La Corsa GSi è... stupefacente!

Το γράφαμε, χρόνια πριν, εδώ στο TopSpeed.gr, ότι η Opel είχε αποφασίσει να επαναφέρει το θρυλικό, για τους φίλους της μάρκας, όνομα GSi, σε κάποια από τα μοντέλα της. Το έκανε στο Insignia, που φόρεσε το σήμα GSi και δεν θα μπορούσε να μην το κάνει στο Corsa, το οποίο, με αυτό το σήμα, έγραψε ιστορία ως “φονέας γιγάντων”. Το Corsa GSi, αναμένεται από τη γερμανική μάρκα μέχρι το τέλος του καλοκαιριού. 

Και πόσο δυνατό θα είναι; Η Opel λέει ότι το μοντέλο θα χρησιμοποιεί τον 1,4 turbo της μάρκας με ισχύ 110 kW/150 hp και ροπή 220 Nm (κατανάλωση καυσίμου l/100 km: 7,9-7,8 στην πόλη, 5,4-5,2 εκτός πόλης, μικτός κύκλος 6,3-6,2 , εκπομπές CO2 g/km 147-143 στο μικτό κύκλο). Αυτό σημαίνει ότι το hot hatch της Opel δεν είναι γρήγορο μόνο στην επιτάχυνση από στάση (0 – 100 km/h σε 8,9 δευτερόλεπτα), αλλά έχει και εξαιρετική ελαστικότητα – μέχρι την τελική ταχύτητα των 207 km/h. Για του λόγου το αληθές το Corsa GSi χρειάζεται μόλις 9,9 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 80 στα 120 km/h με πέμπτη σχέση. Ο ‘πύραυλος-τσέπης’ όπως χαρακτηρίζεται ανήκει στη γκάμα μοντέλων Opel, προδιαγραφών ρύπων Euro 6d-TEMP.

Κατά τη ρύθμιση του κινητήρα, που αποδίδει ειδική ισχύ μεγαλύτερη από 100 ίππους ανά λίτρο, οι μηχανικοί της Opel βελτιστοποίησαν την απόκριση με σκοπό την υψηλή οδηγική απόλαυση σε επαρχιακούς δρόμους με στροφές. Ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας με εξατάχυτο κιβώτιο πυκνής κλιμάκωσης εντυπωσιάζει με την εξαιρετική ροπή του στη δεύτερη και τρίτη σχέση και με ένα σταθερό εύρος μέγιστης ροπής μεταξύ 3.000 και 4.500 rpm που έχει σχεδιαστεί ειδικά για σπορ οδήγηση.

Το Corsa GSi αποπνέει ακρίβεια: Το σπορ πλαίσιο, γνωστό από την έκδοση OPC και τα φρένα με κόκκινες δαγκάνες εξασφαλίζουν εξαιρετική συμπεριφορά και μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος και συνδυάζονται με τις  προαιρετικές ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών με τα υψηλής πρόσφυσης ελαστικά 215/40 R18.

Οι υψηλές επιδόσεις του νέου Corsa GSi συνδυάζονται με την αθλητική εξωτερική του εμφάνιση. Η σχεδίασή του ξεχωρίζει με τους μεγάλους αεραγωγούς, το ανάγλυφο καπό, την περίοπτη πίσω αεροτομή και τα διαμορφωμένα με ακρίβεια μαρσπιέ.

Εμπρός, η τολμηρή φυσιογνωμία του Opel GSi προσελκύει την προσοχή με τη μεγάλη κυψελοειδή μάσκα και το κεντρικό Opel Blitz που υποστηρίζεται από δύο φτερά, και τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών σε αγωνιστική εμφάνιση carbon. Το ζωηρό στυλ αποτυπώνεται και στο πίσω μέρος. Η εντυπωσιακή αεροτομή στην άκρη της οροφής δημιουργεί πρόσθετη αεροδυναμική πίεση, και η σπορ, χρωμιωμένη απόληξη εξαγωγής πλαισιώνεται από μία ζωηρή πίσω ποδιά στο χρώμα του αμαξώματος.

Την ίδια αίσθηση αποπνέει και το εσωτερικό. Ο οδηγός του Corsa GSi κάθεται στο  κάθισμα υψηλών επιδόσεων Recaro και ακουμπά τα χέρια του στο σπορ τιμόνι. Επιλέγει σχέση μέσω του δερμάτινου επιλογέα, πατά το αλουμινένιο σπορ πεντάλ και η γνήσια οδηγική απόλαυση ξεκινά.

George Karagiannis

Messaggi recenti

La Fia ai politici europei: "La mobilità è un diritto, restate accessibili"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

18 ore ago

Apple Car: il progetto potrebbe essere rilanciato con un'alleanza con Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

19 ore ago

Toyota sfida il dominio della Mazda MX-5 sviluppando la propria roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

20 ore ago

DS Automobiles presenta la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 giorni fa

Källenius (CEO Mercedes): "Modernizzeremo tutti i motori, poi saranno i clienti a scegliere".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 giorni fa

Ford rivede l'obiettivo del 2030 per l'adozione esclusiva di BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 giorni fa