Alea jacta est. Ο κύβος ερρίφθη. Η Mazda, μετά από την παρουσίαση του RX Vision Concept, που επιβεβαίωσε τα γραφόμενα του TopSpeed.gr και το πατεντάρισμα του νέου ρότορα (που επίσης μας επιβεβαίωσε- να τα λέμε κι αυτά) κατέληξε στο όνομα του μοντέλου με το οποίο θα επανέλθει στη sport κατηγορία.
Η κατοχύρωση των ονομάτων RX-7 και RX-9 από την ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, είχε «θολώσει τα νερά» ως προς το τι ετοίμαζε. Με δεδομένο ότι όλες οι πληροφορίες έλεγαν πως ο υπό εξέλιξη ρότορας που θα ονομάζεται SkyActive-R θα είναι turbo, πολλοί πίστεψαν ότι η εταιρεία θα επαναφέρει το RX-7. Σε αυτό, συνηγορούσαν και πολλές σχεδιαστικές λεπτομέρειες του RX Vision Concept (δες qui το σχετικό ρεπορτάζ μας), οι οποίες παρέπεμπαν σε έναν από τους μεγαλύτερους θρύλους της παγκόσμιας αυτοκίνησης, την τελευταία γενιά του RX-7.
Η Mazda, όπως λένε πηγές του TopSpeed.gr στις ΗΠΑ, έχει αποφασίσει το επόμενο μοντέλο με κινητήρα wankel που θα παράγει, να ονομάζεται RX-9. Κι αυτό για να παραπέμπει, με το όνομά του, στο γεγονός ότι η εξέλιξη των μοντέλων RX πήγε ένα βήμα παραπέρα, ότι ο SkyActiv-R είναι κάτι εντελώς καινούριο σε σχέση με τους ρότορες που ο κόσμος αγάπησε και μίσησε, στα προηγούμενα μοντέλα.
Οι ίδιες πληροφορίες αναφέρουν ότι οι τεχνικοί της Mazda έχουν φτάσει στη λύση «κατά 90%» των αδύναμων σημείων του wankel, χρησιμοποιώντας διαφορετικά υλικά, αλλάζοντας τη χωρητικότητα και μετακομίζοντας κάποια από τα λίγα βασικά του μέρη. Διάβασε qui το σχετικό ρεπορτάζ μας, βλέποντας και τα πατενταρισμένα σχέδια της Mazda στο US Patent Office που εξασφαλίσαμε. Έτσι, ο SkyActiv-R, διαθέτει πλεόνασμα ροπής από τις χαμηλές στροφές, γεγονός που δεν βελτιώνει μόνο θεαματικά τον λόγο απόδοσης/κατανάλωσης, αλλά και μειώνει στην πράξη την κατανάλωση καυσίμου, ενώ παρουσιάζει μικρότερες φθορές στο χρόνο.
Le informazioni sono discordanti sul fatto che utilizzerà la tecnologia vista nella Mazda 2/Demio EV Concept per rendere il veicolo più efficiente. ibrido plug-inè (quasi) certo che il rotore utilizzerà la tecnologia del turbo a due stadi. Questo è il cosiddetto e-turbo, το οποίο ενεργοποιεί το ηλεκτρικό turbo στις χαμηλές rpm ώστε να “γεμίσει” ροπή τον ρότορα που πάσχει σε αυτό το σημείο, ενώ στις υψηλές θα αναλαμβάνει ένα συμβατικό turbo (με ανακύκλωση των καυσαερίων).
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι το e-turbo θα “κινείται” από έναν εναλλάκτη, ενώ δεν αποκλείεται να χρησιμοποιήσει και το homogeneous charge compression ignition (HCCI) που “βασιλεύει” στη δεύτερη γενιά των SKYACTIV κινητήρων. Εδώ, το HCCI διατηρεί την ανάφλεξη με σπινθήρα στις χαμηλές στροφές, αλλά χρησιμοποιεί τη συμπίεση για να κάψει το μίγμα καυσίμου / αέρα σε υψηλότερες στροφές, αυξάνοντας την απόδοση της καύσης και πετυχαίνοντας χαμηλότερα επίπεδα εκπομπών NOX.
Έτσι, η Mazda, το 2018, ή το 2020 (αναλόγως της πορείας των οικονομικών της εταιρείας), θα παρουσιάσει την επόμενη γενιά τους, το πανίσχυρο RX-9. Άλλωστε, οι επικεφαλής της είδαν, στην παρουσίαση του RX Vision Concept, ότι οι αληθινοί petrolheads δεν θα σταματήσουν ποτέ να ποθούν ένα RX και η υπόλοιπη ανθρωπότητα θα τα θαυμάζει, ή θα τα φθονεί, πάντα…
Η DS Automobiles ανακοινώνει το νέο πρόγραμμα «Premium Upgrade» που δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις…
Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...
Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...
Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...
Ma è proprio così? L'utilitaria elettrica di medie dimensioni di Volkswagen si differenzia esteticamente e...
La nuova Mercedes-Benz G 580, dotata di tecnologia EQ, continua l'eredità dei suoi predecessori...