auto elettriche

Come Opel è riuscita ad aumentare l'autonomia di Corsa-e e Mokka-e

Για τους ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων, ή, ακόμα καλύτερα, για τους… μέλλοντες ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το κύριο ζητούμενο (εντάξει, ένα από τα κύρια) είναι το “λίγο παραπάνω”. Μερικά χιλιόμετρα αυτονομίας παραπάνω, είναι ικανά να αλλάξουν τη ζωή τους. Η Opel, το “άκουσε” αυτό και κατάφερε να αυξήσει τις αυτονομίες των Corsa-e και Mokka-e κατά περίπου 7%. Για την ακρίβεια (βάσει του προτύπου WLTP), αυξάνονται σε 359 και 338 km αντίστοιχα.

Πώς το πέτυχε όμως αυτό; Η… αυτονόητη απάντηση θα ήταν “φυσικά, με μεγαλύτερες μπαταρίες”. Ε, λοιπόν, όχι! Η αύξηση της αυτονομίας σε πραγματικές συνθήκες επιτεύχθηκε, μας εξηγεί η γερμανική εταιρεία, μέσω της βελτιστοποίησης της αντλίας θερμότητας, του μειωτήρα κιβωτίου και των ελαστικών, μεταξύ άλλων.

Con una sola carica della batteria, la pluripremiata Opel Corsa-e, introdotta nel 2019, può ora percorrere fino a 359 chilometri secondo lo standard WLTP, con un aumento di circa il sette per cento. L'autonomia della Mokka-e, in vendita dal 2020 e recentemente insignita del premio "Volante d'oro 2021", è stata portata a 338 km (WLTP).

Τα… μυστικά

L'aumento dell'autonomia è stato ottenuto, tra l'altro, ottimizzando i sistemi HVAC (Heating, Ventilation, Air Conditioning) e di propulsione di Opel Corsa-e e Opel Mokka-e.

L'efficienza della pompa di calore, che riscalda e raffredda l'abitacolo ed è di serie su entrambi i modelli, è oggi più che mai elevata. Le pompe di calore sono più efficienti dei sistemi HVAC tradizionali perché utilizzano meno energia dalla batteria, a vantaggio dell'autonomia. I clienti noteranno il miglioramento soprattutto durante la guida nei mesi invernali.

Anche la nuova riduzione del cambio e i pneumatici A+ da 16 pollici (Corsa-e) e 17 pollici (Mokka-e) contribuiscono ad aumentare l'autonomia.

Opel Corsa-e e Opel Mokka-e fanno parte dell'ampio assalto elettrico del costruttore tedesco con una ricca tradizione. Opel ha già nove serie di modelli elettrificati sul mercato: LCV (Light CommercialVehicles) e autovetture. La gamma di prodotti del marchio sarà completamente elettrificata entro il 2024. Dal 2028 Opel si concentrerà esclusivamente sul segmento dei veicoli completamente elettrici in Europa.

George Karagiannis

Condividi
Pubblicato da
George Karagiannis

Messaggi recenti

La Fia ai politici europei: "La mobilità è un diritto, restate accessibili"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

19 ore ago

Apple Car: il progetto potrebbe essere rilanciato con un'alleanza con Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

19 ore ago

Toyota sfida il dominio della Mazda MX-5 sviluppando la propria roadster

Η Toyota ετοιμάζεται να επιστρέψει στην κατηγορία των προσιτών Roadster, αμφισβητώντας την κυριαρχία της Mazda…

21 ore ago

DS Automobiles presenta la DS 3 HYBRID

Το 2024 είναι η χρονιά που επιταχύνεται η ενεργειακή μετάβαση για την DS Automobiles. Λίγο…

4 giorni fa

Källenius (CEO Mercedes): "Modernizzeremo tutti i motori, poi saranno i clienti a scegliere".

Ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Ola Källenius, επανέρχεται για να μιλήσει για τις στρατηγικές ηλεκτροκίνησης…

4 giorni fa

Ford rivede l'obiettivo del 2030 per l'adozione esclusiva di BEV in Europa

Η Ford Motor επανεξετάζει το σχέδιό της να πωλεί μόνο πλήρως ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Ευρώπη…

4 giorni fa