Categorie: Uncategorized

Debutto della Nissan GT-R 50° edizione a New York

Λίγα οχήματα στον κόσμο μπορούν να αναγνωριστούν αμέσως, με μόλις τρία γράμματα. Όμως, για τους απανταχού λάτρεις των αυτοκινήτων, το “GT-R” έχει γίνει συνώνυμο του ενθουσιασμού, των υψηλών επιδόσεων  και της απαράμιλλης βελτίωσης. Με αφορμή τα 50 χρόνια ιστορίας αγώνων του GT-R, η Nissan τελειοποιεί το δικό της απόλυτο μηχάνημα οδηγικών επιδόσεων.

Πραγματοποιώντας το  ντεμπούτο του στο φετινό  Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης,  το Nissan GT-R 50th    Anniversary Edition,  “πηγαίνει” το θρυλικό μοντέλο σε ένα επίπεδο που σίγουρα ήταν αδιανόητο όταν παρουσιάστηκε για πρώτη φορά,  πριν από 50 χρόνια. Για να γιορτάσουν τον μισό αιώνα του GT-R, οι μηχανικοί υπερέβαλαν εαυτόν  για να βρουν αναξιοποίητες δυνατότητες περαιτέρω απόδοσης, φροντίζοντας παράλληλα το αυτοκίνητο να είναι το ίδιο απολαυστικό για τον οδηγό, σε οποιοδήποτε επίπεδο. 

Το GT-R της επετειακής έκδοσης 

Το αυτοκίνητο της ειδικής έκδοσης θα προσφέρεται σε χρωματικούς συνδυασμούς, οι  οποίοι θα αντιπροσωπεύουν τα κατορθώματα του GT-R στο Ιαπωνικό  GP, εκεί δηλαδή όπου το μοντέλο έμελε να κυριαρχήσει. Για αυτό, το χρώμα Bayside (Wangan) Blue  έρχεται στο προσκήνιο (από την εποχή που ήταν διαθέσιμο με το μοντέλο “R34”), σε συνδυασμό με λευκές αγωνιστικές ρίγες. Το εντυπωσιακό  φινίρισμα του χρώματος, διασφαλίζει μια διαδικασία διπλής θερμικής επεξεργασίας τεσσάρων στρώσεων, δίνοντας ένα ζωντανό μπλε με εντυπωσιακά σημεία και βαθιές σκιές. Οι μπλε ενθέσεις  στις ακτίνες των ζαντών,  είναι μερικές ακόμη  από τις πολλές ωραίες πινελιές που κάνουν ξεχωριστό αυτό το GT-R. Την παλέτα των χρωματικών συνδυασμών του GT-R 50th  Anniversary Edition, συμπληρώνει το λευκό της πέρλας με τις κόκκινες ρίγες και το ασημί με τις αντίστοιχες λευκές.

Στο εσωτερικό της επετειακής έκδοσης  υπάρχει ένα ιδιαίτερο γκρίζο εσωτερικό χρώμα, το οποίο δίνει στην καμπίνα μια αίσθηση πολυτέλειας, που θυμίζει την ατμόσφαιρα του νυχτερινού ουρανού μετά την ώρα του λυκόφωτος. Στα πρόσθετα χαρακτηριστικά της έκδοσης  περιλαμβάνονται το μοναδικό τιμόνι και η επένδυση του μοχλού ταχυτήτων,  τα καθίσματα με την ειδική ανάγλυφη επένδυση, τα αλεξήλια από Alcantara και πολλά ακόμη. 

“Το Nissan GT-R αποτελεί την ναυαρχίδα οδηγικών επιδόσεων της εταιρείας μας, εδώ και μισό αιώνα”,  δήλωσε ο Shinichiro Irie, διευθυντής προγραμματικού σχεδιασμού για το GT-R. “Η μεγάλη μας επιθυμία είναι να εξασφαλίσουμε ότι το  GT-R 50th  Anniversary Edition ξεχωρίζει. Αν και οι αλλαγές στο εξωτερικό και το εσωτερικό μπορεί να είναι διακριτικές με την πρώτη ματιά, εξακολουθούν να έχουν αντίκτυπο, ειδικά με τα νέα σχέδια χρωμάτων, διατηρώντας τις γραμμές  και την συνολική εμφάνιση του αυτοκινήτου, σύγχρονη και έντονη.”

Αναβαθμισμένη απόδοση, που “γεννήθηκε” από  τους αγώνες

Ενώ πολλοί πίστευαν ότι η βελτίωση και η απόδοση του twin-turbo V6 κινητήρα των 3.8 λίτρων, με τους 565 ίππους, έχει φτάσει στο απόγειό της, εντούτοις οι Takumi που συναρμολογούν στο  χέρι αυτό το “διαμάντι”, έκρυβαν μερικούς άσσους στα μανίκια τους. Μεταξύ αυτών συγκαταλέγεται  η ενσωμάτωση νέων υπερσυμπιεστών,  οι οποίοι συμβάλλουν στην αύξηση της απόκρισης του κινητήρα σε χαμηλές στροφές,  αυξάνοντας την συνολική απόδοση κατά 5%.  Ακόμη, οι πολλαπλές εξαγωγής, εμπνευσμένες από την τεχνολογία των αγωνιστικών αυτοκινήτων, έχουν βελτιστοποιηθεί για ακόμα πιο  δυναμικό συντονισμό του μηχανικού συνόλου.

Το GT-R διαθέτει ένα αναθεωρημένο κιβώτιο 6  ταχυτήτων με διπλό συμπλέκτη,  με εκλεπτυσμένο “R mode”, φτιαγμένο τόσο για κανονική όσο και για αγωνιστική οδήγηση. Διαθέτει πιο επιθετικά  downshifts για την καλύτερη πρόβλεψη γρήγορων εξόδων από στροφή, με την επιλογή της σχέσης να λαμβάνει χώρα κατά τη διάρκεια της εμπλοκής του ABS. Αυτό έχει ως  αποτέλεσμα τη μειωμένη υποστροφή και μια πιο διαισθητική οδηγική εμπειρία. Ο προσαρμοστικός έλεγχος αλλαγής ταχυτήτων προγραμματίζεται ώστε να ταιριάζει στο στυλ οδήγησης του κάθε οδηγού, καθιστώντας δυνατή την οδήγηση τόσο στον δρόμο, όσο και στην πίστα.

Η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση έχει ρυθμιστεί ώστε να παρέχει καλύτερη σταθερότητα στις στροφές και πιο ομαλή οδήγηση. Το σύστημα διεύθυνσης είναι πιο γραμμικό και ακριβές από ποτέ, απαιτώντας ελάχιστες διορθώσεις σε ταχύτητες έως και 300 km/h. Το σύστημα πέδησης είναι πιο ενισχυμένο, με αυξημένη απόκριση ακόμα και όταν ασκηθεί μικρότερη πίεση στο πεντάλ,  με αποτέλεσμα την καλύτερη ακινητοποίηση του οχήματος και την ενίσχυση της αυτοπεποίθησης του οδηγού. 

Βίντεο με το εντυπωσιακό Nissan GT-R  50th Anniversary Edition 

George Karagiannis

Messaggi recenti

Η Tesla παρουσιάζει την επιλογή βαφής Quicksilver για το Model 3

Η Tesla ανακοίνωσε την ενημέρωση του configurator για το Model 3 με την εισαγωγή μιας…

18 ore fa

Fiat 500: Ο «αιώνιος έφηβος» γίνεται 67 ετών

Η σημαδιακή ημερομηνία 4 Ιουλίου δεν είναι μόνο σημαντική για τον εορτασμό της Ημέρας Ανεξαρτησίας…

20 ore ago

Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24: Ο απόλυτος συνδυασμός πολυτέλειας και αγωνιστικής κληρονομιάς

Αποκλειστική Έκδοση DBX707 AMR24 Η Aston Martin παρουσιάζει την DBX707 AMR24 Edition, μια μοναδική έκδοση…

20 ore ago

Pagani Huayra Epitome: Ελληνικό όνομα στην πρώτη Pagani με χειροκίνητο κιβώτιο

Η Κορυφή της Εξατομίκευσης και των Επιδόσεων Η Pagani Automobili παρουσιάζει την Huayra Epitome, ένα…

21 ore ago

Οδηγούμε Mercedes-Benz GLC 220d 4Matic 9G-TRONIC MHEV: Μαθήματα πολυτελείας

Η Mercedes - Benz γνωρίζει καλά το «παιχνίδι» των SUV και των Off - Road,…

1 giorno fa

Kinsen-Saracakis Leasing: Bronze Award στα Sales Excellence Awards

Η Kinsen ανακηρύχθηκε Νικήτρια στα Sales Excellence Awards 2024 κερδίζοντας το Bronze Award για το…

1 giorno fa