Alfa Romeo

Monza & Arese, γέμισαν από τους ήχους 212 Alfa Romeo

Alfa Romeo και Monza. Δύο ονόματα άρρηκτα συνδεδεμένα με την ταχύτητα και το πάθος για τους αγώνες.

Alfa Romeo

Αυτή τη χρονιά, το Ιταλικό Grand Prix, έδωσε την ευκαιρία στην Alfa Romeo τη δυνατότητα να γιορτάσει τον άρρηκτο δεσμό που την ενώνει με τη θρυλική πίστα της Monza, ένα μέρος όπου η μάρκα έχει γράψει μοναδικές στιγμές στην ιστορία του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Φέτος, η Monza γιόρτασε τα 100α της γενέθλια, ενώ είναι η πίστα όπου η Alfa Romeo κατάκτησε τον πρώτο της παγκόσμιο τίτλο το 1925, αλλά και τον πρώτο παγκόσμιο τίτλο στην ιστορία της Formula 1, στις 3 Σεπτεμβρίου του 1950 με την Tipo 158 “Alfetta” και οδηγό τον Nino Farina.

60a7475 631cb5a184792 631ee8f0c0a2d Monza & Arese, γέμισαν από τους ήχους 212 Alfa Romeo

Η Alfa Romeo γιόρτασε αυτή τη σημαντική επέτειο με την εκδήλωση Tribe Days, συγκεντρώνοντας φίλους της από όλο τον κόσμο. Ξεχωριστή στιγμή ήταν παρέλαση 112 Alfa Romeo στην πίστα της Monza. Μία Alfa Romeo για κάθε ένα χρόνο ζωής της Ιταλικής μάρκας που ιδρύθηκε στο Μιλάνο το 1910. Οι κ.κ. Stefano Domenicali, CEO της Formula 1 και Jean Phillipe Imparato, CEO της Alfa Romeo, συμμετείχαν στη παρέλαση με δύο θρυλικά αυτοκίνητα που αντιπροσωπεύουν την ιστορία της Alfa Romeo και τη σύνδεση της με τους αγώνες.

60a8106 631cb4cc5215b 631ee8f0628d4 Monza & Arese, γέμισαν από τους ήχους 212 Alfa Romeo

Η 6C 1750 Super Sport (1929), αποτελεί ένα από τα πιο σημαντικά αυτοκίνητα της εποχής της, το οποίο κατάφερε να κερδίσει τους περισσότερους φημισμένους αγώνες σε δρόμους και πίστες. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στην παρέλαση με το αεροδυναμικό αμάξωμα που κατασκεύασε ο Zagato, άνηκε στην επίσημη ομάδα της Alfa Romeo και κατέκτησε σειρά νικών στην Ευρώπη με οδηγό τον Goffredo Zehender. Είναι το αστέρι μιας εποχής όπου η Alfa Romeo έγραψε εκπληκτικές σελίδες του μύθου της στους αγώνες, ξεκινώντας από την πίστα της Monza.

dsc05486 631cb5dd5e65f 631ee8efc0992 Monza & Arese, γέμισαν από τους ήχους 212 Alfa Romeo

Η GIULIA Sprint GTA (1965) αντιπροσωπεύει τις μεγάλες νίκες στους αγώνες την μεταπολεμική περίοδο και μέχρι σήμερα αποτελεί ένα από τα πλέον θρυλικά μοντέλα της μάρκας. Βασισμένη στην Giulia Sprint GT είχε χαμηλότερο βάρος κατά 200 κιλά (για αυτό το λόγο και το «Α» στο όνομα που σημειώνει τη λέξη “Alleggerita” δηλαδή ελαφρωμένη). Μέχρι να πάρει την έγκριση τύπου της, έκανε το αγωνιστικό της ντεμπούτο το 1965 στα «1000χλμ.» της Monza με δύο αυτοκίνητα στην κατηγορία πρωτοτύπων. Το πραγματικό ντεμπούτο έγινε στις 4 Ore of Monza (4 ώρες της Monza) του 1966, έναν από τους πλέον σημαντικούς αγώνες στα αυτοκίνητα τουρισμού, με την Giulia Sprint GTA των De Adamich-Zeccoli να κυριαρχεί στον αγώνα και με ακόμα 6 Giulia GTA να ακολουθούν στις επόμενες θέσεις. Η Giulia GTA θριάμβευσε τέσσερις συνεχόμενες χρονιές στις 4 Ore of Monza, ενώ πολλές ακόμα νίκες ήρθαν σε εθνικούς και πανευρωπαϊκούς αγώνες με τις Giulia Sprint GTA-SA και GTA 1300 Junior. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο στην παρέλαση προετοιμάστηκε από την Autodelta, το επίσημο αγωνιστικό τμήμα της Alfa Romeo. Αγωνίστηκαν μαζί της εκτός των άλλων και οι Ignazio Giunti και Giorgio Pianta.

pm8 3839 631cb5b92b0e1 631ee8f03b023 Monza & Arese, γέμισαν από τους ήχους 212 Alfa Romeo

Την ημέρα του αγώνα, τα 112 κλασσικά αυτοκίνητα, ενώθηκαν με 100 σύγχρονες Giula GTA, ξεκινώντας από το μουσείο της μάρκας στο Arese για να καταλήξουν μέσω της πόλης του Μιλάνο στην πίστα της Monza για το Ιταλικό Grand Prix. Αυτή η ξεχωριστή πομπή των 212 αυτοκινήτων αναστάτωσε με θετικό τρόπο τον Ιταλικό Βορά και έφερε κοντά εκατοντάδες φίλους της Alfa Romeo απ’ όλη την Ευρώπη.

pm8 3842 631cb5b28d9e5 631ee8ef4fde6 Monza & Arese, γέμισαν από τους ήχους 212 Alfa Romeo

Topspeed Θα θέλαμε να σας εμφανίζουμε ειδοποιήσεις για τα τελευταία νέα και ενημερώσεις.
Απορρίψτε το
Επιτρέψτε ειδοποιήσεις