AMG

Με 843 ίππους και πάνω από 1400Nm ροπή, η πρώτη υβριδική AMG

Αυτή είναι η νέα Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, η πρώτη υβριδική AMG!

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ
Βενζίνης 4.000 κ.εκ. V8 Bi-Turbo Ηλεκτροκινητήρας
ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ
843 hp
ΡΟΠΗ
1400+ Nm
ΜΕΤΑΔΟΣΗ
Multidisk 9 σχέσεων + αυτόματο 2 σχέσεων για τον ηλεκτροκινητήρα
ΒΑΡΟΣ
2.000 κιλά
ΕΠΙΤΑΧΥΝΣΗ 0-100 Χ.Α.Ω.
2,9 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ
ΤΕΛΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ
316 Χ.Α.Ω.
ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ
8,6 lt/100 km
Η νέα Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE (κατά τα άλλα, σχολιάζαμε τα… ατέλειωτα ονόματα της Porsche), είναι η καινούρια ναυαρχίδα της AMG, τουλάχιστον σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις. Με την GT 63 S E PERFORMANCE, η Mercedes-AMG αποσκοπεί να διοχετεύσει μέρος της τεχνολογίας που έχει εξελίξει, δοκιμάσει και τελειοποιήσει τα τελευταία χρόνια στη Formula 1, στα αυτοκίνητα δρόμου, χωρίς να περιορίζεται μόνο στα κορυφαία της μοντέλα, όπως την AMG One και τη GT Black Series.
AMG
Ο 4 λίτρων Bi-Turbo V8 κινητήρας της σε συνδυασμό με τον ηλεκτροκινητήρα, αποδίδει πλέον 843 ίππους και πάνω από 1400 Nm ροπής! Σε ένα οικογενειακό αυτοκίνητο, όλα αυτά! Η Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, εκθρονίζει τη GT Black Series, ως το ισχυρότερο μοντέλο του Affalterbach μέχρι σήμερα, αλλά και της Mercedes Benz συνολικά.
AMG
Αξίζει να σημειώσουμε, πως είναι η πρώτη πραγματική υβριδική AMG, καθώς τα μοντέλα “53 AMG”, ήταν ήπια υβριδικά (mild hybrid). Τα προφίλ οδήγησης που έχει στην διάθεση του ο οδηγός είναι συνολικά επτά, ενώ η στάνταρ αερανάρτηση AMG Ride Control+ έχει πέντε.
AMG
Ο ηλεκτροκινητήρας από μόνος του, αποδίδει 204 ίππους και μεταδίδει την ισχύ του μέσα από ένα κιβώτιο 2 σχέσεων (όπως έχουμε δει και στα Audi E-Tron & Porsche Taycan) το οποίο είναι ενσωματωμένο στον πίσω άξονα, μαζί με ένα ηλεκτρικά ελεγχόμενο μπλοκέ διαφορικό, ενώ ο V8 μέσω του multidisk 9τάχυτου κιβωτίου. Υπάρχει δε και σύστημα μίζας/ γεννήτριας με κίνηση από ιμάντα που αποδίδει 14 ίππους και τροφοδοτεί με ενέργεια όλους τους επιμέρους καταναλωτές του αυτοκινήτου.
Η αυτονομία είναι μόλις 12 χιλιόμετρα, καθώς η χωρητικότητα της μπαταρίας είναι μόνο 6.1 kWh, καθώς η AMG επιλέγει να εστιάσει στις επιδόσεις και λιγότερο στην αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία. Με αυτό τον τρόπο, άλλωστε, εξοικονομεί βάρος από τη μπαταρία. Η συνολική μέση κατανάλωση ανά 100 χιλιόμετρα, ανέρχεται στα 8,6 λίτρα, τιμή εντυπωσιακή για ένα αυτοκίνητο 2 τόνων και 840 ίππων.
Από σκοπιάς επιδόσεων, η νέα Mercedes-AMG GT 63 S E PERFORMANCE, επιταχύνει από τα 0 στα 100 χ.α.ω. σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα, ενώ για τα 200 χαω απαιτούνται κάτι λιγότερο από 10 δευτερόλεπτα. Αξίζει να σημειώσουμε πως ο χρόνος του 0-100, είναι μόλις 0,1 δευτερόλεπτα πιο αργός από το χρόνο της Porsche Taycan Turbo S.
AMG