NOTIZIE

"Porsche dream jobs": Porsche migliora la sua immagine di datore di lavoro attraente

L'azienda mette al centro della campagna i dipendenti di diversi reparti, che condividono informazioni personali sui sogni che li animano. I contenuti, che consistono in immagini e video in stile collage, sono pensati per attrarre sia giovani talenti ambiziosi sia professionisti qualificati.

 

L'emergere dei dipendenti e dei loro sogni individuali

Η Porsche ασχολείται με την εκπλήρωση ονείρων εδώ και 75 χρόνια. Ωστόσο, η φράση “Driven by dreams” δεν περιορίζεται μόνο στους λάτρεις των σπορ αυτοκινήτων παγκοσμίως- αντιπροσωπεύει επίσης τους υπαλλήλους της εταιρείας, οι οποίοι οδηγούνται από τα δικά τους όνειρα. Η επιτυχία της Porsche είναι βαθιά ριζωμένη στην ικανότατη και με κίνητρα ομάδα της. Τώρα, μια καμπάνια ξεκινάει για να θέσει στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος αυτούς τους εργαζόμενους και τα μοναδικά τους όνειρα, καθώς η Porsche συνεχίζει να βελτιώνει την εικόνα της ως εργοδότης.

“Οι εργαζόμενοί μας διαμορφώνουν την επιτυχία της Porsche με τα ατομικά τους όνειρα και τις απόψεις τους”, λέει ο Andreas Haffner, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Ανθρώπινου Δυναμικού και Κοινωνικών Υποθέσεων της Porsche. “Ειδικά για τα νέα ταλέντα, η ευκαιρία να έχουν σημαντικό αντίκτυπο αποτελεί βασικό παράγοντα στην επιλογή εργοδότη. Η καμπάνια μας ενσαρκώνει αυτήν ακριβώς την τοποθέτηση.

 

Una campagna con un messaggio forte

Καθώς η Porsche υφίσταται τον μετασχηματισμό της, η εταιρεία επικεντρώνει την πρόσληψή της στη μελλοντική τεχνολογία: Η Porsche έχει περίπου 1.000 ανοιχτές θέσεις στα τμήματα πληροφορικής και τεχνολογίας της. Επιπλέον, οι προσδοκίες του νεότερου εργατικού δυναμικού σχετικά με έναν εργοδότη έχουν εξελιχθεί: πολλοί από αυτούς εκτιμούν μια ουσιαστική εργασία όσο και τον μισθό τους. Όσον αφορά την επιδίωξη μιας εργασίας με προσωπικό νόημα, η εκστρατεία δίνει ένα σαφές μήνυμα: Η Porsche είναι το ιδανικό μέρος για άτομα που επιθυμούν να κυνηγήσουν τα όνειρά τους. Η μοναδική εταιρική κουλτούρα της εταιρείας, η οποία χαρακτηρίζεται μεταξύ άλλων αξιών από την καινοτομία και το ομαδικό πνεύμα, αποτελεί το θεμέλιο αυτής της πρότασης. Η Porsche ευελπιστεί να προσεγγίσει όλες τις σχετικές ομάδες-στόχους – από τους εκπαιδευόμενους, τους πτυχιούχους έως τους ειδικούς παραγωγής και τους επαγγελματίες στο λογισμικό, την πληροφορική ή την τεχνολογία – μέσω της καμπάνιας της.

Με λεζάντες όπως “Αναζητώντας δυναμικούς ονειροπόλους” και “Τα όνειρά σας ξεκινούν όταν σπουδάζετε. Μετά γίνονται μεγαλύτερα”, η καμπάνια παρουσιάζει μεμονωμένους υπαλλήλους και δείχνει πώς εκπληρώνουν τα όνειρά τους και τα όνειρα των πελατών της Porsche. Οι παρουσιαζόμενοι εργαζόμενοι αντιπροσωπεύουν ένα ποικίλο μείγμα από διάφορα τμήματα, ηλικιακές κατηγορίες, εκπαιδευτικό υπόβαθρο και διοικητικές βαθμίδες. Οι εικόνες σε στυλ κολάζ επικοινωνούν αποτελεσματικά αυτή την ποικιλομορφία. Κάθε εικόνα είναι ξεχωριστή και προσκαλεί σε ενδοσκόπηση. Τα επιμέρους στοιχεία κάθε εικόνας προσφέρουν μια ματιά στον συγκεκριμένο ρόλο, καθώς και στα προσωπικά ενδιαφέροντα και όνειρα των εργαζομένων. Επιπλέον, στοιχεία από την ιστορία της Porsche διαπλέκονται με μια ματιά προς το μέλλον.

 

La campagna partirà in Germania all'inizio di luglio, con un'espansione internazionale prevista per il 2024. Il produttore di auto sportive diffonderà i contenuti attraverso vari canali online e offline. Un pacchetto iniziale per la campagna è disponibile all'indirizzo porsche.de/dreamjob, dove verranno aggiunti altri contenuti e formati personalizzati per gruppi target specifici man mano che la campagna si evolverà.

Sala stampa di TopSpeed.Gr

Messaggi recenti

Volvo Saracakis Test Drive Event στην Καλαμάτα, 24-26 Μαΐου

Η Volvo Saracakis θα είναι Μεγάλος Χορηγός του Διεθνούς Meeting άλματος εις μήκος Tsatoumas Street…

3 ore ago

Ford Puma: Τεχνολογικά προηγμένο και οικονομικό, τώρα με μίσθωμα 199€

Το Ford Puma εξακολουθεί να αποτελεί στη χώρα μας την κορυφαία επιλογή στην κατηγορία των…

4 ore ago

Turchia: Colloqui avanzati con le cinesi BYD e Chery per la costruzione di fabbriche di veicoli elettrici

La Turchia è in trattative avanzate con le case automobilistiche cinesi BYD e Chery per investimenti...

2 giorni fa

VW interrompe i colloqui con Renault per un EV a basso costo

VW ha abbandonato i colloqui con Renault per lo sviluppo congiunto di una...

2 giorni fa

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

3 giorni fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

4 giorni fa