Questa è la nuova Volkswagen ID.4 GTX

 

  In un
παγκόσμια διαδικτυακή πρεμιέρα στο αεροδρόμιο
Tempelhof di
Βερολίνου, η
Volkswagen Rivelato
το ολοκαίνουργιο
ID.4 GTX. Το ολοκαίνουργιο σπορ ηλεκτρικό μοντέλο, ένα tutti-rounder SUV,
είναι το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο επιδόσεων της μάρκας και τοποθετείται στην
κορυφή της γκάμας
ID., φιλοδοξώντας να συνεχίσει στην ηλεκτρική εποχή,
την ένδοξη παρουσία των
GTI e GTE.



  Με τη δημιουργία της σειράς μοντέλων GTX, η μάρκα
προσθέτει ευφυή, σπορ χαρακτήρα στην ηλεκτροκίνηση. Στα δύο γράμματα
GT, που έχουν
γράψει τη δική τους ιστορία στην αυτοκίνηση και έχουν ταυτιστεί με την οδηγική
απόλαυση, η προσθήκη του “
X”, δημιουργεί τη γέφυρα με την αυτοκίνηση του
μέλλοντος.
Η αειφορία και ο σπορ
χαρακτήρας δεν αλληλοαποκλείονται, αλλά αντίθετα, αλληλοσυμπληρώνονται τέλεια.
Il
ID.4 GTX είναι το πρώτο μιας
σειράς μοντέλων που θα ακολουθήσουν με το ίδιο αρκτικόλεξο.



  Il ID.4 GTX
διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες, έναν στον μπροστινό άξονα και έναν στον
πίσω, οι οποίοι συνδυαστικά παρέχουν μέγιστη ισχύ 220
kW (299 PS), προσδίδοντας ταυτόχρονα στο όχημα
χαρακτηριστικά ηλεκτρικής τετρακίνησης, με τη χρήση ενός κιβωτίου ταχυτήτων
μίας σχέσης. Σε αντίθεση με ένα συμβατικό σύστημα τετρακίνησης, δεν υπάρχει
μηχανικός σύνδεσμος μεταξύ των αξόνων, γι’ αυτό δεν υπάρχει κεντρική σήραγγα
στο εσωτερικό του οχήματος, κάτι που συμβάλλει σε πολύ μεγάλους εσωτερικούς
χώρους για τους επιβάτες.


  Il
αυτοκίνητο επιβεβαιώνει τον σπορ του χαρακτήρα, επιταχύνοντας 0-100 χλμ./ώρα σε
6,2 δευτερόλεπτα, με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 180
χλμ./ώρα. Οι δύο ηλεκτρικοί κινητήρες είναι συμπαγείς και ελαφριοί. Ο πίσω
άξονας είναι εξοπλισμένος με ένα σύγχρονο κινητήρα μόνιμου μαγνήτη (
PSC) με ισχύ 150 kW (204 PS) και υψηλό βαθμό
απόδοσης, ενώ αυτός του μπροστινού άξονα είναι ασύγχρονος (
ASM).



  Η
τετρακίνηση του
ID.4 GTX
βασίζεται σε ένα έξυπνο σύστημα ελέγχου. Καθορίζει πώς κατανέμεται η διαθέσιμη
ροπή κίνησης στους δύο ηλεκτρικούς κινητήρες για να επιτύχει την ιδανική
ισορροπία απόδοσης, δυναμικής και σταθερότητας οδήγησης. Σε πολλές καταστάσεις
οδήγησης, λειτουργεί μόνο ο
PSC στον πίσω άξονα. Ο ASM στον μπροστινό άξονα ενεργοποιείται όταν το
απαιτήσουν το επιθυμητό σπορ στυλ οδήγησης ή η αυξημένη πρόσφυση, με τόσο ομαλό
τρόπο που ο οδηγός δεν θα το παρατηρήσει καν.



  Il ID.4 GTX διαθέτει ευφυή
ανάκτηση ενέργειας φρένων. Ο οδηγός χρησιμοποιεί τον επιλογέα ταχυτήτων για να
αποφασίσει εάν το
ID.4 GTX volontà
πρέπει να ρολάρει ελεύθερα ή να ανακτά ενέργεια μόλις σηκώσει το πόδι του από
το φρένο. Εάν η θέση
D (Guida)
είναι ενεργοποιημένη, το αυτοκίνητο θα ρολάρει στις περισσότερες περιπτώσεις,
ενώ οι ηλεκτροκινητήρες περιστρέφονται με σχεδόν μηδενικό φορτίο. Στη θέση Β
(Φρένο), οι κινητήρες λειτουργούν ως γεννήτριες, τροφοδοτώντας ξανά την
μπαταρία.



  Η
μπαταρία ιόντων λιθίου, καθαρής ενεργειακής χωρητικότητας 77
kWh, ζυγίζει 486 κιλά και
επιτυγχάνει αυτονομία έως και 480 χλμ. (
WLTP). Βρίσκεται ανάμεσα στους άξονες κάτω από το
θάλαμο επιβατών, χαμηλώνει το κέντρο βάρους και εξασφαλίζει ίση κατανομή των
φορτίων. Με την ισχυρή πρόσφυση και την απόσταση των 17 εκατοστών από το
έδαφος, το ηλεκτρικό
SUV di Volkswagen αισθάνεται στο σπίτι του και εκτός δρόμου.


  Το 4,48
μέτρων
ID.4 GTX συνδυάζει την ισχυρή
φύση ενός
SUV με προηγμένη αεροδυναμική – ο συντελεστής οπισθέλκουσας είναι μόλις 0,29.
Εξωτερικά εντυπωσιάζει με τις σπορ γραμμές και τα ιδιαίτερα χρώματα που
χρησιμοποιούνται για να τονίσουν τον
avant-guard χαρακτήρα του, ενώ διαθέτει στον
βασικό εξοπλισμό προβολείς
LED matrice. Αντίστοιχης τεχνολογίας είναι και τα πίσω
φωτιστικά σώματα, ενώ τόσο αυτά εμπρός όσο και τα πίσω, συνδέονται από
φωτιζόμενες μπάρες που στο σκοτάδι δημιουργούν ιδιαίτερες
LED φωτιστικές
υπογραφές.



  A
εσωτερικό, το μακρύ μεταξόνιο των 2,77 μέτρων, αποτέλεσμα της αρθρωτής
πλατφόρμας για την ηλεκτροκίνηση (
MEB) της Volkswagen, εγγυάται χώρους από μεγαλύτερη κατηγορία
οχημάτων. Κυριαρχούν οι καινοτόμες τεχνολογίες οθόνης, η
testa-su οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας, η έντονη
ψηφιοποίηση, παράλληλα όμως με μία αίσθηση ηρεμίας και άνεσης, που εξασφαλίζουν
οι εμπνευσμένες σχεδιαστικές γραμμές και η στρατηγικά μελετημένη επιλογή
υλικών.



  Ο
οδηγός έχει τον πλήρη έλεγχο, με πέντε προφίλ οδήγησης στη διάθεσή του. Το
κινητήριο σύστημα δίνει έμφαση στη σπορ φύση του
ID.4 GTX, με τον οδηγό να επεμβαίνει στον τρόπο με τον
οποίο οι ηλεκτρικοί κινητήρες, τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ (προαιρετικά) και το
σύστημα διεύθυνσης ανταποκρίνονται μέσω των προφίλ
Eco, Comfort, Sport, Individual e Traction. Παράλληλα, νιώθει την ασφάλεια που παρέχει η
πληθώρα των συστημάτων υποβοήθησης, τα περισσότερα των οποίων ανήκουν στον
βασικό εξοπλισμό του μοντέλου.


  Il ID.4 GTX θα κάνει την εμφάνισή
του στους ευρωπαϊκούς δρόμους το ερχόμενο καλοκαίρι.

Sala stampa di TopSpeed.Gr

Messaggi recenti

La Fia ai politici europei: "La mobilità è un diritto, restate accessibili"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

17 ore ago

Apple Car: il progetto potrebbe essere rilanciato con un'alleanza con Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

18 ore ago

Toyota sfida il dominio della Mazda MX-5 sviluppando la propria roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

19 ore ago

DS Automobiles presenta la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 giorni fa

Källenius (CEO Mercedes): "Modernizzeremo tutti i motori, poi saranno i clienti a scegliere".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 giorni fa

Ford rivede l'obiettivo del 2030 per l'adozione esclusiva di BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 giorni fa