MINI John Cooper Works : Το πιο σπορ «μικρούλι»

Το MINI John Cooper Works απέσπασε το “sport auto award 2015”.

Το MINI John Cooper Works συνεχίζει το σερί επιτυχιών στην ετήσια ψηφοφορία αναγνωστών του περιοδικού “sport auto”, κερδίζοντας αυτή τη φορά την πρώτη θέση στην κατηγορία εισαγόμενων μικρών αυτοκινήτων. Διαθέτοντας εξαιρετικές επιδόσεις και αρετές, το MINI John Cooper Works ανέκαθεν ξεχώριζε στο περιβάλλον του ανταγωνισμού.

Το MINI John Cooper Works κινεί ο ισχυρότερος κινητήρας που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε μοντέλο παραγωγής της Βρετανικής premium μάρκας: πρόκειται για το δίλιτρο 4-κύλινδρο σύνολο βενζίνης με Τεχνολογία MINI TwinPower Turbo που αποδίδει 170 kW/231 hp (κατανάλωση στον Ευρωπαϊκό κύκλο δοκιμών EU: 6,7 l/100 km, εκπομπές CO2 μικτού κύκλου: 165 g/km). Οι τεχνολογίες κινητήρα, ανάρτησης και αεροδυναμικής του κορυφαίου Mini προέρχονται από το μηχανοκίνητο αθλητισμό, ενώ τα αποκλειστικά χαρακτηριστικά και η φιλοσοφία του στοχεύουν καθαρά στη διασκεδαστική οδήγηση. Ο ιδιαίτερος χαρακτήρας του αναδεικνύεται με αποκλειστικά εξωτερικά και εσωτερικά στοιχεία. Σε συνδυασμό με το εξάρι μηχανικό κιβώτιο, το MINI John Cooper Works επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 6,3 δεύτερα αγγίζοντας την τελική ταχύτητα των 246 km/h. Επίσης διατίθεται προαιρετικά με το 6-τάχυτο σπορ κιβώτιο Steptronic.
Το MINI John Cooper Works συνδυάζει γνήσια αγωνιστική αίσθηση με premium χαρακτηριστικά. Ξεχωριστό, και εξελιγμένο με σεβασμό στην παράδοση αποτελεί τον συνδυασμό της φιλοσοφιας MINI και John Cooper Works,που έχει σαν αποτέλεσμα τις ασυναγώνιστες επιδόσεις.

Τα βραβεία “sport auto award” χρονολογούνται από το 1980 και είναι από τις μακροβιότερες διακρίσεις στο χώρο του αυτοκινήτου. Φέτος 13.601 αναγνώστες ψήφισαν σε 30 κατηγορίες αυτοκινήτων παραγωγής και 10 κατηγορίες βελτιωμένων μοντέλων (tuning model).

Κινητήρες, επιδόσεις, κατανάλωση και εκπομπές ρύπων: MINI John Cooper Works: 4-κύλινδρος βενζινοκινητήρας με Τεχνολογία MINI TwinPower Turbo (υπερσυμπίεση, άμεσος ψεκασμός, πλήρως μεταβλητός έλεγχος βαλβίδων, μεταβλητός έλεγχος εκκεντροφόρων), κυβισμός: 1.998 cc, ισχύς: 170 kW/231 hp στις 5 200 – 6 000 rpm, μέγιστη ροπή: 320 Nm στις 1 250 – 4 800 rpm επιτάχυνση (0–100 km/h): 6,3 δευτ. (αυτόματο: 6,1 δεύτ.), τελική ταχύτητα: 246 km/h (246 km/h), μέση κατανάλωση σύμφωνα με Ε.Ε.: 6,7 lit (5.7 lit)/100 km,

Εκπομπές CO2 σύμφωνα με Ε.Ε.: 155 g/km (133 g/km), πρότυπο εκπομπών ρύπων: EU6.
Εξωτερικές διαστάσεις:
Μήκος: 3874 mm
Πλάτος: 1 727 mm
Ύψος: 1 414 mm
Μεταξόνιο: 2 495 mm

Panagiotis Karagiannis

Messaggi recenti

Η Porsche έτοιμη να λανσάρει την πρώτη υβριδική 911 με υψηλότερες επιδόσεις

Η Porsche προσθέτει για πρώτη φορά μια μπαταρία στο σπορ αυτοκίνητο 911, με τον ηλεκτροκινητήρα…

6 ore ago

Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία γυρίζει την πλάτη στην ηλεκτροκίνηση

Με τους ευρωπαίους κατασκευαστές αυτοκινήτων να εκφράζουν γενικευμένες αντιδράσεις από την επιβράδυνση των πωλήσεων αμιγώς…

7 ore ago

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Με ιδιαίτερη χαρά η Ford Performance ανακοινώνει σήμερα τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ 2025,…

12 ore ago

Guida Volkswagen ID.3 Pro Performance: il simbolo della transizione (Video)

Είναι όμως έτσι τα πράγματα; Το μικρομεσαίο αμιγώς ηλεκτρικό hatchback της Volkswagen, Διαφέρει αισθητικά και…

13 ore ago

Ecco la Mercedes Benz G580 EQ, completamente elettrica.

Η νέα Mercedes-Benz G 580, εξοπλισμένη με τεχνολογία EQ, συνεχίζει την κληρονομιά των προκατόχων της…

14 ore ago

Alfa Romeo Giulia e Stelvio Quadrifoglio Super Sport: con il vento della Mille Miglia (Video)

Οι Alfa Romeo Giulia και Stelvio Quadrifoglio Super Sport πηγαίνουν ακόμα παραπέρα το σπορ ιδεώδες…

1 giorno ago