auto elettriche

Το Neckarsulm εξελίσσεται σε τεχνολογικό κόμβο της Audi για την ηλεκτροκίνηση

Η Audi επεκτείνει τις δραστηριότητές της στην ανάπτυξη μπαταριών και συστημάτων αποθήκευσης ενέργειας υψηλής τάσης. Πρόκειται για το επόμενο βήμα στη στρατηγική “Vorsprung 2030” της μάρκας, για την ηλεκτροκίνηση. Ως «Κέντρο Αριστείας» των νέων δραστηριοτήτων, η εταιρεία επέλεξε το Neckarsulm, όπου θα υπάρξει επέκταση των εγκαταστάσεων. Παράλληλα, έχει ήδη ξεκινήσει μετεκπαίδευση μέρους του εργατικού δυναμικού στις νέες τεχνολογίες. Η Audi κατασκεύαζε ήδη μπαταρίες υψηλής τάσης για plug-in υβριδικά οχήματα (PHEV) στο Neckarsulm. Πλέον, στο συγκεκριμένο εργοστάσιο, από το 2023, θα παράγεται πλήρης γκάμα μπαταριών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Η συγκεκριμένη ανακοίνωση, εκφράζει έμπρακτα την έμφαση που δίνει η Audi στις τεχνολογίες ηλεκτροκίνησης για το μέλλον. Παράλληλα, υπογραμμίζει τη σημασία που έχει το Neckarsulm, ιστορικός τόπος κατασκευής για τη μάρκα, στα μελλοντικά σχέδια της εταιρείας, μετά τη λήξη παραγωγής κινητήρων εσωτερικής καύσης. Για το λόγο αυτό, έγινε δεκτή με ενθουσιασμό από το συνδικάτο των εργαζομένων.

Στο πλαίσιο της επέκτασης των εγκαταστάσεων, στο Neckarsulm θα κατασκευαστούν επίσης ένα κτίριο πολλαπλών λειτουργιών για το Κέντρο Τεχνικής Ανάπτυξης, που θα έχει ολοκληρωθεί πριν το τέλος του 2022 και ένα νέο βαφείο, έως το 2025. Στο Neckarsulm υπάρχει ήδη δυνατότητα μικτής παραγωγής (θερμικών και ηλεκτρικών μοντέλων) ενώ στο όχι μακρινό μέλλον από τη γραμμή παραγωγής θα βγαίνουν αποκλειστικά ηλεκτρικά μοντέλα, χωρίς την ανάγκη σημαντικής μετατροπής της. Με την παραγωγή των plug-in υβριδικών και των mild hybrid εκδόσεων των μοντέλων A6, A7 και A8, οι γραμμές παραγωγής στο Neckarsulm θεωρούνται εξηλεκτρισμένες, ήδη σήμερα. Το e-tron GT – η αιχμή του δόρατος στην πορεία της Audi προς το ηλεκτρικό μέλλον – θα συνεχίσει να κατασκευάζεται στο κοντινό εργοστάσιο του Böllinger Höfe.

Με τη στρατηγική της “Vorsprung 2030”, η Audi έχει ανακοινώσει ότι από το 2026, τα νέα μοντέλα που θα παρουσιάζει στην παγκόσμια αγορά θα είναι αποκλειστικά ηλεκτρικά. Η μάρκα θα σταματήσει σταδιακά την παραγωγή κινητήρων εσωτερικής καύσης έως το 2033. Το εργατικό δυναμικό της εταιρείας ήδη μετεκπαιδεύεται στις νέες τεχνολογίες και απαιτήσεις: από το 2017, περίπου 28.000 εργαζόμενοι της Audi στις μονάδες παραγωγής έχουν ήδη ολοκληρώσει την εκπαίδευσή τους στην ηλεκτροκίνηση.

Sala stampa di TopSpeed.Gr

Messaggi recenti

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

23 ore ago

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

2 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

2 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

2 giorni fa

Guida Volkswagen ID.3 Pro Performance: il simbolo della transizione (Video)

Ma è proprio così? L'utilitaria elettrica di medie dimensioni di Volkswagen si differenzia esteticamente e...

2 giorni fa

Ecco la Mercedes Benz G580 EQ, completamente elettrica.

La nuova Mercedes-Benz G 580, dotata di tecnologia EQ, continua l'eredità dei suoi predecessori...

2 giorni fa