Η McLaren Elva των 1.7 εκατομυρρίων ευρώ, δεν έχει ούτε παράθυρα, ούτε οροφή

Με τη παρουσίαση των Monza SP1 και SP2, η Ferrari δημιούργησε ένα νέο κεφάλαιο στα περιορισμένης παραγωγής, exclusive supercar. Δεύτερη σε αυτη τη κατηγορία, έρχεται να μπει η McLaren, με την Elva, η οποία όμως, εν αντιθέση με τις Ferrari, δεν έχει ίχνος του οτιδήποτε για παρμπρίζ. Τουλάχιστον, όχι σε απτή μορφή.

Η McLaren δημιούργησε πολύ απλά, ένα virtual παρμπρίζ, χρησιμοποιόντας τη ροή του άερα και τον αεροδυναμικό σχεδιασμό της Elva για να το επιτύχει. Στο εμπρός μέρος, η μεγάλη εισαγωγής αέρος, στο κεντρικό κομμάτι της κατευθύνει τη ροή του άερα με μεγάλη ταχύτητα στο άνοιγμα που υπάρχει στο κέντρο του καπό (όπως βλέπουμε και στη παραπάνω φωτογραφία), η οποία ροή αέρα, κατευθύνεται πάνω απο το χώρο της καμπίνας των επιβατών, δημιουργόντας ένα εικονικό παρμπρίζ, στις υψηλότερες ταχύτητες. Σε χαμηλές ταχύτητες, αυτό το παρμπρίζ, δεν υπάρχει. Κυριολεκτικά.

Η καμπίνα των επιβατών, είναι ουσιαστικά ένα εντελώς open-cockpit με πλήρη έκθεση σε όλα. Τα πάντα έχουν αδιαβροχοποιηθεί πλήρως, προκειμένου να είναι προστατευμένα στην αναπόφευκτη επαφή τους με τη βροχή, ενώ νέα είναι τα carbon bucket καθίσματα, με το υπόλοιπο εσωτερικό να προέρχεται σχεδιαστικά απο την 720S. Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα να ενεργοποιήσει ή να απενεργοποιήσει το παρμπρίζ, μέσω ενός διακόπτη.

Στο πίσω μέρος, κυριαρχεί και πάλι ο σχεδιαστικός χαρακτήρας της 720S, σε συνδυασμό με το open engine concept, της Senna. Ο κινητήρας της Elva, είναι ο ίδιος με αυτών των Senna και Senna GTR, με την απόδοση του να ανέρχεται στους 815 ίππους, το 0-100 να απαιτεί λιγότερο απο 3 δευτερόλεπτα, ενώ το 0-200 να πραγματοποιείται σε μόλις 6.7 δευτερόλεπτα.

Διαφορετικό σχεδιαστικό στοιχείο, είναι επίσης και η τετραπλή απόληξη εξάμτισης, κατασκευασμένη απο Inconel, με δύο εξατμίσεις να βρίσκονται ακριβώς πίσω απο τα κεφάλια των επιβατών και οι άλλες δύο, κανονικά, στο πίσω μέρος.

Tutto sommato

Η νέα Mclaren Elva, είναι homage στο σχεδιασμένο απο τον Bruce McLaren M1A, αγωνιστικό της δεκαετίας του ’60 και έρχεται να προστεθεί στην σειρά μοντέλων Ultimate Series, μαζί με τις P1, Senna και Speedtail.

Για τους πρακτικά σκεπτόμενους, υπάρχει στο εμπρός μέρος ένας μικρός χώρος αποσκευών, καθώς και η δυνατότητα παραγγελίας της με παρμπρίζ. Αν είστε ένας απο τους 399 τυχερούς που θα μπορέσουν να την αποκτήσουν, μπορείτε να αναμένεται την άφιξη της, απο το τέλος του 2020 και μετά.

Alexandros Fertakis

Messaggi recenti

Jeep: Επιστρέφει το 2025 το εμβληματικό Cherokee

Το νέο Jeep Cherokee, θα επιστρέψει στη γκάμα της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας, δεδομένου πως αποσύρθηκε από…

1 giorno fa

Volkswagen: Οι περικοπές κόστους και όχι οι δασμοί θα προστατεύσουν την Ευρώπη από τα κινεζικά EVs

Ο όμιλος Volkswagen ανέφερε ότι οι υψηλότεροι εισαγωγικοί δασμοί για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κινεζικής κατασκευής…

1 giorno fa

Mustang GTD: Ford accelera l'arrivo dell'emozionante modello in Europa

Η Ford επισπεύδει την έλευση της συναρπαστικής Mustang GTD στην Ευρώπη, καθώς το εντυπωσιακό μοντέλο…

1 giorno fa

Η Audi κέρδισε τις προτιμήσεις των μελών του Κοινοβουλίου

Το DNA της Audi «Πρωτοπορία μέσω της Τεχνολογίας» κέρδισε τις προτιμήσεις κατά συντριπτική πλειοψηφία των…

1 giorno fa

Η Ford παρουσιάζει τα Νέα Ranger Raptor και Transit Custom στην έκθεση ERGO.TEC / Μηχανήματα Έργων

Δυναμική και άκρως ενδιαφέρουσα για τους Έλληνες επαγγελματίες είναι η παρουσία της Ford στην έκθεση…

1 giorno fa

Συνεργασία Όμιλου Συγγελίδη & Εκπαιδευτικού Ομίλου ΔΕΛΤΑ 360

Ο Όμιλος Συγγελίδη που κατέχει ηγετική θέση στην αγορά αυτοκινήτου, εισάγοντας κορυφαίες μάρκες όπως  Citroen,…

1 giorno fa