Ο διάσημος οδηγός αγώνων, γνωστότερος και ως “flying Finn”, Timo Makinen, πέθανε χθες από φυσικά αίτια, στα 79 του χρόνια.
Ίσως η πιο ιστορική διαδρομή Ράλλυ που έκανε ο Makinen, ήταν στο Ράλλυ των 1000 Λιμνών του 1967, όταν, λόγω ζημιάς, αναγκάστηκε να οδηγήσει το Mini του με το καπό… κολλημένο στο παρμπρίζ του. Ακόμα και έτσι, ακόμα και χωρίς να… βλέπει, ο Makinen τερμάτισε τρίτος στη συγκεκριμένη διαδρομή.
Τη δεκαετία του ’70, ο Φινλανδός έτρεχε με Ford RS1600 Escort, πρωταγωνιστώντας στο RAC, μέχρι το ’75 όταν και έχασε τη θέση του εργοστασιακού οδηγού της Ford και μετακινήθηκε στα Αφρικανικά Ράλλυ, στα οποία έτρεχε με ένα Peugeot V6 504 Coupe.
Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…
Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…
Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία Stellantis ανακοίνωσε την Τρίτη ότι δημιούργησε κοινοπραξία με την κινεζική startup εταιρεία…
Η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα,…
Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…
Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…