NOTIZIE

Τριπλή νίκη για τον Oliver Bearman στη Vallelunga

Ο 3ous γύρος του Ιταλικού F.4 Championship Powered by Abarth όπως αναμενόταν ήταν ιδιαίτερα σκληρός, με τους οδηγούς και τα μονοθέσια να έχουμε να αντιμετωπίσουν θερμοκρασίες άνω των 33 βαθμών κελσίου. Ο Βρετανός Oliver Bearman κατάφερε να κυριαρχήσει και στους τρεις αγώνες που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή, επιτυχία που έχει επαναληφθεί μόλις 7 φορές στην πολύχρονη ιστορία του θεσμού. Συνολικά 31 μονοθέσια της Tatuus με τον κινητήρα T-Jet της Abarth απόδοσης 160 ίππων βρέθηκαν στην εκκίνηση, με το σύνολο του «Σκορπιού» που εφοδιάζει και τα μοντέλα παραγωγής της μάρκας να αποδεικνύει για ακόμα μια φορά την απόδοση και την αξιοπιστία του, παρά τις υψηλές θερμοκρασίες.

Ο Oliver Bearman εντυπωσίασε με την απόδοση και την σταθερότητα του και στους τρεις αγώνες, ενώ ιδιαίτερα επεισοδιακός ήταν ο τελευταίος αγώνας της ημέρας. Ο Βρετανός βρέθηκε υπό πίεση από τον Sebastian Montoya, ο οποίος είχε τα ελαστικά του σε πολύ καλύτερη κατάσταση.  Όμως μετά τη σύγκρουση μεταξύ των Joshua Dürksen και Han Cenyu, η κόκκινη σημαία έδωσε την ευκαιρία στον Bearman να αντικαταστήσει ένα κλαταρισμένο ελαστικό, χωρίς ουσιαστικά να χάσει τη θέση του. Στη συνέχεια κατάφερε να κρατήσει στη 2η θέση τον Montoya, δείχνοντας ότι εκτός από ταχύτητα έχει και την ψυχραιμία και απαιτεί ο μηχανοκίνητος αθλητισμός, σε έναν αγώνα όπου η ζέστη και η υψηλή θερμοκρασία του αέρα και του οδοστρώματος σε συνδυασμό με το πάθος των νεαρών οδηγών οδήγησε σε αρκετά συμβάντα και εγκαταλείψεις.

Ο αγώνας ήταν ιδιαίτερα δύσκολος και για τον Τζώρτζη Μαρκογιάννη, ο οποίος αντιμετώπισε μια σειρά προβλημάτων που δεν του επέτρεψαν να έχει μια αντίστοιχα καλή εμφάνιση με εκείνη στον πρώτο γύρο του θεσμού στην πίστα του Paul Ricard. Ο ίδιος δίνει το στίγμα της παρουσίας του στην πίστα που βρίσκεται στα περίχωρα της Ρώμης:

«Μετά από δύο μη ικανοποιητικά σκέλη κατατακτήριων δοκιμών, κατά την διάρκεια των τριών αγώνων έδωσα πολλές μάχες στην προσπάθεια  ανάκτησης των χαμένων θέσεων. Παρότι υπήρξαν ορισμένα ατυχήματα και τα αποτελέσματα δεν ήταν τα αναμενόμενα, η ταχύτητα υπήρχε και ελπίζω στον επόμενο αγώνα στην Imola να το αντικατοπτρίσουν τα αποτελέσματα.»

Ο επόμενος γύρος (23-25 Ιουλίου) στο Autodromo Enzo and Dino Ferrari, στην Ίμολα, θα σηματοδοτήσει τη διακοπή του θεσμού για τη θερινή περίοδο και σίγουρα οι ομάδες και οι οδηγοί θα θέλουν να κλείσουν με τον καλύτερο τρόπο το πρώτο μέρος της σαιζόν, σε μια πίστα με ιδιαίτερη ιστορία.

Ο Oliver Bearman με 182 βαθμούς δείχνει να έχει θέσει υποψηφιότητα για την θέση του πρωταγωνιστή στη φετινή χρονιά, όμως οι Tim Tramnitz (116 βαθμοί) και Sebastian Montoya (99 βαθμοί) δείχνουν ότι θα προσπαθήσουν να κάνουν όσο το δυνατόν πιο δύσκολη τη χρονιά του Βρετανού.

Sala stampa di TopSpeed.Gr

Messaggi recenti

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

13 ore ago

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

14 ore ago

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

2 giorni fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

2 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

2 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

3 giorni fa