είμαστε οι ηγέτες της αγοράς σε αυτή την κατηγορία επειδή βάζουμε τους πελάτες μας πάνω από όλα, τόσο στο σχεδιασμό και τη μηχανική των οχημάτων μας, όσο και στην εμπειρία αγοράς και ιδιοκτησίας”.

Από το ένα εκατομμύριο crossovers της Nissan που πωλήθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο, το 93% κατασκευάστηκε  στο εργοστάσιο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Sunderland, στη Βορειοανατολική Αγγλία. Το  Sunderland κατασκευάζει  crossovers για τη Nissan από το Δεκέμβριο του 2006, όταν η πρώτη γενιά του Qashqai βγήκε από την γραμμή παραγωγής. Η παραγωγή του Juke ξεκίνησε το 2010, με τις δεύτερες γενιές του Qashqai και του Juke, να ακολουθούν  το 2014 και το 2019 αντίστοιχα. Η τρέχουσα γενιά του  X-Trail παράγεται στο εργοστάσιο της Nissan στο Kyushu της  Ιαπωνίας  από το 2014 και αντιπροσωπεύει το 7% των πωλήσεων ενός εκατομμυρίου στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Και οι δύο γενιές των Qashqai και Juke σχεδιάστηκαν και κατασκευάστηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο. Το Qashqai είναι το  όχημα με τον περισσότερο όγκο παραγωγής στο Ηνωμένο Βασίλειο,  με πάνω από τρία εκατομμύρια αυτοκίνητα να έχουν κατασκευαστεί  στο Sunderland.

Παράλληλα, το εργοστάσιο της Nissan στο Sunderland είναι το μεγαλύτερο εργοστάσιο αυτοκινήτων στην ιστορία του Ηνωμένου Βασιλείου, με ένα στα τρία βρετανικά αυτοκίνητα να εξέρχονται από τις γραμμές παραγωγής του, καθιστώντας την Nissan τον μεγαλύτερο κατασκευαστή αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Τα crossovers αποτελούν σημαντικό κομμάτι της Nissan και θα συνεχίσουν να διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο στην γκάμα των μοντέλων της, στο  πλαίσιο του επιχειρηματικού σχεδίου Nissan NEXT. 

Στην Ελλάδα, το Qashqai  καταρρίπτει το ένα ρεκόρ πωλήσεων μετά το άλλο, κατακτώντας και το 2020 την πρώτη θέση στις πωλήσεις της κατηγορίας C-SUV. Παράλληλα, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε.  συμπληρώνει φέτος 60 χρόνια επιτυχημένης συνεργασίας με την Nissan International S.A., έχοντας καταγράψει σχεδόν  640.000 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στο ενεργητικό της. Με ένα άρτιο δίκτυο εξουσιοδοτημένων εμπόρων – συνεργατών σε όλη την Ελλάδα, με μια δυναμική επικοινωνία και εμπορική πολιτική που εφαρμόζει, όπως και με το υψηλό επίπεδο εξυπηρέτησης πριν αλλά και μετά την πώληση, η Νικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε, έχει επιτύχει μια εξαιρετικά μεγάλη αναγνωρισιμότητα της Nissan, στις συνειδήσεις των ελλήνων καταναλωτών. 

More Stories
H SEAT ετοιμάζει και τρίτο SUV