Ο νόμος για τα δεδομένα θα δώσει στους χρήστες τον έλεγχο όλου του φάσματος των δεδομένων που μοιράζονται από το όχημά τους, χωρίς εξαιρέσεις. Με άλλα λόγια, οι κατασκευαστές οχημάτων δεν θα απολαμβάνουν κανένα πλεονέκτημα έναντι άλλων αποδεκτών δεδομένων.
Μόλις εγκριθεί ο νόμος περί δεδομένων, οι αρχές και ο κλάδος πρέπει να επικεντρωθούν στην εφαρμογή του και στην πλήρη κατανόηση των επιπτώσεών του.
Η ACEA πιστεύει ότι δεν θα είχε νόημα να σπεύσουμε αμέσως σε μια άλλη νομοθετική προσπάθεια για τα δεδομένα. Η ένωση πιστεύει ακράδαντα ότι η Επιτροπή πρέπει να επικεντρώσει τους περιορισμένους νομοθετικούς πόρους της σε πολύ πιο επείγοντα θέματα, όπως η αναθεώρηση των απαιτήσεων για τις κλήσεις eCall, οι οποίες επιβάλλουν παρωχημένη τεχνολογία.
Κοιτάζοντας μπροστά, ο κλάδος θα καλωσόριζε κατευθυντήριες γραμμές σχετικά με την εφαρμογή του νόμου περί δεδομένων.
Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…
Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…
DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...
Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...
Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...
Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...