Το ID.7 είναι η ναυαρχίδα μεταξύ των ηλεκτρικών μοντέλων της Volkswagen – ένα προηγμένο τετράθυρο fastback με μεγάλη αυτονομία. Η Volkswagen επεκτείνει τη γκάμα του ID.7 στην Ευρώπη με ένα estate μοντέλο: το ολοκαίνουργιο ID.7 Tourer. Πρόκειται για ένα από τα πρώτα αμιγώς ηλεκτρικά estate στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Το νέο ID.7 Tourer συνδυάζει τα πλεονεκτήματα των μηδενικών εκπομπών ρύπων με μεγάλη αυτονομία κατά WLTP (έως 685 χιλιόμετρα), ένα προηγμένο τεχνολογικά κόκπιτ, υψηλά επίπεδα άνεσης στο ταξίδι και εξαιρετική ευρυχωρία – καθιστώντας το ιδανικό «business car». Οι προπαραγγελίες στην ελληνική αγορά αναμένεται να ξεκινήσουν το δεύτερο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Ισχυρή θέση στην πολυτελή μεσαία κατηγορία. Η Imelda Labbé, Μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Volkswagen, υπεύθυνη για τις Πωλήσεις, το Μάρκετινγκ και το Aftersales, δήλωσε: "Il nuovo ID.7 Tourer είναι ένα τέλειο tenuta, ειδικά για οικογένειες και οδηγούς που καλύπτουν μεγάλες αποστάσεις. Με άνετους χώρους και υψηλά επίπεδα άνεσης, εντυπωσιάζει πλήρως ηλεκτρικά με μεγάλες αυτονομίες!». Το ID.7 Tourer θα κατασκευάζεται μαζί με το τετράθυρο fastback ID.7 και το SUV ID.4 στο εξειδικευμένα για την ηλεκτροκίνηση εργοστάσιο στο Emden της Γερμανίας.
Ένα πολυτάλαντο ηλεκτρικό. Το ID.7 Tourer διαφέρει σημαντικά από το τετράθυρο fastback στο πίσω μέρος. Η επιμηκυμένη γραμμή της οροφής και το εκλεπτυσμένο προφίλ είναι τα ιδιαίτερα βασικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του ηλεκτρικού estate. Όσον αφορά το στυλ, το Tourer είναι μια συγχώνευση ενός κλασικού στέισον όπως το Passat και ενός δυναμικού shooting brake, όπως το Arteon. Χάρη στο αυξημένο ύψος του πίσω μέρος του, ο όγκος του χώρου αποσκευών είναι ακόμη μεγαλύτερος από αυτόν του τετράθυρου fastback: με πέντε επιβάτες το ID.7 Tourer διαθέτει έως και 605 λίτρα για τις αποσκευές (με την πλάτη του πίσω καθίσματος σε θέση φόρτωσης). Όταν η φόρτωση γίνεται μέχρι τις πλάτες των εμπρός καθισμάτων και μέχρι την οροφή, η χωρητικότητα αυξάνεται σε έως και τα 1.714 λίτρα.
Αυτονομία WLTP έως 685 χλμ. Το νέο ID.7 Tourer είναι εξοπλισμένο με ένα τελευταίας γενιάς σύστημα ηλεκτρικής κίνησης. Η Volkswagen θα προσφέρει δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών για το ID.7 Tourer. Ανάλογα με το ενεργειακό περιεχόμενο της μπαταρίας, το ηλεκτρικό estate αναμένεται να επιτυγχάνει αυτονομία κατά WLTP έως και 685 χιλιομέτρων. Η μεγαλύτερη μπαταρία είναι σχεδιασμένη για μέγιστη ισχύ φόρτισης έως 200 kW σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC. Με αυτό το επίπεδο ισχύος, η μπαταρία μπορεί να επαναφορτιστεί από το 10 έως το 80% σε λιγότερο από 30 λεπτά.
AR testa–su display στο βασικό εξοπλισμό. Το νέο ID.7 Tourer θα λανσαριστεί με καινοτόμα τεχνολογικά χαρακτηριστικά, μεταξύ των οποίων και ένα head-up display επαυξημένης πραγματικότητας (AR) στο βασικό εξοπλισμό. Προβάλλει πληροφορίες σχετικές με το ταξίδι στο οπτικό πεδίο του οδηγού, προκειμένου το βλέμμα του να παραμένει συγκεντρωμένο στο δρόμο. Ταυτόχρονα, το AR head-up display αλλάζει την αρχιτεκτονική του κόκπιτ, επειδή επιτρέπει στα κλασικά όργανα να είναι πιο κόμπακτ.
Notizie Applicazione Wellness In-Car. Στο νέο ID.7 Tourer η Volkswagen υιοθετεί τα στοιχεία άνεσης της premium κατηγορίας μέσα από διάφορα εξελιγμένα χαρακτηριστικά, όπως είναι οι αεραγωγοί που λειτουργούν αυτόματα με μικρά μοτέρ ελέγχου και τα καθίσματα ergoActive, με νέα λειτουργία μασάζ σημείων πίεσης και αυτόματο κλιματισμό. Μια άλλη καινοτομία είναι η πανοραμική ηλιοροφή με smart glass – τα επίπεδα κρυστάλλου της μπορούν να μεταβληθούν ηλεκτροχρωμικά αλλάζοντας αντίστοιχα την διαπερατότητα της. Η εφαρμογή Wellness In-Car είναι επίσης εντελώς νέα και επιτρέπει τη ρύθμιση διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου μέσω τριών προκαθορισμένων προγραμμάτων (Fresh Up, Calm Down και Power Break), τα οποία μπορούν να συμβάλουν στην ενίσχυση της ευεξίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού ή των διαλειμμάτων. Ανάλογα με την έκδοση εξοπλισμού, η εφαρμογή αποκτά πρόσβαση στον φωτισμό των οθονών, τον ήχο, τον κλιματισμό, τη λειτουργία της προαιρετικής έξυπνης ηλιοροφής, τα προαιρετικά κλιματιζόμενα μασάζ καθίσματα καθώς και στο ID.LIGHT και την οθόνη infotainment.