Doppia vittoria per Nissan al SUPER GT Okayama

Έχοντας μετρήσει στο παρελθόν δύο συνεχόμενες  νίκες στα πρωταθλήματα  του Super GT, έτσι και τώρα το δίδυμο των  Tsugio Matsuda και Ronnie Quintarelli θριάμβευσε στον εναρκτήριο  γύρο του πρωταθλήματος για το 2016 στην πίστα της Okayama, στην Ιαπωνία.

Συγκεκριμένα, το Νο.1 MOTUL AUTECH GT-R πήρε τη μέγιστη βαθμολογία και κατέλαβε την πρώτη θέση, ενώ το No.46 S Road CRAFTSPORTS GT-R με πλήρωμα τον βετεράνο Satoshi Motoyama και τον Katsumasa Chiyo, περσινό πρωταθλητή του Blancpain Endurance Series, ήρθε τρίτο, “φέρνοντας” με αυτόν τον τρόπο 2 GT-R στο βάθρο! 

Ξεκινώντας στην τρίτη θέση, ο Quintarelli  πέρασε στη δεύτερη, μειώνοντας τη διαφορά από τον πρώτο στο 0,3 του δευτερολέπτου, από τον 20ο γύρο.  Η μεγάλη στιγμή ήρθε στον 28ο γύρο όπου με ένα τολμηρό πέρασμα στην φουρκέτα κατάφερε να πάρει τα “ηνία” του αγώνα.

Όντας σε απόσταση αναπνοής από τα δεξιά του προπορευόμενου Lexus, ο Ιταλός πήρε το προβάδισμα όταν ο αντίπαλός βγήκε στα pits στον 35ο γύρο. Τρεις γύρους αργότερα και με μια απίστευτα συγχρονισμένη δουλειά από την ομάδα της NISMO στα pits, o  Tsugio Matsuda  βρέθηκε πίσω από το τιμόνι του Νο.1,  έχοντας το προβάδισμα.

Από εκείνο το σημείο, βρέθηκε πρώτος μέχρι και την καρό σημαία,  κερδίζοντας  το  τρίτο συνεχόμενο πρωτάθλημα (μαζί με τον Ronnie Quintarelli), με τον καλύτερο δυνατό τρόπο.

Παρά το γεγονός ότι το Νο.1 GT-R πήρε τη νίκη, όλα τα μάτια των θεατών  ήταν στραμμένα στο No.46 GT-R και το ανερχόμενο αστέρι των αγώνων, τον Katsumasa Chiyo. Αν και ο συγκεκριμένος αγώνας  ήταν ο πρώτος του στο GT500, στα επίσημα προκριματικά κατάφερε να καταγράψει τον  καλύτερο χρόνο του πρώτου προκριματικού γύρου.

Η εκκίνηση για το No.46 GT-R έγινε με τον βετεράνο Satoshi Motoyama πίσω από το τιμόνι, διατηρώντας την πρώτη θέση μέχρι και την έξοδο στα pits στον 35ο γύρο. Εκεί παρέδωσε το αυτοκίνητο στον Chiyo, όπου στον 52ο γύρο βρέθηκε στην τρίτη θέση μετά από μια εκπληκτική μάχη, παλεύοντας όμως για να κατακτήσει τη δεύτερη. Παρά τη σκληρή μάχη στους τελευταίους γύρους, ο ίδιος δεν ήταν σε θέση να προσπεράσει  τον δεύτερο, δίνοντας ωστόσο τις καλύτερες εντυπώσεις από το ντεμπούτο του στο  GT500. 

Panagiotis Karagiannis

Messaggi recenti

Η Renault στο Roland-Garros με την ειδική έκδοση του Renault 5 E-Tech

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…

20 minuti ago

TSF1 Podcast – Miami GP 2024 | Η 1η νίκη του Norris

Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…

8 ore ago

Toyota: Ηλεκτρική αντεπίθεση στην Ευρώπη με νέο B-SUV

Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…

8 ore ago

Έρχονται φόροι- σοκ στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Δασμούς ύψους 100% ανακοινώνει σήμερα ο Μπάιντεν, ετοιμάζεται και η ΕΕ να επιβάλλει

9 ore ago

Το 87% των Ελλήνων οδηγών δηλώνει ότι φοβάται την επιθετική συμπεριφορά των άλλων οδηγών κατά τη διάρκεια της οδήγησης

Εγωκεντρισμός, αίσθημα παντοδυναμίας και επιθετικότητα είναι τα κύρια στοιχεία της οδηγικής συμπεριφοράς των Ελλήνων οδηγών…

1 giorno ago

La Fia ai politici europei: "La mobilità è un diritto, restate accessibili"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

1 giorno ago