Έχει περάσει περισσότερο από ένας χρόνος από τότε που αποκαλύφθηκε το dieselgate, το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων συγκεκριμένων μοντέλων της VW. Και ενώ στις ΗΠΑ η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία “τρέχει” πρόγραμμα και επιστροφής των μοντέλων της, στην Ευρώπη (σε περίπτωση που το ξέχασες, ανήκουμε ακόμα σε αυτή), τα πράγματα είναι διαφορετικά.
Για την ακρίβεια, το VAG, το οποίο από την πρώτη στιγμή έδειξε ότι έχει τη θέληση να διορθώσει το ζήτημα για τους ιδιοκτήτες των “βρώμικων” diesel της, έπρεπε να πάρει το “ΟΚ” από τις γερμανικές αρχές για την “συνταγή” που θα χρησιμοποιούσε. Και, αφού βρέθηκε λύση για την αφαίρεση του λογισμικού που έκλεβε στη μέτρηση των ρύπων, χωρίς να επηρρεάζει την κατανάλωση, την απόδοση του κινητήρα, ή τον θόρυβο που παράγει αυτός, όλα είναι έτοιμα.
Η, αρμόδια για την αυτοκίνηση ομοσπονδιακή αρχή της Γερμανίας, Kraftfarht-Bundesamt
, ενέκρινε τη λύση που πρότειναν οι μηχανικοί της Volkswagen και έδωσε το “ΟΚ” για να αρχίσει το πρόγραμμα ανάκλησης και επισκευής των αυτοκινήτων που επηρρεάζονται.
Στην Ευρώπη, η ανάκληση θα αφορά περισσότερα από εννέα εκατομμύρια αυτοκίνητα, VW, Audi, Skoda, Seat, με το defeat device και, παρότι η εργασία που θα γίνει διαφέρει ανά κινητήρα, όλοι, ο 1,2, ο 1,6 και 2,0 TDI περιλαμβάνονται στο repair plan που μόλις εγκρίθηκε. Το πρόγραμμα ανάκλησης αναμένεται να ξεκινήσει περί τα μέσα του 2017, αν και η VW θέλει να το “τρέξει” νωρίτερα.
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...
Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...
Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...
Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...