Mitsubishi ricostruisce la sua prima auto!

Έναν αιώνα πριν, με το Model A, il πρώτο τετράτροχο που δημιούργησε ποτέ, η Mitsubishi Motors έκανε το πρώτο της βήμα στην Ιαπωνία και αυτό τον κόσμο. Γιορτάζοντας τα 100 χρόνια ζωής της, η εταιρεία, το όνομα της οποίας σημαίνει στην ιαπωνική γλώσσα “τρία διαμάντια", ή “τρεις ρόμβοι” (τώρα δες το σήμα της) φτιάχνει, όχι κάποιο EVO σαν αυτά που τη δόξασαν, αλλά… το πρώτο της αυτοκίνητο! Όχι όμως έτσι απλά…

Η Mitsubishi, λοιπόν, για να καταφέρει να ξαναδημιουργήσει το αυτοκίνητο με το οποίο άρχισαν όλα, έναν αιώνα πριν, συνεργάζεται με την West Customs. Ο Ryan Friedlinghaus και η ομάδα της West Coast Customs θα ξαναδημιουργήσουν το Mitsubishi Model A, το πρώτο επιβατικό όχημα στην ιστορία της Mitsubishi αλλά με τις τεχνολογικές καινοτομίες του σήμερα.

Τι σημαίνει αυτό; Επί της ουσίας, η Mitsubishi Motors North America, Inc. (MMNA) ανέθεσε στη West Coast Customs να ξαναφτιάξει το Model A, με την εμφάνιση του πρώτου μοντέλου του 1917, αλλά βασισμένο στην πλατφόρμα του πιο προηγμένου τεχνολογικά οχήματος της μάρκας, του Outlander Plug-In Hybrid Electric Vehicle (PHEV).

E ποια είναι τα δύο αυτοκίνητα που… συνενώνονται εις “σάρκαν μίαν”; Το Mitsubishi Model A, δημιουργήθηκε το 1917 και ήταν το πρώτο αυτοκίνητο που κοσμήθηκε με
το έμβλημα των τριών διαμαντιών όταν παρουσιάστηκε στην Ιαπωνία. Με το Model A, η
αυτοκινητιστική ιστορία της Mitsubishi ξεκίνησε με 22 οχήματα από την
πρώτη ιαπωνική σειρά μαζικής παραγωγής
.

Από την άλλη, το Outlander PHEV θεωρείται το αποκορύφωμα της τεχνογνωσίας της Mitsubishi
στην ιστορία του αυτοκινήτου: 50 χρόνια ηλεκτροκίνησης και δεκαετίες
στην τεχνολογία τετρακίνησης βελτιωμένης σε διεθνείς αγώνες ράλι.
Έχοντας έναν πολύ αποδοτικό δίλιτρο βενζινοκινητήρα, δύο ισχυρούς
ηλεκτροκινητήρες και το κορυφαίο σύστημα Super All-Wheel Control (S-AWC)
της Mitsubishi, το Outlander PHEV προσφέρει τις ικανότητες ενός SUV e
την οικονομία ενός EV.

Δεν λέμε, καλό, το project, αλλά πόσο καλύτερο θα ήταν αν έφτιαχνε ένα Evo Century Edition;    
Suggerimento: Πώς θα είναι στην οδήγηση, άραγε, το μοντέλο που θα προκύψει;

Panagiotis Karagiannis

Messaggi recenti

Η Renault στο Roland-Garros με την ειδική έκδοση του Renault 5 E-Tech

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…

7 minuti ago

TSF1 Podcast – Miami GP 2024 | Η 1η νίκη του Norris

Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…

7 ore ago

Toyota: Ηλεκτρική αντεπίθεση στην Ευρώπη με νέο B-SUV

Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…

8 ore ago

Έρχονται φόροι- σοκ στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Δασμούς ύψους 100% ανακοινώνει σήμερα ο Μπάιντεν, ετοιμάζεται και η ΕΕ να επιβάλλει

9 ore ago

La Fia ai politici europei: "La mobilità è un diritto, restate accessibili"

Ενόψει των επερχόμενων εκλογών για το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο, που είναι προγραμματισμένες για τις 8-9 Ιουνίου,…

1 giorno ago

Apple Car: il progetto potrebbe essere rilanciato con un'alleanza con Rivian

Μετά από δέκα χρόνια και τόσα δισεκατομμύρια δολάρια που δαπανήθηκαν, τον περασμένο Φεβρουάριο η Apple…

1 giorno ago