NOTIZIE

Τα BMW Art Cars αποκτούν ψηφιακή μορφή

Για να γιορτάσει 50 χρόνια εμπλοκής σε πολιτιστικές δράσεις, η BMW ένωσε τις δυνάμεις της με την Acute Art για την υλοποίηση μιας μοναδικής έκθεσης: Για πρώτη φορά, η διάσημη BMW Art Car Collection παρουσιάζεται μέσω επαυξημένης πραγματικότητας (AR). Στις 21 Ιουλίου, το project λανσαρίστηκε με τη συμβολή της δωρεάν εφαρμογής Acute Art, σηματοδοτώντας την πρώτη φορά που τα ψηφιακά “rolling sculptures” βρίσκονται στη διάθεση του κοινού σε τον κόσμο, οποιαδήποτε στιγμή.

Η συλλογή ξεκίνησε όταν ο Γάλλος οδηγός αγώνων και λάτρης της τέχνης Hervé Poulain σε συνεργασία με τον τότε Διευθυντή της BMW Motorsport, Jochen Neerpasch, ζήτησε από τον καλλιτέχνη και φίλο του Alexander Calder να σχεδιάσει το πρώτο BMW Art Car, το BMW αγωνιστικό αυτοκίνητο του Poulain το 1975. Έκτοτε, 19 διακεκριμένοι καλλιτέχνες από όλο τον κόσμο έχουν σχεδιάσει αυτοκίνητα BMW της εποχής τους, το καθένα μέσα από μία τελείως  διαφορετική καλλιτεχνική προσέγγιση που αντανακλούσε την πολιτιστική και ιστορική εξέλιξη της τέχνης, της σχεδίασης και της τεχνολογίας. Για την επέτειο των 50 χρόνων της Πολιτιστικής Εμπλοκής του BMW Group, τα Art Cars έκαναν τη γνωριμία τους με τον ψηφιακό κόσμο και παρουσιάστηκαν σε αυτή την ιδιαίτερα συναρπαστική έκθεση 360°: εσωτερικά, εξωτερικά ή σε όποια τοποθεσία επιθυμούσε ο χρήστης.

Στις 21 Ιουλίου, τα πρώτα BMW Art Cars αποκαλύφθηκαν μέσω του App: Alexander Calder (BMW 3.0 CSL, 1975), Michael Jagamara Nelson (BMW M3, 1989), Ken Done (BMW M3, 1989), Matazo Kayama (BMW 535i, 1990), Esther Mahlangu (BMW 525i, 1991), Jeff Koons (BMW M3 GT2, 2010) και John Baldessari (BMW M6 GTLM, 2016). Προσεχώς, περισσότερα BMW Art Cars θα ενσωματώνονται στο Acute Art App κάθε δύο εβδομάδες. Την εποχή της Art Basel που πραγματοποιείται στη Βασιλεία, όλα τα Art Cars θα περιλαμβάνονται στο App.

Για να μπορούν οι ενδιαφερόμενοι να ανακαλύψουν πλήρως και να γνωρίσουν τα διαδραστικά  BMW Art Cars, η εφαρμογή Acute Art διατίθεται δωρεάν στα App Store e Google Play.

Το BMW Group έχει δεσμευτεί στην υποστήριξη και προώθηση του πολιτισμού, σε συνεργασία με παγκοσμίου φήμης ινστιτούτα και καλλιτεχνικούς δημιουργούς. Μέσω αμοιβαίου σεβασμού και περιέργειας, η BMW συνδέει τους ανθρώπους με τη βοήθεια του πολιτισμού σε όλο τον κόσμο – με φυσικό και ψηφιακό τρόπο. Γι’ αυτό, η BMW συνεργάζεται με την Acute Art: για να υπερβεί τα φυσικά όρια της τέχνης διερευνώντας το εκφραστικό μέσο από μία διαφορετική διάσταση.

Sala stampa di TopSpeed.Gr

Messaggi recenti

Ιδού, οι ανανεωμένες BMW Σειρά 3 Sedan & Touring

Ασταμάτητη πρόοδος στον πυρήνα της μάρκας BMW Ανανέωση για το παγκόσμιο best - seller της premium μεσαίας κατηγορίας. Εδώ και σχεδόν 50…

7 ore ago

Renault Group : Αυτόνομες αστικές συγκοινωνίες

Το Renault Group έχει θέσει ένα ρεαλιστικό όραμα για την τεχνολογία, βασισμένο στην αρχή ότι…

1 giorno fa

Stellantis: Το υβριδικό Fiat 500 επιστρέφει στο Mirafiori

Μετά από αμέτρητες φήμες στον Τύπο, ήρθε η επιβεβαίωση: το Mirafiori θα γίνει το μέρος…

1 giorno fa

Το νέο Ford Kuga, είναι εδώ

Το Ford Kuga είναι το μεσαίο SUV που έρχεται για μια ακόμα φορά να ανατρέψει…

1 giorno fa

Η Audi επίσημος χορηγός του «Women’s Golf Day»

Η Audi, συνώνυμο του αθλητισμού, της ακρίβειας και του πάθους, συνδυάζοντας άψογα τον ενθουσιασμό του…

1 giorno fa

Lancia: Αποκάλυψε την Ypsilon HF των 240 ίππων και ανακοίνωσε την επιστροφή της στα ράλι

Η Lancia παρουσίασε τις πρώτες εικόνες του Ypsilon HF, ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που ανοίγει μια…

1 giorno fa