Άκου για πρώτη φορά το μοτέρ της νέας Supra!

Στην “Inferno verde“, αυτές τις μέρες, η Toyota και η BMW δοκιμάζουν το νέο μοντέλο που έχουν αναπτύξει από κοινού και θα αποτελέσει το revival της Supra για τη μία και τη Ζ5, για την άλλη πάνω στην κοινή, πισωκίνητη πλατφόρμα.
Το κοινό μοντέλο δοκιμάζεται στο Nurburgring

Και επειδή, όχι μόνο η Toyota χρειάζεται έναν “αντίπαλο” για τα Nissan GT-R και Honda NSX, αλλά κυρίως γιατί η Supra έχει πολλούς και φανατικούς φαν ανά τον πλανήτη, το βάρος πέφτει στην ιαπωνική πλευρά. Πέρα από τα looks -για τα οποία δεν μπορούμε να εξάγουμε ασφαλές συμπέρασμα, μιας και το αυτοκίνητο της δοκιμής είναι βαριά καμουφλαρισμένο με αυτοκόλλητα, πλαστικά και ψεύτικα φανάρια- το ενδιαφέρον όλων στρέφεται στον κινητήρα. Τι θα φοράει;
Με βαρυ καμουφλάζ το πρωτότυπο, αλλά τουλάχιστον μπορούμε να καταλάβουμε ότι στο μέγεθος, η νέα Supra δεν θα έχει καμία σχέση με την παλιά

Οι πληροφορίες, τις οποίες έχεις διαβάσει εδώ και πολύ καιρό στο TopSpeed.gr, αναφέρουν ότι ο ισχυρότερος κινητήρας που θα χρησιμοποιεί η Supra, έχει ήδη εξελιχθεί από την Toyota, με κωδικό 943F. Αν και για τον κυβισμό δεν γνωρίζουμε, μαθαίνουμε πως πρόκειται για έναν -σχεδιασμένο από λευκό χαρτί- twin turbo V6, ο οποίος φέρεται να αποδίδει περίπου στους 400 ίππους και 300 lb-ft ροπής. Εδώ να προσθέσουμε ότι η BMW φέρεται να έχει αποφασίσει να φοράει στην κορυφαία έκδοση της Z5 έναν τρίλιτρο εξακύλινδρο twin turbo, με άλλα 3λιτρα και 2λιτρα σύνολα να ακολουθούν αργότερα.
Rendering από ιαπωνικό περιοδικό για τη νέα Supra. 

A spy video από τo Nurburgring, έχουμε τη μάλλον σπάνια ευκαιρία να ακούσουμε, έστω και αμυδρά,
ανάμεσα σε αεροδυναμικούς θορύβους και “τσιρίγματα” ελαστικών, πώς θα
ακούγεται η νέα Supra. Οι πρώτες εκτιμήσεις κάνουν λόγο για εξακύλινδρο,
υπερτροφοδοτούμενο. Θα είναι όμως σε διάταξη V, ή straight six;

Πριν αρχίσεις να γκρινιάζεις και να λες διάφορα περί “προσβολής της αυθεντικής Supra”: Συνδυαστικά, με το υβριδικό μοτέρ των 138 ίππων που έχει αναπτύξει η ιαπωνική φίρμα για την κοινή πλατφόρμα, θα μιλάμε για μια Supra απόδοσης 538 ίππων. Το κοινό μοντέλο θα έχει πλήρως αλουμινένιο σασί με “σώμα” από ανθρακόνημα. Και βάρος κάτω των 1.500 κιλών.

 L'ultima generazione di Supra è stata così impressionante che, per quanto ne sappiamo, Toyota ha un compito piuttosto difficile nel creare un degno successore di questo nome.

Il διαστάσεις των δύο αυτοκίνητων που προκύπτουν από τη συνεργασία θα “περίπου όσο το μέγεθος μιας 911“, με μήκος μικρότερο από τα 4.500 mm και πλάτος λιγότερο από τα 1,840 mm, ύψος κάτω των 1,340 mm, ενώ το μεταξόνιο θα είναι μικρότερο από 2,500 mm. Έτσι, το μοντέλο που προκύπτει είναι μικρότερο από το FT-1 concept e il τελευταία γενιά της Supra, αλλά λίγο μεγαλύτερο από την υπάρχουσα Z4.
ΟΚ, δεκτό: Δεν τα φτιάχνουν πια όπως παλιά

Οι πληροφορίες θέλουν το κοινό project να έχει ολοκληρωθεί πριν από το 2018.

George Karagiannis

Messaggi recenti

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

1 ora ago

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

2 ore ago

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

1 giorno fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

2 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

2 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

2 giorni fa