La prima Porsche 911 turbo da corsa va sotto il martello

Μπορεί
η
Porsche να έτρεχε με μια turbocharged 917 a Can-Am, όμως μόλις το 1973 αποφάσισε να προσθέσει υπερσυμπιεστή σε μια 911.
Τότε, παρουσίασε ένα
concetto και,
λίγο αργότερα, στην ίδια χρονιά, δημιούργησε την αγωνιστική έκδοσή της. Το
αποτέλεσμα, η 911
Carrera RSR 2,1 Turbo, η οποία έτρεχε με την εργοστασιακή ομάδα της Porsche,
σήμερα, βγαίνει στο σφυρί. Και μπορεί να γίνει δική σου
(λέμε τώρα), αν έχεις περίπου 8 εκατομμύρια δολάρια.

Εμφανισιακά,
η
Carrera RSR ξεχωρίζει από τα
τεράστια, πρησμένα φτερά της και τη γιγαντιαία αεροτομή, καθώς και -φυσικά- τον
αγωνιστικό χρωματισμό της Martini. Μηχανικά, φοράει αλουμινένια ανάρτηση με ελατήρια
τιτανίου και, ο motore, λόγω των περιορισμών της
FIA
per il Group 5 για κυλινδρισμό ως τα 3 λίτρα, είναι σχετικά μικρός, στα 2,1 λίτρα.

Όμως,
αυτός ο flat six δεν
“αστειεύεται”. Όχι τόσο λόγω των βαλβίδων τιτανίου και το μηχανικό
fuel injection di Bosch. Αλλά κυρίως λόγω του γιγαντιαίου ΚΚΚ turbocompressore, ο οποίος σχεδόν κρέμεται από το πίσω μέρος της Γερμανίδας και τη
βοηθά να αποδίδει περισσότερους από 500 ίππους.

Ο θηριώδης υπερσυμπιεστής της ΚΚΚ σχεδόν κρέμεται από το πίσω μέρος της 911 RSR, για να τον θαυμάζεις όσο απομακρύνεται από τη θέα σου


Un
ενδιαφέρον στοιχείο, είναι η αεροτομή. Μέσα σε αυτή έχει κρυφτεί το τεράστιο
intercooler και συνδυάστηκε το τερπνό μετά του
ωφελίμου. Η
Porsche λοιπόν, έβαψε την αεροτομή μαύρη, ώστε να μη δείχνει πολύ μεγάλη e
εντυπωσιακή!

Ναι, η Porsche έβαψε μαύρη την αεροτομή για να φαίνεται… μικρότερη!


 Ποιος ο λόγος να το κάνει αυτό; Μα, για να δείχνει η RSR, έστω και λίγο, όμοια με την
“πολιτική” έκδοσή της που πωλείτο τότε στις αντιπροσωπείες.

Η 911 RSR στη διάρκεια αγώνα


Η
συγκεκριμένη λοιπόν, θα βγει στο σφυρί αργότερα φέτος, από τη
Gooding & Company, σε τιμή που υπολογίζεται
ότι θα κινηθεί μεταξύ 6 και 8 εκατομμυρίων δολαρίων. Γιατί τόσα πολλά;

Κόκκινα στις 7.500 σ.α.λ. για το γερμανικό τέρας των 500+ ίππων


 Η Porsche creato μόνο τέσσερις turbo RSR, μέχρι το 1976 (οπότε και
“ανέλαβε” η 935). Από αυτές, οι δύο βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές
e il τρίτη στο μουσείο της
Porsche. Η διασημότερη όλων, αυτή που πήρε τη δεύτερη θέση στο Le Mans το 1974, είναι αυτή που πωλείται
τώρα. Τι, θες κι άλλα;

Στιγμιότυπο από το Le Mans του 1974, στο οποίο η συγκεκριμένη 911 τερμάτισε δεύτερη

George Karagiannis

Messaggi recenti

Οδηγούμε Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic 9G-TRONIC MHEV: Μαθήματα πολυτελείας

Η Mercedes - Benz γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» των SUV και των Off - Road,…

3 ore ago

Kinsen-Saracakis Leasing: Bronze Award στα Sales Excellence Awards

Η Kinsen ανακηρύχθηκε Νικήτρια στα Sales Excellence Awards 2024 κερδίζοντας το Bronze Award για το…

5 ore ago

Defender OCTA: Ο κυρίαρχος των επιδόσεων παντός εδάφους

Η Land Rover παρουσιάζει τον νέο Defender OCTA, το πιο ανθεκτικό και πολυτελές μοντέλο της…

17 ore fa

Σε αμφισβήτηση η ηλεκτροκίνηση για την ΕΕ: Τεχνολογική ουδετερότητα και efuels σώζουν τους ΜΕΚ

Σε ευθεία αμφισβήτηση θέτει την ενεργειακή μετάβαση και κατ' επέκταση την ηλεκτροκίνηση η ΕΕ, καθώς…

17 ore fa

Alfa Romeo Junior: Με δελεαστική τιμή ρίχνεται στην μάχη της ελληνικής premium αγοράς

Με δελεαστική τιμή ρίχνεται στην μάχη της ελληνικής premium αγοράς, η πολυαναμενόμενη Alfa Romeo Junior,…

19 ore fa

Emeya: Το απόλυτο ηλεκτρικό hyper-GT από τη Lotus

Η Emeya είναι το πρώτο ηλεκτρικό grand tourer (GT) από τη Lotus, σχεδιασμένο για τους…

20 ore ago