Για το 2023, η BMW M GmbH θα συνεχίσει να εστιάζει στην προσθήκη ιδιαίτερα ελκυστικών ειδικών εκδόσεων στην προϊοντική γκάμα της. Η νέα BMW M 3 CS φέρνει ακόμα μεγαλύτερη ένταση στην αγωνιστική αύρα που χαρακτηρίζει τα επιτυχημένα μοντέλα υψηλών επιδόσεων της εταιρείας για την πολυτελή μεσαία κατηγορία. Μια έξυπνη και ελαφριά κατασκευή που διαθέτει μεγάλο αριθμό εξαρτημάτων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), μαζί με την αυξημένη ισχύ του κινητήρα, ένα ειδικά διαμορφωμένο πλαίσιο, αποκλειστικά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά και προδιαγραφές ακριβείας που προσφέρουν μια συναρπαστική εμπειρία επιδόσεων στην πίστα, συνδυάζονται με τη λειτουργικότητα και την καθημερινή χρηστικότητα της BMW M3 Sedan. Αυτός ο συνδυασμός προσδίδει στην BMW M 3 CS έναν απόλυτα δικό της χαρακτήρα: την ικανότητα να προσφέρει μία ανόθευτη αίσθηση M που συναρπάζει και ενθουσιάζει σε κάθε χιλιόμετρο που διανύει στο δρόμο, αλλά και στην πίστα.
Όσον αφορά το μηχανικό σύνολο, η BMW M3 CS συνδυάζει έναν εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα με απόδοση 405 kW/550 hp με οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic και το ευφυές σύστημα τετρακίνησης M xDrive. Το εν λόγω σύνολο προσφέρει επιτάχυνση 0 – 100 km/h σε 3,4 δευτερόλεπτα και μία απολαυστική εμπειρία και στους τέσσερις επιβαίνοντες. Η νέα BMW M3 CS θα κατασκευαστεί σε περιορισμένο αριθμό αντιτύπων στο εργοστάσιο του BMW Group στο Μόναχο από τον Μάρτιο του 2023, με το σταδιακό της λανσάρισμα να ξεκινά τον ίδιο μήνα. Οι ΗΠΑ, η Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και η Ιαπωνία είναι οι σημαντικότερες αγορές για τη νέα αυτή ειδική έκδοση.
Αυξημένη ισχύς, μειωμένο βάρος, συναρπαστικές επιδόσεις
Η συνταγή ‘αυξημένη ισχύς και μειωμένο βάρος’ χαρίζει στη νέα BMW M3 CS συναρπαστικές επιδόσεις και μια αποκλειστική αίσθηση. Η ισχύς αντλείται από μία ειδικά αναβαθμισμένη έκδοση του υψηλόστροφου και εξακύλινδρου εν σειρά κινητήρα τεχνολογίας M TwinPower Turbo που αναπτύχθηκε για τα μοντέλα BMW M3 και BMW M4. Αυτή η μονάδα με χωρητικότητα 3,0 λίτρων αποτελεί επίσης τη βάση για τον κινητήρα με τον οποίο η BMW M4 GT3 διεκδίκησε για πρώτη φορά και κέρδισε επάξια τον τίτλο του Γερμανικού Πρωταθλήματος Τουρισμού (DTM) το 2022.
Ως αποτέλεσμα, ο κινητήρας της νέας BMW M3 CS διαθέτει πληθώρα τεχνολογικών λεπτομερειών, που προέρχονται απευθείας από την μονάδα κίνησης του αγωνιστικού αυτοκινήτου. Ο στροφαλοθάλαμος σε σχεδίαση “closed-deck” χωρίς χιτώνια είναι εξαιρετικά άκαμπτος και επομένως κατάλληλος, προκειμένου να ανταπεξέρχεται στις υψηλές πιέσεις κατά την καύση. Τα ελαφριά δε τοιχώματα των κυλίνδρων με επίστρωση σιδήρου μέσω ψεκασμού με ηλεκτρικό τόξο, μειώνουν τις απώλειες τριβών. Ο σφυρήλατος ελαφρύς στρόφαλος βοηθά στην ανάπτυξη υψηλής ισχύος με την εξαιρετικά υψηλή στρεπτική του αντίσταση, ενώ παράλληλα ικανοποιεί τη δίψα του κινητήρα να ανεβάσει ψηλά τις στροφές του. Ο πυρήνας της κυλινδροκεφαλής κατασκευάζεται με χρήση τεχνικών τρισδιάστατης εκτύπωσης, επιτρέποντας τη βέλτιστη διάταξη των αυλών ψύξης για ιδανική διαχείριση των θερμοκρασιών, η οποία θα ήταν αδύνατο να επιτευχθεί με συμβατικές μεθόδους χύτευσης μετάλλων. Το σύστημα παροχής λαδιού έχει σχεδιαστεί για να διαχειρίζεται τις ειδικές προκλήσεις της χρήσης στην πίστα, όπως και το σύστημα ψύξης.
Ο εν σειρά εξακύλινδος κινητήρας αποδίδει 550 ίππους
Αυτές οι προσεκτικά μελετημένες τροποποιήσεις αντικατοπτρίζουν την ακλόνητη εστίαση στην επίτευξη κορυφαίας ευστροφίας αλλά και στη μέγιστη απόδοση ισχύος για τον κινητήρα της νέας BMW M3 CS. Οι σημαντικές δυνατότητες αναβάθμισης της κινητήριας μονάδας άνοιξαν το δρόμο για αύξηση της μέγιστης απόδοσης κατά 30 kW/40 hp σε σύγκριση με την BMW M3 Competition Sedan με M xDrive , με τη μέγιστη ισχύ να φτάνει τα 550 hp. Αυτή η αύξηση ισχύος επιτεύχθηκε χάρη σε στοχευμένες βελτιώσεις της τεχνολογίας M TwinPower Turbo του κινητήρα, χωρίς όμως συμβιβασμούς στον τομέα της σταθερής απόδοσης ή της αντοχής. Οι προσαρμογές αφορούσαν κυρίως στην αύξηση της μέγιστης πίεσης πλήρωσης των δύο mono-scroll υπερσυμπιεστών από 1,7 σε 2,1 bar καθώς και τις ειδικές για το μοντέλο τροποποιήσεις στο σύστημα διαχείρισης του κινητήρα.
Επιπλέον, οι ειδικά σχεδιασμένες βάσεις κινητήρα σε συνδυασμό με τα σκληρότερα ελατήρια δημιουργούν μια εξαιρετικά άκαμπτη σύνδεση μεταξύ της κινητήριας μονάδας και της δομής του οχήματος. Έτσι, το πάτημα του γκαζιού συνοδεύεται από ακόμη πιο έντονη απόκριση του κινητήρα και άμεση μετάδοση της ισχύος του στο σύστημα μετάδοσης κίνησης. Ο κινητήρας της νέας BMW M3 CS αποδίδει μέγιστη ροπή 650 Nm από τις μόλις 2.750 σ.α.λ. και τη διατηρεί μέχρι και τις 5.950 σ.α.λ. Η μέγιστη ισχύς αποδίδεται στις 6.250 σ.α.λ. με μέγιστο όριο περιστροφής τις 7.200 σ.α.λ.
Μεταξύ των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του κινητήρα είναι και η αμείωτη παροχή ισχύος μέχρι και τα ανώτερα κλιμάκια του στροφόμετρου. Αυτό συνοδεύεται από ένα συναρπαστικό soundtrack που παράγεται από την διπλή διακλάδωση του συστήματος εξαγωγής με τα ηλεκτρικά ελεγχόμενα πτερύγια, ένα μειωμένου βάρους σιλανσιέ από τιτάνιο και – ως είθισται για μοντέλο M – με τα δύο ζεύγη απολήξεων βαμμένα σε μαύρο ματ χρώμα. Η επιλογή των προγραμμάτων SPORT ή SPORT+ για τη ρύθμιση της απόκρισης του κινητήρα στο μενού M Setup παραμετροποιεί και τον ήχο της εξάτμισης, εξασφαλίζοντας μία ανεπανάληπτη χροιά που θυμίζει αγωνιστικό αυτοκίνητο. Αυτό προσδίδει μία πραγματική ηχητική πανδαισία, ιδιαίτερα στις αλλαγές ταχυτήτων που συνοδεύονται από τον διεγερτικό συγχρονισμό των στροφών του κινητήρα.
Τροφοδοτώντας τον δρόμο με ισχύ για βέλτιστο αποτέλεσμα: οκτατάχυτο κιβώτιο M Steptronic , M xDrive , Attivo M Differential
Η ροπή του κινητήρα της νέας BMW M3 CS μεταφέρεται μέσω ενός οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic με Drivelogic. Ο οδηγός μπορεί να αλλάζει σχέσεις είτε με τον ειδικό για τα μοντέλα BMW M επιλογέα στην κεντρική κονσόλα ή από τα carbon paddles στο τιμόνι. Ο οδηγός μπορεί να χρησιμοποιήσει το μπουτόν Drivelogic που είναι ενσωματωμένο στον επιλογέα προκειμένου να διαλέγει τα χαρακτηριστικά αλλαγής των σχέσεων του κιβωτίου, επιλέγοντας μεταξύ ρυθμίσεων για άνεση, σπορ επιδόσεις και βελτιστοποιημένη απόδοση για οδήγηση στην πίστα.
Τόσο η πρόσφυση όσο και η ευελιξία της νέας BMW M3 CS ενισχύονται από την παρουσία του συστήματος τετρακίνησης M xDrive, που χρησιμοποιεί έναν ηλεκτρονικά ελεγχόμενο πολύδισκο συμπλέκτη στο κιβώτιο μεταφοράς, ώστε να εξασφαλίζεται πλήρως μεταβαλλόμενη και εξαιρετικά ομαλή κατανομή της ισχύος του κινητήρα μεταξύ των εμπρός και των πίσω τροχών. Η τροφοδοσία λαδιού του πολύδισκου συμπλέκτη έχει βελτιστοποιηθεί, ώστε το σύστημα τετρακίνησης να λειτουργεί αποτελεσματικά ακόμα και στις απαιτητικές συνθήκες οδήγησης στην πίστα. Η ρύθμιση του συστήματος να μεταφέρει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς και ο τρόπος που συνεργάζεται με το Active M Differential στον πίσω άξονα – η λειτουργία του οποίου είναι επίσης πλήρως μεταβλητή – ενισχύουν ακόμα περισσότερο την χαρακτηριστική αίσθηση M κατά την επιτάχυνση ή την έξοδο του αυτοκινήτου από τις στροφές.
Το μενού M Setup επιτρέπει στον οδηγό να αλλάξει από την προεπιλεγμένη ρύθμιση 4WD στη λειτουργία 4WD Sport, που στέλνει ακόμα μεγαλύτερο ποσοστό ροπής στους πίσω τροχούς. Οι οδηγοί μπορούν επίσης να απενεργοποιήσουν πλήρως το σύστημα DSC (Dynamic Stability Control) και να ενεργοποιήσουν τη λειτουργία 2WD. Στέλνοντας την ισχύ του κινητήρα αποκλειστικά στους πίσω τροχούς και καταστέλλοντας κάθε παρέμβαση των συστημάτων ελέγχου για τη σταθεροποίηση του οχήματος, η ρύθμιση αυτή εμπλέκει ακόμα πιο έντονα τους έμπειρους οδηγούς στην οδηγική εμπειρία.
Ο κινητήρας, το κιβώτιο ταχυτήτων και το M xDrive ενώνουν τις δυνάμεις τους εξασφαλίζοντας εντυπωσιακούς χρόνους επιτάχυνσης. Η νέα BMW M3 CS χρειάζεται 3,4 δευτερόλεπτα για να επιταχύνει από 0 στα 100 km/h και 11,1 δευτερόλεπτα για να φτάσει στα 200 km/h από στάση. Η εν κινήσει επιτάχυνση από 80 – 120 km/h ολοκληρώνεται σε 2,6 δευτερόλεπτα (με 4η σχέση) ή 3,3 δευτ. (με 5η σχέση). Η BMW M3 CS διατίθεται στάνταρ με το M Driver’s Package,και έχει τελική ταχύτητα που περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 302 km/h.
Ειδικά προσαρμοσμένη ρύθμιση για την τεχνολογία πλαισίου και το σύστημα DSC , ελαστικά πίστας στάνταρ
Η τεχνολογία πλαισίου της νέας BMW M3 CS έχει προσαρμοστεί με ακρίβεια στα χαρακτηριστικά απόδοσης του κινητήρα, τη συνολική φιλοσοφία του οχήματος και στην κατανομή του βάρους του. Οι ειδικές για το μοντέλο ρυθμίσεις του συστήματος DSC και του M Dynamic Mode είναι επίσης σκόπιμα προσαρμοσμένες στις ιδιαίτερες απαιτήσεις οδήγησης σε πίστα.
Η ανεξάρτητη ρύθμιση της κινηματικής των αξόνων και οι ειδικές για το μοντέλο ρυθμίσεις της γωνίας κάμπερ, των αμορτισέρ, των βοηθητικών ελατηρίων και των αντιστρεπτικών δοκών, συμβάλουν στη μεγιστοποίηση της ακρίβειας του τιμονιού, τον έλεγχο κατά τη μεταφορά των πλευρικών δυνάμεων στις στροφές, την απόκριση των ελατηρίων και των αμορτισέρ και τη θέση των τροχών. Τα ηλεκτρονικά ελεγχόμενα αμορτισέρ της προσαρμοζόμενης ανάρτησης M της νέας BMW M3 CS διαθέτουν επίσης ειδική ρύθμιση για το μοντέλο, όπως ακριβώς συμβαίνει τόσο με το ηλεκτρομηχανικό σύστημα διεύθυνσης M Servotronic που διαθέτει μεταβλητό λόγο υποπολλαπλασιαμού, όσο και με το ενσωματωμένο σύστημα πέδησης.
Ο στάνταρ εξοπλισμός της ειδικής έκδοσης του μοντέλου περιλαμβάνει φρένα M Compound με δαγκάνες βαμμένες σε κόκκινο ή μαύρο χρώμα. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα επιλογής κεραμικών φρένων M Carbon, των οποίων οι δαγκάνες διατίθενται σε ματ χρυσαφί ή κόκκινο χρώμα. Στον βασικό εξοπλισμό της νέας BMW M3 CS περιλαμβάνονται επίσης σφυρήλατες ζάντες ελαφρού κράματος M σε αποκλειστική σχεδίαση ακτινών σχήματος V με φινίρισμα Gold Bronze. Αυτές οι συγκεκριμένες ζάντες ελαφρού κράματος M μπορούν επίσης να παραγγελθούν προαιρετικά με ματ μαύρο φινίρισμα. Με διάμετρο 19 ιντσών στον εμπρός άξονα και 20 ιντσών στον πίσω άξονα, οι τροχοί εφοδιάζονται στάνταρ με ελαστικά πίστας που έχουν αναπτυχθεί ειδικά για την ειδική έκδοση και έχουν διαστάσεις 275/35 ZR19 μπροστά και 285/30 ZR20 πίσω. Εναλλακτικά, αντί των συγκεκριμένων ελαστικών, τα οποία είναι ειδικά σχεδιασμένα για οδήγηση σε πίστα, οι πελάτες έχουν επίσης τη δυνατότητα να επιλέξουν χωρίς επιπλέον κόστος ελαστικά υψηλών επιδόσεων με τις ίδιες διαστάσεις.
Ελαφριά κατασκευή με εκτενή χρήση ανθρακονημάτων, βελτιωμένη ακαμψία αμαξώματος
Τα ειδικά για το μοντέλο και ιδιαίτερα εκτενή μέτρα που εφαρμόζονται στον τομέα του σχεδιασμού προκειμένου να μειωθεί το βάρος διαδραματίζουν σημαντικό ρόλο τόσο στη διαμόρφωση των επιδόσεων όσο και του αποκλειστικού χαρακτήρα της νέας BMW M3 CS. Η χρήση εξαρτημάτων από πλαστικό ενισχυμένο με ανθρακονήματα (CFRP), τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, είναι καθοριστικής σημασίας στον τομέα αυτό. Εκτός από την carbon οροφή, η ειδική έκδοση χρησιμοποιεί επίσης αυτό το ελαφρύ υλικό υψηλής τεχνολογίας για το καπό, το εμπρός splitter, τις εισαγωγές αέρα μπροστά, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, τον πίσω διαχύτη και την πίσω αεροτομή. Στο εσωτερικό η κεντρική κονσόλα, τα paddles αλλαγής ταχυτήτων στο τιμόνι και οι διακοσμητικές λωρίδες κατασκευάζονται επίσης από CFRP. Τα στάνταρ μπάκετ καθίσματα M Carbon συνεισφέρουν από την πλευρά τους στη διατήρηση του βάρους στην καμπίνα σε χαμηλά επίπεδα. Το πίσω σιλανσιέ από τιτάνιο, εξ άλλου, μειώνει το βάρος του συστήματος εξαγωγής που τοποθετείται στη νέα BMW M3 CS πάνω από 4 κιλά. Τα διάφορα μέτρα που εφαρμόζονται σε σχεδιαστικό επίπεδο πετυχαίνουν συνολική εξοικονόμηση βάρους περίπου 20 κιλών σε σύγκριση με την BMW M3 Competition Sedan με M xDrive.
Στο διαμέρισμα του κινητήρα, μία προαιρετική σύνθεση από μπάρες θόλων, σχεδιασμένων με γνώμονα τη μείωση βάρους, αυξάνει την ακαμψία του αμαξώματος. Τα στοιχεία της συγκεκριμένης σύνθεσης, τα οποία συνδέουν τους πύργους της ανάρτησης με το εμπρός άκρο του αυτοκινήτου, είναι κατασκευασμένα από χυτό αλουμίνιο και διαθέτουν μια βελτιστοποιημένη ως προς το βάρος γεωμετρία που έχει προσαρμοστεί με ακρίβεια, με τη βοήθεια αριθμητικών μοντέλων στις δυνάμεις που ασκούνται σε διάφορες οδηγικές καταστάσεις.
Αποκλειστικά χαρακτηριστικά σχεδίασης υπόσχονται συναρπαστικές επιδόσεις
Η νέα BMW M3 CS προϊδεάζει άμεσα για τον πιο αιχμηρό χαρακτήρα της με μία σειρά από ξεχωριστά σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Το μεταλλικό φινίρισμα Frozen Solid White που διατίθεται για το εξωτερικό είναι αποκλειστικό για την τελευταία ειδική έκδοση που δημιούργησε η BMW M GmbH. Οι εκτεθειμένες επιφάνειες από ανθρακονήματα για την οροφή, οι δύο εσοχές που έχουν σμιλευτεί στο καπό, το εμπρός splitter, οι εμπρός εισαγωγές αέρα, τα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών M, η πίσω αεροτομή και ο πίσω προφυλακτήρας συνδυάζονται με τις μαύρες πλαϊνές ποδιές και τα βράγχια M, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή αντίθεση με το νέο φινίρισμα βαφής. Εναλλακτικά εξωτερικά χρώματα είναι το απλό Signal Green, και τα μεταλλικά Brooklyn Grey και Sapphire Black.
Στο εμπρός τμήμα του οχήματος δεσπόζει μια μάσκα νεφρών BMW χωρίς πλαίσιο για εξοικονόμηση βάρους, με μίνιμαλ αεραγωγό που θυμίζει αγωνιστικά μοντέλα. Σχεδιασμένα ειδικά για αυτό το μοντέλο, τα στοιχεία ταυτότητας περιλαμβάνουν κόκκινο περίγραμμα στη μάσκα και το σήμα “M3 CS” στο επάνω μέρος των δύο οριζόντιων ράβδων της γρίλιας. Τόσο το λογότυπο του μοντέλου στο εμπρός τμήμα όσο και το αντίστοιχο στο κάλυμμα του χώρου αποσκευών έχουν μαύρες επιφάνειες με κόκκινο περίγραμμα.
Οι προβολείς BMW Laserlight που περιλαμβάνονται στον βασικό εξοπλισμό προσθέτουν μία ακόμα ιδιαίτερα εντυπωσιακή πινελιά στο εμπρός τμήμα της νέας BMW M3 CS. Φωτίζοντας το δρόμο σε κίτρινο αντί λευκό χρώμα – τόσο κατά την ενεργοποίηση της λειτουργίας φωτισμού εισόδου που μπαίνει σε λειτουργία με το ξεκλείδωμα των θυρών, όσο και κατά τη λειτουργία της μεσαίας και μεγάλης σκάλας φώτων – παραπέμπουν σε επιτυχημένα αγωνιστικά αυτοκίνητα GT.
Μπάκετ καθίσματα M Carbon με αποκλειστικές επιφάνειες και μοτίβα ραφών
Στο εσωτερικό της νέας BMW M3 CS, ένα σπορ cockpit σχεδιασμένο με γνώμονα την οδηγική απόλαυση και τις μέγιστες επιδόσεις, συνδυάζεται με προηγμένη ψηφιακή τεχνολογία και αποκλειστικά σχεδιαστικά στοιχεία. Τόσο ο οδηγός όσο και ο συνοδηγός φιλοξενούνται σε μπάκετ καθίσματα M Carbon, σε ειδική σχεδίαση για το μοντέλο. Πλήρως ηλεκτρικά και θερμαινόμενα, διαθέτουν ενσωματωμένα προσκέφαλα μαζί με ένα φωτιζόμενο σήμα του μοντέλου, εξασφαλίζοντας ένα αποτέλεσμα που συνδυάζει μοναδικά το αγωνιστικό πνεύμα με την άνεση για μεγάλες αποστάσεις. Η χρήση CFRP στα δομικά στοιχεία του μαξιλαριού και της πλάτης του καθίσματος, καθώς και οι εντυπωσιακές εγκοπές στα πλαϊνά στηρίγματα και κάτω από τα προσκέφαλα, μαρτυρούν την ελαχιστοποιημένου βάρους δομή των καθισμάτων.
Τα μπάκετ καθίσματα M Carbon της νέας BMW M3 CS είναι επενδεδυμένα με δέρμα Merino και διαθέτουν αποκλειστική σχεδίαση σε μαύρο/κόκκινο χρώμα με διακριτικές ραφές αντίθεσης. Αυτό το δίχρωμο φινίρισμα επαναλαμβάνεται για τα δύο καθίσματα στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου. Τα πάνελ των θυρών είναι εξ ολοκλήρου επενδεδυμένα με μαύρο δέρμα τόσο εμπρός όσο και πίσω, ενώ το κόκκινο λογότυπο “CS” κοσμεί τη μειωμένου βάρους κεντρική κονσόλα. Η λίστα του στάνταρ εξοπλισμού της νέας BMW M3 CS περιλαμβάνει επίσης ζώνες ασφαλείας M με μοτίβο πλεκτών λωρίδων στα χρώματα της BMW M GmbH, μαρσπιέ θυρών με την επιγραφή “M3 CS”, επένδυση οροφής σε χρώμα ανθρακί, διακοσμητικές λωρίδες εσωτερικού σε φινίρισμα από ανθρακόνημα και τιμόνι M Alcantara με paddles αλλαγής ταχυτήτων από CFRP και κόκκινη ένδειξη της ευθείας πορείας.
Μπουτόν Setup για την προσαρμογή της διαμόρφωσης του οχήματος
Το ειδικό σύστημα ελέγχου/λειτουργίας Μ περιλαμβάνει το μπουτόν Setup στην κεντρική κονσόλα για άμεση πρόσβαση σε επιλογές ρυθμίσεων για τον κινητήρα, το πλαίσιο, το σύστημα διεύθυνσης, το σύστημα πέδησης και το M xDrive. Δύο ατομικά διαμορφωμένα σεταρίσματα οχήματος μπορούν να αποθηκεύονται μόνιμα, μαζί με τις επιθυμητές ρυθμίσεις για τον ήχο του κινητήρα, το σύστημα DSC, τη λειτουργία του Automatic Start/Stop και τα χαρακτηριστικά αλλαγής του οκτατάχυτου κιβωτίου M Steptronic, και στη συνέχεια να ενεργοποιούνται χρησιμοποιώντας τα μπουτόν Μ στο τιμόνι.
Επίσης στάνταρ στη νέα BMW M3 CS προσφέρεται το σύστημα M Drive Professional. Συνεπώς, η ειδική έκδοση επωφελείται όχι μόνο από τις λειτουργίες M Drift Analyser και M Laptimer για την αξιολόγηση και την καταγραφή των οδηγικών δεξιοτήτων και επιδόσεων στην πίστα, αλλά επιπλέον διαθέσιμο είναι και το M Traction Control, του οποίου τα δέκα στάδια, παρέχουν τα ιδανικά εργαλεία για οδήγηση στο όριο σε κλειστές πίστες.
Το μπουτόν M Mode στην κεντρική κονσόλα – που αποτελεί επίσης μέρος του πακέτου M Drive Professional – μπορεί να χρησιμοποιείται για τη ρύθμιση τόσο του βαθμού παρεμβατικότητας του συστήματος υποβοήθησης οδηγού όσο και του περιεχομένου που προβάλλεται στην οθόνη πληροφοριών και στο προαιρετικό Head-Up Display, με επιλογή των ρυθμίσεων ROAD, SPORT και TRACK.
BMW Curvo Display με ειδικές M ενδείξεις
Η νέα BMW M3 CS προσφέρει την εμπειρία BMW iDrive τελευταίας γενιάς που βασίζεται στο BMW Operating System 8, το οποίο περιλαμβάνει το BMW Curved Display. Αυτό αποτελείται από μία οθόνη πληροφοριών 12.3” και μία οθόνη ελέγχου 14.9”, που τοποθετούνται πίσω από μία κυρτή γυάλινη επιφάνεια. Με την εργονομική του θέση που θέτει στο επίκεντρο τον οδηγό, το BMW Curved Display καθιστά τον ήδη διαισθητικό έλεγχο μέσω αφής ακόμα πιο φιλικό προς το χρήστη.
Η γραφική διάταξη της οθόνης πληροφοριών και το περιεχόμενο σε στυλ Μ που προβάλλεται εκεί, προσφέρονται για μία προσανατολισμένη στις επιδόσεις οδηγική εμπειρία. Όλα τα δεδομένα που σχετίζονται με την οδήγηση, καθώς και οι πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος και τις ρυθμίσεις είναι διατεταγμένα με τάξη. Τα γνώριμα M Shift Lights εμφανίζονται στο επάνω μέρος της οθόνης πληροφοριών, ενώ οι ενδείξεις του συστήματος ευστάθειας οδήγησης, του M xDrive και του συστήματος ελέγχου πρόσφυσης εμφανίζονται στο κάτω τμήμα. Στην αρχική σελίδα της οθόνης ελέγχου μπορούν να προστεθούν ειδικά widgets που περιέχουν πληροφορίες σχετικά με το τρέχον setup του οχήματος, καθώς και την πίεση και τη θερμοκρασία των ελαστικών.
Κορυφαίες επιλογές για πρόσθετη απόλαυση και άνεση στην καθημερινή οδήγηση
Το στάνταρ BMW Live Cockpit Professional διαθέτει λειτουργίες όπως σύστημα πλοήγησης BMW Maps, έξυπνο προσωπικό βοηθό BMW Intelligent Personal Assistant, ενσωμάτωση smartphone, σύστημα τηλεφώνου με ασύρματη φόρτιση και διεπαφή WiFi. Τόσο το BMW Head-Up Display με ειδικές ενδείξεις M όσο και το BMW Drive Recorder διατίθενται προαιρετικά.
Η νέα BMW M3 CS διαθέτει επίσης μια επίλεκτη γκάμα λειτουργιών άνεσης και συστημάτων υποβοήθησης οδηγού, που εστιάζουν σταθερά στην απόλυτη οδηγική απόλαυση. Είναι εξοπλισμένη στάνταρ με την τελευταία έκδοση του Comfort Access, αυτόματο έλεγχο κλιματισμού δύο ζωνών, σύστημα ήχου Harman Kardon Surround Sound System, Park Distance Control, Front Collision Warning, Lane Departure Warning και το σύστημα Speed Limit Info. Προαιρετικά μπορούν να προστεθούν σύστημα συναγερμού, αυτόματη λειτουργία πορτμπαγκάζ και τα συστήματα Driving Assistant και Parking Assistant.