Αυτό είναι το γρηγορότερο Kia που φτιάχτηκε ποτέ!

  Ποιο Stinger; Η Kia έφτιαξε το ισχυρότερο και γρηγορότερο μοντέλο της
ιστορίας της. Το EV6, από το οποίο ξεχωρίζουμε την έκδοση GT
χρησιμοποιεί δύο ηλεκτροκινητήρες με συνδυαστική απόδοση 585 PS (430 KW)
και ροπής 740 Nm που μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς. Και κάπως
έτσι, το Kia EV6GT κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. σε μόλις 3,5
δευτερόλεπτα, φτάνοντας στην τελική ταχύτητα των 260 χ.α.ω. Με την
προσθήκη του ηλεκτρονικού λογισμικού Limited Slip Differential, μόνο
στην έκδοση EV6 GT οι οδηγοί θα μπορούν να απολαύσουν τα δυναμικά
χαρακτηριστικά με απόλυτη ασφάλεια και σε όλες τις συνθήκες. Η αυτονομία
του δεν έχει ακόμα ανακοινωθεί.

  Το μοντέλο -το οποίο όπως
αντιλαμβάνεται κανείς είναι ηλεκτρικό- βασίζεται στη νέα ειδική
πλατφόρμα E-GMP της Kia η οποία μειώνει την πολυπλοκότητα μέσω της
διαμόρφωσης και της τυποποίησης, επιτρέποντας την ταχεία και ευέλικτη
εξέλιξη προϊόντων με ποικίλα χαρακτηριστικά. Αυτή η ευελιξία μπορεί να
ικανοποιήσει διάφορες ανάγκες των πελατών για απόδοση του οχήματος σε
μια μοναδική σειρά μοντέλων όπως το EV6.

  Αυτό το πρωτοποριακό
crossover – το πρώτο αποκλειστικά BEV που κυκλοφόρησε με τη νέα
φιλοσοφία σχεδίασης Kia “Opposites United” χαρακτηρίζεται από τη
μελλοντική σχεδίαση EV που ενσωματώνει λεπτομέρειες υψηλής τεχνολογίας.
Κινείται αποκλειστικά με ηλεκτρική ενέργεια, με δυνατότητα επιλογής
ανάμεσα σε διάφορες εκδόσεις κινητήρων και μπαταριών μεγάλης αυτονομίας.
Η ικανότητα φόρτισης 800V σημαίνει ότι το EV6 μπορεί να φτάσει από το
10% έως το 80% φόρτισης της μπαταρίας σε μόλις 18 λεπτά.

  Το EV6
είναι το πρώτο BEV που παράγεται από την Kia χρησιμοποιώντας την
ολοκαίνουργια πλατφόρμα Electric-Global Modular Platform (E-GMP) και
αποτελεί το πρώτο βήμα της μετάβασης της Kia στη νέα εποχή της
ηλεκτροκινητικότητας με το νέο σύνθημα, «Movement that inspires». Ξεκινά
επίσης την εφαρμογή της μεσοπρόθεσμης αλλά και μακροπρόθεσμης
στρατηγικής για οχήματα BEV, υβριδικά plug-in(PHEV) και υβριδικά
ηλεκτρικά(HEV) για να καλύψει το 40% των συνολικών πωλήσεών της  έως το
2030, με ετήσιο στόχο πωλήσεων 1,6 εκατομμύρια μονάδες  για αυτά τα
φιλικά προς το περιβάλλον  μοντέλα. Ως μέρος αυτού η Kia στοχεύει στην
αύξηση των πωλήσεων BEV σε 880.000 μονάδες το 2030.

  Το EV6 θα
κατασκευάζεται στη Νότια Κορέα. Θα κυκλοφορήσει σε επιλεγμένες
παγκόσμιες αγορές από το δεύτερο εξάμηνο του 2021, με τις online
κρατήσεις  να ξεκινούν από τις 30 Μαρτίου σε ορισμένες αγορές.

  Παρά
τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις του EV6, το μεταξόνιο των 2.900
χιλιοστών οδηγεί σε χώρο καμπίνας παρόμοιο με πολλά SUV μεσαίου
μεγέθους. Ένα από τα πιο εντυπωσιακά στοιχεία είναι η high-tech ελαφρώς
κυρτή οθόνη πολυμέσων. Η απλοϊκότητα της σχεδίασης της ευρείας οθόνης
και συνολικά του ταμπλό προσδίδει  στο εσωτερικό μια διαφορετική αίσθηση.

  Τα
άνετα καθίσματα είναι λεπτά, ελαφριά και επενδυμένα με μοντέρνα,
ενδιαφέροντα οπτικά υφάσματα που δημιουργήθηκαν με ανακυκλωμένα πλαστικά
– ισοδύναμα με 111 πλαστικά μπουκάλια νερού. Το EV6 προσφέρει έξυπνη
και ευέλικτη εσωτερική διαρρύθμιση με πληθώρα χώρων αποθήκευσης
καμπίνας, συμπεριλαμβανομένων 520 λίτρων (VDA) του πορτμπαγκάζ. Με τα
καθίσματα της δεύτερης σειράς αναδιπλωμένα προς τα κάτω, η χωρητικότητα
αυξάνεται στα περίπου 1.300 λίτρα. Επίσης, το αυτοκίνητο διαθέτει
μπροστινό πορτμπαγκάζ 52 λίτρων για τα 2WD μοντέλα και 20 λίτρων για τα
AWD μοντέλα.

  Το EV6 προσφέρεται σε μια ευρεία γκάμα εκδόσεων
μηδενικών εκπομπών, συμπεριλαμβανομένων των long-range (υψηλής
αυτονομίας) μπαταριών (77,4 kWh) και standard-range (στάνταρ αυτονομίας)
μπαταριών (58,0 kWh) ενώ το EV6 GT θα διαθέτει μόνο μπαταρία υψηλής
αυτονομίας.

  Η έκδοση 2WD με μπαταρία 77,4 kWh μπορεί να κινηθεί για
πάνω από 510 χιλιόμετρα, με μία μόνο φόρτιση στο συνδυασμένο κύκλο WLTP.
Με μέγιστη ροπή 605 Nm διαθέσιμη στην έκδοση AWD, το EV6 μπορεί να
επιταχυνθεί για το 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 5,2 δευτερόλεπτα. Η μπαταρία
των 77,4 kWh συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 168 kW (229 PS) που
κινεί τους πίσω τροχούς και για τα μοντέλα AWD με δυο ηλεκτρικούς
κινητήρες που τροφοδοτούν τον εμπρός και τον πίσω άξονα παράγοντας
συνολικά 239kw(325ps).

  Το EV6 με την μπαταρία 58,0 kWh μπορεί να
επιταχυνθεί κάνοντας  το 0-100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, με
διαθέσιμη μέγιστη ροπή 605 Nm στην έκδοση AWD. Η μπαταρία 58,0 kWh
συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα 125 kW που κινεί τους πίσω τροχούς:
 τα μοντέλα AWD διαθέτουν δυο ηλεκτρικούς κινητήρες, που τροφοδοτούν τον
εμπρός και πίσω άξονα παράγοντας συνδυαστικά 173kw(235ps).