NOTIZIE

Στις τελικές δοκιμές το Audi Q5 επόμενης γενιάς – Μεγάλες αλλαγές εντοπίζονται μέσα και έξω!

Il Audi Q5 τρίτης γενιάς έχει ξεκινήσει τις δοκιμές εξέλιξης από τον Μάρτιο. Οι τελευταίες κατασκοπευτικές λήψεις που εξασφάλισε το Motor1.com είναι οι καλύτερες μέχρι τώρα και αποκαλύπτουν χαρακτηριστικά από το πλήρως επανασχεδιασμένο πολυτελές crossover.  Διαθέτοντας το τελικό αμάξωμα παραγωγής ακόμα καλυμμένο με βαρύ καμουφλάζ, το δοκιμαστικό πρωτότυπο φαίνεται να κρύβει ένα σχέδιο με επιρροές από τα τελευταία ηλεκτρικά οχήματα που φέρουν τους θρυλικούς κρίκους.  Οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης, ξεκαθαρίζουν ότι έχουμε να κάνουμε με ένα πρωτότυπο που τροφοδοτείται από κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Πρόκειται για το τελευταίο Q5 που θα λανσαριστεί με θερμικούς κινητήρες, καθώς η γερμανική μάρκα θα λανσάρει μόνο ηλεκτρικά οχήματα από το 2026. Αν και το πρωτότυπο φέρει το αμάξωμα παραγωγής και τους τελικούς προβολείς, τα πίσω φώτα έχουν μια προσωρινή διάταξη.  Έχουμε την εντύπωση ότι η Audi θα χρησιμοποιήσει μια ράβδο LED που θα εκτείνεται σε ολόκληρη την πόρτα του χώρου αποσκευών.  Μιλώντας για αυτό, η χαρακτηριστική πίσω πόρτα του Q5 θα αντικατασταθεί από ένα στενότερο πάνελ.

Ένα ακόμα πρωτότυπο που εντοπίστηκε δίπλα στο τρέχον Q5 μας κάνει να πιστεύουμε ότι το όχημα επόμενης γενιάς θα είναι λίγο πιο χαμηλό.  

Ωστόσο, η διαφορά ύψους μπορεί να προέρχεται από μια πιο σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης για το Q5 επόμενης γενιάς.  Θα μπορούσε να είναι μια έκδοση S-Line, κάτι που θα εξηγούσε τις κόκκινες δαγκάνες φρένων.  Το άλλο όχημα δοκιμής που πιάστηκε στο δρόμο είχε εκπληκτικά μεγάλες απολήξεις εξάτμισης.

Ορισμένες από τις κατασκοπευτικές λήψεις επιτρέπουν μια ματιά στο εσωτερικό της πλήρως επανασχεδιασμένης καμπίνας με ένα σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας σαν tablet που προεξέχει από την κεντρική κονσόλα.  

Υπάρχει ένα ασυνήθιστα μεγάλο λογότυπο Quattro τοποθετημένο κάτω από την οθόνη αφής και παρατηρούμε μερικά φυσικά κουμπιά μπροστά από το κόκκινο κουμπί έκτακτης ανάγκης.  Όπως η μεγάλη οθόνη, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων του οδηγού δεν είναι ενσωματωμένος ούτε στο ταμπλό, καθώς προεξέχει.  Συνολικά, η διάταξη ταμπλό είναι κοινή με το A4 επόμενης γενιάς.

Nikolaos Michalopoulos

Messaggi recenti

Η Porsche έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική 911 με υψηλότερες επιδόσεις

Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…

7 ore ago

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

8 ore ago

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

12 ore ago

Guida Volkswagen ID.3 Pro Performance: il simbolo della transizione (Video)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

14 ore ago

Ecco la Mercedes Benz G580 EQ, completamente elettrica.

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

15 ore ago

Alfa Romeo Giulia e Stelvio Quadrifoglio Super Sport: con il vento della Mille Miglia (Video)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

1 giorno ago