I segreti degli interni della Mustang Mach-E (& video)

  Μπαίνοντας κάποιος στο εσωτερικό της Ford Mustang Mach-E διαπιστώνει ότι διαφέρει από οποιοδήποτε άλλο
μοντέλο
Ford υπήρξε πριν από αυτή. Η εντελώς νέα σχεδίαση
είναι ό,τι καλύτερο μπορούσε να δημιουργήσει η ομάδα εξέλιξης προκειμένου να
ικανοποιήσει τις επιθυμίες των πελατών εξασφαλίζοντας ευρυχωρία, τεχνολογία και
μία αίσθηση «θαλπωρής».

 

  Και ενώ η τάση τις τελευταίες δεκαετίες ήταν προς
ένα μαξιμαλιστικό στυλ στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου, με περισσότερους διακόπτες,
λειτουργίες και στοιχεία, η Ford ακολουθεί τώρα μία αφαιρετική προσέγγιση, υιοθετώντας
την ανθρωποκεντρική σχεδίαση για την απομάκρυνση των περιττών στοιχείων στο
πλαίσιο μιας ευρύτερης, ολιστικής φιλοσοφίας.

 

  Το αποτέλεσμα με την αμιγώς ηλεκτρική Mustang Mach-E è
μία «θέα» από το κάθισμα του οδηγού που αποτελεί σημείο αναφοράς στο δρόμο προς
τον εξηλεκτρισμό
.

 

  «Όταν σκεφτόμαστε πόσο έχουν αλλάξει τα
αυτοκίνητα, το μυαλό μας πηγαίνει στο εξωτερικό τους, αλλά ουσιαστικά το
εσωτερικό είναι αυτό που μετρά περισσότερο στην εμπειρία που βιώνουν ο οδηγός
και οι επιβάτες» δήλωσε ο Amko Leenarts, director, Design, Ford Ευρώπης. «Το ταξίδι
για τη δημιουργία του δυναμικού, ολιστικού εσωτερικού της Mustang Mach-E ήταν
απίστευτο, καθώς απώτερος σκοπός ήταν να προσφέρει περισσότερα με λιγότερα και
με όλα τα σημαντικά χειριστήρια συγκεντρωμένα σε θέση εύκολης πρόσβασης. Και θα
συνεχίσουμε να ακολουθούμε την ίδια μέθοδο με τα μελλοντικά οχήματα, ακούγοντας
προσεκτικά τους πελάτες μας και σχεδιάζοντας εσωτερικά που ταιριάζουν καλύτερα
στις ανάγκες τους.»

 

  Η
αφαιρετική σχεδίαση στόχο έχει να προσφέρει στους οδηγούς ένα άνετο και απλό
περιβάλλον. Στην περίπτωση της
Mustang Mach-E, αυτό περιλαμβάνει μία μεγάλη οθόνη αφής τοποθετημένη στο
κέντρο, που συγκεντρώνει όσο το δυνατόν περισσότερα χειριστήρια σε ένα σημείο.

 

  Το λείο ταμπλό με ενσωματωμένο ηχείο είναι το
αποτέλεσμα συνεχών προσπαθειών για μία όσο το δυνατόν πιο ευχάριστη εμπειρία
οδήγησης και ταξιδιού. Για παράδειγμα, pads ασύρματης φόρτισης και ένα ψηφιακό εγχειρίδιο οδηγιών
χρήσης σημαίνουν ότι τα καλώδια και το χαρτί είναι περιττά.

 

  "Il
νέα εξηλεκτρισμένα οχήματα με το επίπεδο πάτωμα από μπροστά μέχρι πίσω αυξάνουν
την ευρυχωρία και συγχρόνως προσφέρουν στους σχεδιαστές ένα λευκό καμβά στον
οποίο να δημιουργούν εσωτερικά με ανθρωποκεντρική σχεδίαση» δήλωσε ο
Leenarts.

 

  Για να κατανοήσει καλύτερα τις απαιτήσεις μιας νεότερης
ψηφιακής γενιάς και να προβλέψει τις μελλοντικές τάσεις, η
Ford ξεκίνησε ένα
unico
progetto: τη δημιουργία
ενός εικονικού αγωνιστικού αυτοκινήτου σε συνεργασία με
gamers. Σχεδόν 350.000
οπαδοί των
esports συμμετείχαν σε μία
διαδικτυακή ψηφοφορία, για τη διαμόρφωση της εμφάνισης του αγωνιστικού
Team Fordzilla P1 race car – μέσα κι έξω.

 

  «Το αγωνιστικό
P1 ήταν βασισμένο
στα στοιχεία που είναι απαραίτητα στο
gioco, όπως η
ταχύτητα, η θέση στον αγώνα και ο χρόνος ανά γύρο. Μαζί με την απαλή χρωματική παλέτα,
αυτό μειώνει την διάσπαση της προσοχής ώστε ο οδηγός να εστιάζει στον αγώνα. Μπορούμε
επίσης να εφαρμόζουμε μία μινιμαλιστική προσέγγιση στο σχεδιασμό των εσωτερικών
των αυτοκινήτων στο μέλλον, τοποθετώντας τα στοιχεία που επιθυμούν περισσότερο
οι πελάτες» δήλωσε ο
Robert Engelmann, interno designer, Ford Ευρώπης.

 

L'evoluzione
της «θέας» του οδηγού


  Τα εσωτερικά των αυτοκινήτων έχουν αλλάξει πολύ από τότε που
οι οδηγοί αποθήκευαν γάντια στο ντουλαπάκι και τα μεταλλικά και ξύλινα τιμόνια
των πρώτων οχημάτων πάγωναν το χειμώνα. Για να δείξει τις αλλαγές, η Ford έχει δημιουργήσει ένα βίντεο με τη «θέα» του
οδηγού από δεκάδες αυτοκίνητα, από το Model T fino a quando Mustang Mach-E.

 

  Μετά
από πολλά χρόνια εξέλιξης, με βελτιώσεις και καινοτομίες, φτάσαμε στα σημερινά προηγμένα
εσωτερικά, όπως αυτά που παρουσιάζονται στο βίντεο:

-       
In origine
χρησιμοποιήθηκαν παράθυρα σπιτιών στα αυτοκίνητα – και προσφέρονταν μόνον ως
έξτρα εξοπλισμός

-       
Τα κυρτά
παρμπρίζ οδήγησαν στη δημιουργία του συστήματος κλιματισμού – καθώς τα παρμπρίζ
δεν μπορούσαν πλέον να ανοίγουν

-       
Όταν
κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά, τα ραδιόφωνα είχαν κόστος που έφτανε στο 20% της
αξίας του αυτοκινήτου

-       
Τα μεταπολεμικά
ταμπλό ήταν επηρεασμένα από τον αγώνα για την κατάκτηση του διαστήματος, με
περισσότερα όργανα, διακόπτες και δείκτες, καθώς η τεχνολογία αποκτούσε όλο και
σημαντικότερο ρόλο στη ζωή των ανθρώπων

-       
Ο ερχομός
di
video games και η χρήση χειριστηρίων
gioco επηρέασε τη σχεδίαση
του τιμονιού με μπουτόν τοποθετημένα σε εργονομική θέση για τους αντίχειρες του
οδηγού

-       
Oggi,
τα εσωτερικά κατασκευάζονται όλο και περισσότερο από ανθεκτικά υλικά, τα οποία δεν
φθείρονται από την επαφή με προϊόντα όπως αντισηπτικό χεριών, αντιηλιακή λοσιόν
και εντομοαπωθητικό  

 

Παρακολουθήστε το βίντεο εδώ:

Sala stampa di TopSpeed.Gr

Messaggi recenti

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

24 ore ago

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

2 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

2 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

2 giorni fa

Guida Volkswagen ID.3 Pro Performance: il simbolo della transizione (Video)

Ma è proprio così? L'utilitaria elettrica di medie dimensioni di Volkswagen si differenzia esteticamente e...

2 giorni fa

Ecco la Mercedes Benz G580 EQ, completamente elettrica.

La nuova Mercedes-Benz G 580, dotata di tecnologia EQ, continua l'eredità dei suoi predecessori...

2 giorni fa