Μετανοείτε: Μέχρι και τα τελευταία κάστρα πέφτουν (λέμε τώρα). Η αυτοκίνηση είναι χαρά. Αυτό, φαίνεται ότι δέχονται και στη Mercedes- AMG, ο επικεφαλής της οποίας, Tobias Moers, δήλωσε (στο Autocar) ότι η επόμενη γενιά της Ε63, θα έχει τον απαραίτητο εξοπλισμό για να ντριφτάρει κανείς (όχι κανείς, αλλά κάποιος και συγκεκριμένα ο οδηγός της) όποτε το επιλέξει.
Και γιατί το drift mode σε αυτή την επόμενη AMG είναι μεγάλα νέα; Επειδή, προφανώς, η επόμενη γενιά της Ε63 θα είναι τετρακίνητη και η εταιρεία θέλει να διατηρήσει για τους ιδιοκτήτες τις χαρές που δίνει η πίσω κίνηση.
Με το drift mode, η κίνηση της Ε63 AMG λοιπόν θα μεταφέρεται κατά 100% στον πίσω άξονα.
Κατά τα λοιπά, ο Moers ειπε ότι θα υπάρχουν εκδόσεις “με περισσότερους και λιγότερους από 600 ίππους“, από το οποίο συμπεραίνουμε πως θα υπάρχουν μίνιμουμ δύο εκδόσεις. Τόνισε επίσης ότι το νέο μοντέλο θα είναι ικανό να κάνει το σπριντ των 100 σε κάτω από 4 δευτερόλεπτα και θα μπορεί να γυρίσει την “Πράσινη Κόλαση” (Ναι, το Nurburgring) σε κάτω από 7:50. Και ότι το ντεμπούτο της θα γίνει σε αμερικανικό έδαφος, “σε μερικούς μήνες”. Bring it on, Mercedes…
“Δεν τα φτιάχνουν πια όπως παλιά, παιδί μου”. Τώρα, κανείς δεν θα μπορεί να το πει αυτό. (Ναι, αυτή είναι C63 AMG)
Η Jeep αποκαλύπτει το Avenger 4xe, με έξυπνο σύστημα τετρακίνησης, ένα αυτοκίνητο καινοτόμο, αποδοτικό και…
Η Jeep αποκαλύπτει επίσημα την πολυαναμενόμενη τετρακίνητη έκδοση του Avenger, το 4xe που θα ολοκληρώσει…
Τα ευρωπαϊκά Gigafactories για την κατασκευή μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων βρίσκονται προ των πυλών, αποτελώντας μία…
Μετά τη συναρπαστική έναρξη της σεζόν στις αρχές Μαΐου στο ADAC Rallye Sulingen, οι ομάδες…
Το ανανεωμένο Jeep Compass MY24 είναι πλέον διαθέσιμο στη χώρα μας στην πολύ ανταγωνιστική τιμή…
Επιφυλακτική με την ολοκληρωτική μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση παραμένει η Lamborghini, με τον CEO της ιταλικής…