Ο κ. Luc Donckerwolke, Chief Creative Officer (CCO) του Hyundai Motor Group, κατέκτησε τη διάκριση "Disruptor Designer of the Year» στα βραβεία του Newsweek’s World’s Greatest Auto Disruptors.
Ο κ. Luc Donckerwolke κατέκτησε το βραβείο για το κορυφαίο όραμά του στον κλάδο, επιβλέποντας το ευρύ χαρτοφυλάκιο εμπορικών σημάτων αυτοκινήτων του Hyundai Motor Group και τη μετάβαση στην κινητικότητα, τα αστικά αεροπορικά ταξίδια και τη ρομποτική.
Επαινέθηκε για τη δημιουργικότητα των σχεδίων του, καθώς και για τη χρήση πρωτότυπων αυτοκινήτων με παραδοσιακούς τρόπους (αν και με μη παραδοσιακά σχέδια) για την προεπισκόπηση του μέλλοντος των εμπορικών σημάτων, ενώ άλλες εταιρείες φαινομενικά έχουν αφήσει πίσω αυτή την πρακτική.
Τα βραβεία υπογραμμίζουν τους παράγοντες αλλαγής στην αυτοκινητοβιομηχανία σε εννέα κατηγορίες. Για να ληφθούν υπόψη, οι υποψήφιοι έπρεπε να χρησιμοποιούν το όραμά τους με τρόπο που να οδηγεί θεμελιώδεις, μετασχηματιστικές αλλαγές στην αγορά αυτοκινήτου.
Πέρυσι, στην εναρκτήρια εκδήλωση των Greatest Auto Disruptors παγκοσμίως, ο κ. Euisun Chung, Executive Chair του Hyundai Motor Group βραβεύτηκε «Visionary of the Year». H εκδήλωση συνεχίζει να βραβεύει ηγέτες της αυτοκινητοβιομηχανίας που ξεπερνούν τα όρια της καινοτομίας.
«Υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να λαμβάνεις τόσο μεγάλη αναγνώριση κάνοντας αυτό που αγαπάς;» δήλωσε ο κ. Donckerwolke κατά την παραλαβή του βραβείου του στην τελετή που πραγματοποιήθηκε στο One World Trade Center, όπου γιορτάστηκαν οι φετινοί τιμώμενοι για τις διακεκριμένες συνεισφορές τους.
«Αισθάνομαι ιδιαίτερη τιμή που με αναγνωρίζουν ως «disruptor» του Newsweek, συνέχισε ο κ. Donckerwolke. «Προσπαθώ να εμπνέω, να καινοτομώ, να διαταράσσω και να αμφισβητώ το status quo. Αυτό γίνεται εφικτό μόνο με την εμπιστοσύνη των μελών του διοικητικού συμβουλίου μας και τη σκληρή δουλειά από την απίστευτα ταλαντούχα ομάδα μου».