Questa Mercedes 230 SL Pagoda è la cosa più bella che vedrete oggi

Κάτι έχουμε πάθει τις τελευταίες ημέρες με τα classics. Λίγο η φοβερή και τρομερή δημοπρασία του Sotheby’s, λίγο οι τιμές τους που κάνουν ράλλυ διεθνώς, λίγο η νοσταλγία για τα παλιά, καλά χρόνια και “έδεσε το γλυκό”. Για σήμερα λοιπόν, αφού δεν μπορούσαμε να αντισταθούμε, επιλέξαμε μια “Ελληνίδα”. Για την ακρίβεια, μια Γερμανίδα από την Ελλάδα.
Αν σου αρέσουν τα κλασικά, πολυτελή αυτοκίνητα, αυτό είναι το αμάξι σου. Και, τώρα, που μας έχει… φάει το κρύο, περιμένουμε πώς και πώς να ανοίξει ο καιρός και να κάνουμε μια ωραία, “ανοιχτή” βόλτα.


 Βάλε ό,τι θέλεις δίπλα της. Αυτή η Merc, είναι καταδικασμένη να ξεχωρίζει

Μιλάμε για μια Mercedes-Benz SL 230 PAGODA. Αυτή η κυρία του 1965, δεν έχει απλά και μόνο λίγα χιλιόμετρα στο κοντέρ της, αλλά είναι συντηρημένη όπως της πρέπει. Δεν έχει ίχνος σκουριάς πάνω της, διαβεβαιώνει ο πωλητής της, έχει ξοδευτεί μια περιουσία per il γνήσια ανταλλακτικά της, για να διατηρηθεί στην κατάσταση που είναι τώρα. Γιατί να κάνεις λίφτινγκ, άλλωστε, όταν μπορείς να συντηρείς την ομορφιά σου;  

Οι διπλές απολήξεις του εξακύλινδρου inline και το χρώμιο που τόσο αγαπάμε

Στο σχεδόν… επιβεβλημένο για μια κλασική Merc ασημί, αψεγάδιαστο χρώμα, αυτή η Pagoda, έχει μπλε υφασμάτινη οροφή και, ομοίως μπλέ hard top. Και επειδή μια κυρία ξέρει να συνδυάζει αυτά που φορά, στο ίδιο, ακριβοθώρητο αλλά όμορφο χρώμα είναι και το –δερμάτινο φυσικά- σαλόνι di.
Με νέα μοκέτα και επενδύσεις ξύλου, αν παρατηρήσεις τις φωτογραφίες της, θα δεις ότι η κατάστασή της μοιάζει με αυτή με την οποία αγοράστηκε πριν από 52 περίπου χρόνια. Σκέψου το: Ένα αυτοκίνητο με ηλικία άνω του μισού αιώνα.
Παρότι δεν είναι ωραίο να είναι κανείς αγενής, δεν κρατηθήκαμε. Σκύψαμε και κοιτάξαμε από κάτω της. Θελήσαμε να δούμε αν εκεί, στα απόκρυφά της σημεία, θα δείξει την ηλικία της. Το αποτέλεσμα, μας ευχαρίστησε. Είναι σαν τα πρώτα της νιάτα. Δικαίως ζητά τα περίπου 70.000 ευρώ ο ιδιοκτήτης της, για να τη δώσει σε… ξένα χέρια.
Και, βλέποντας το volante και το ταμπλό της, σκεπτόμενος ότι δεν έχει δα και υπερβολικά τέλη (φοράει έναν 2,3 λίτρων, απόδοσης 140 ίππων), αν σου περισσεύουν αυτά τα λεφτά, μπορείς να την απολαμβάνεις στο γκαράζ σου, να της χαϊδεύεις το τιμόνι, να κάνεις χαλαρές, καλοκαιρινές βόλτες con il αέρα να χαϊδεύει τα μαλλιά σου και τη μουσική από το μοτέρ της, τα αυτιά σου…
Περισσότερα, μπορείς να δεις qui

 Αυτό δεν είναι τιμόνι, είναι έργο τέχνης

George Karagiannis

Messaggi recenti

Turchia: Colloqui avanzati con le cinesi BYD e Chery per la costruzione di fabbriche di veicoli elettrici

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

1 giorno fa

VW interrompe i colloqui con Renault per un EV a basso costo

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

1 giorno fa

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

3 giorni fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

3 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

3 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

3 giorni fa