In parte come tattica, in parte come filosofia, la Toyota non si è ancora dedicata all'elettricità. Come sappiamo, però, sarà solo questione di tempo, perché la gamma è già ben progettata e il colosso giapponese sta solo aspettando il momento giusto per arrivare sul mercato con ogni singolo modello. A questo proposito, il 2024 sarà un anno cruciale, quello del B-SUV. Meglio conosciuto come Toyota Urban SUV, dopo la presentazione del concept al Kenshiki Forum nel 2023.
Πάρτε το όνομα με το πλεονέκτημα της παρακαταθήκης, διότι πιθανότατα θα αλλάξει. Αν μείνουμε στον αλφαριθμητικό κωδικό της εταιρείας, δεν θα ήταν παράλογο να φανταστούμε ένα bZ2X στην πλάκα παρουσίασης, κατά το πρότυπο του πρώτου -και μέχρι στιγμής μοναδικού- ηλεκτρικού Toyota για την Ευρώπη, του bZ4X. Όλα αυτά με σεβασμό στις διαφορές διαστάσεων, οι οποίες αντικατοπτρίζονται στον αριθμό που πρέπει να τεθεί πριν από το “Χ” και, αν επιβεβαιωθούν, θα υποδηλώνουν επίσης την άφιξη κάτι ενδιάμεσου μεταξύ του 4,69 του bZ4X και των μετρήσεων αυτής της υψηλής κατηγορίας B. Με άλλα λόγια, διαστάσεις κοντά στα 4,3 μέτρα σε μήκος επί 1,82 σε πλάτος και 1,62 σε ύψος που δηλώνει το πρωτότυπο, μια περίμετρος εντός της οποίας θα αναπτυχθεί ένα γωνιακό και λεπτό αμάξωμα με σχεδόν σπορ χαρακτηριστικά. Σε ένδειξη σεβασμού προς τη στυλιστική κατεύθυνση που έχει αναλάβει η Toyota εδώ και αρκετό καιρό, η οποία έχει ήδη εκφραστεί από μοντέλα όπως το νέο Prius ή το C-HR II, καθώς και από το ίδιο το bZ4X και, πιο πρόσφατα, από το Urban Suv concept.
Η Toyota επιβεβαίωσε ότι η έκδοση παραγωγής αυτού του συμπαγούς sport utility θα κάνει το ντεμπούτο της τους επόμενους μήνες, με δυνατότητα παραγγελίας ήδη από το 2024. Το Urban Suv (ή bZ2X, αν προτιμάτε) θα προσφέρεται με δύο διαφορετικά μεγέθη μπαταριών, εκ των οποίων η μία θα πρέπει να έχει χωρητικότητα περίπου 60 kWh. Θα διατίθεται σε εκδόσεις με κίνηση στους δύο και στους τέσσερις τροχούς, προσφέροντας τόσο ένα επίπεδο αυτονομίας βαθμονομημένο καθαρά για τις αστικές ανάγκες, όσο και μεγαλύτερη εμβέλεια. Σύμφωνα με φήμες, που δεν έχουν ακόμη επιβεβαιωθεί, η Suzuki συμμετέχει επίσης στο έργο. Για την ακρίβεια, ο κατασκευαστής από το Hamamatsu θα λανσάρει ένα παρόμοιο αυτοκίνητο που θα προέρχεται από το concept eVX, εκμεταλλευόμενος μια κοινή πλατφόρμα που παρέχει η Toyota. Το πιο σημαντικό είναι ότι η Suzuki θα μπορούσε να αναλάβει την παραγωγή και των δύο μοντέλων. Αναθέτοντάς τα – άκουσον, άκουσον – στη Maruti στην Ινδία.
Σε συνδυασμό με την επιδότηση του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3, το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό Jeep…
Από 36.900€ λανσάρει η Peugeot στην ελληνική αγορά το νέο 3008, ανακοινώνοντας τιμές, εκδόσεις και…
Το νέο CUPRA Leon - τόσο σε 5θυρη hatchback όσο και σε Sportstourer έκδοση -…
Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…
Το ηλεκτρικό F-150 Lightning SuperTruck της Ford Performance έκανε τον ταχύτερο χρόνο στην 102η εκδοχή…
[rev_slider alias="retouch-11" slidertitle="opel grandland cover"][/rev_slider] Η Opel κάνει το όραμα πραγματικότητα με το νέο Grandland,…