Η PEUGEOT
αναδείχθηκε η αγαπημένη μάρκα των Γάλλων και στο πρώτο τρίμηνο του 2021,
σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποιεί η εταιρεία Matrice su
τριμηνιαία βάση από το 1999, για τις μεγάλες Γαλλικές επιχειρήσεις.
Σύμφωνα με
την έρευνα που διεξήχθη σε Γάλλους υπηκόους ηλικίας 18 ετών και άνω, το
84% έδειξαν την προτίμησή τους για την PEUGEOT.
Il
χρονική στιγμή που η μάρκα ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα, η πρώτη θέση
στην προτίμηση των Γάλλων καταναλωτών αλλά και η συνεχόμενη άνοδος των πωλήσεων
της μάρκας παγκοσμίως, ενισχύουν περαιτέρω την ορθότητα της στρατηγικής που
έχει ακολουθήσει η PEUGEOT τα τελευταία χρόνια όχι μόνο στην εγχώρια αγορά
αλλά και στον διεθνές στίβο.
Το νέο Jeep Cherokee, θα επιστρέψει στη γκάμα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δεδομένου πως αποσύρθηκε από…
Ο όμιλος Volkswagen ανέφερε ότι οι υψηλότεροι εισαγωγικοί δασμοί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής…
Η Ford επισπεύδει την έλευση της συναρπαστικής Mustang GTD στην Ευρώπη, καθώς το εντυπωσιακό μοντέλο…
Το DNA της Audi «Πρωτοπορία μέσω της Τεχνολογίας» κέρδισε τις προτιμήσεις κατά συντριπτική πλειοψηφία των…
Δυναμική και άκρως ενδιαφέρουσα για τους Έλληνες επαγγελματίες είναι η παρουσία της Ford στην έκθεση…
Ο Όμιλος Συγγελίδη που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αυτοκινήτου, εισάγοντας κορυφαίες μάρκες όπως Citroen,…