Επιτέλους! Η Lamborghini (ξανα)κάνει το θαύμα της. Στις 20 Νοεμβρίου, presso Σαλόνι Αυτοκινήτου του Los Angeles, θα αποκαλύψει μια πισωκίνητη version di Huracan, για τους λάτρεις της πλαγιολίσθησης. Il καλά νέα δεν τελειώνουν εδώ, καθώς, όπως ακριβώς έγινε με τον προκάτοχο της Huracan, τη Gallardo, θα ακολουθήσουν “ειδικές” εκδόσεις της πισωκίνητης Huracan, αρχής γενομένης από το 2016.
Η διαφορά, εδώ, είναι ότι δεν θα πρόκειται για “φθηνότερη”, αλλά για αρκετά πιο extreme έκδοση της Huracan, αφού η πισωκίνητη version δεν θα φορά “απλά” τον 5,2 λίτρων V10 με τους 602 ίππους, αλλά θα είναι και ελαφρύτερη. Αρκετά ελαφρύτερη από τη 1.422 κιλών τετρακίνητη “αδελφή” της.
Και, μιας και την αναφέραμε την trazione integrale, αυτή ήδη στέλνει την πλειοψηφία της ροπής πίσω (30:70) και μπορεί, αν της ζητηθεί, να στείλει μέχρι και το 100% στον… σωστό άξονα.
Το ερώτημα βέβαια, είναι το γιατί η Lambo παρουσιάζει πισωκίνητη έκδοση του supercar αυτού και γιατί τώρα. Η απάντηση κρύβεται στην… αγορά. Η Καλιφόρνια (οι ΗΠΑ, αλλά συγκεκριμένα η Καλιφόρνια) είναι “παραδοσιακή” αγορά για τη Lamborghini. Η χρονική στιγμή της παρουσίασης, θεωρείται ιδανική για να τονώσει το ενδιαφέρον δυνητικών πελατών προς τη μάρκα, μέχρι το 2016 οπότε και θα βγει στην παραγωγή, σε μια μάλλον δύσκολη στιγμή για το VAG Group.
DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...
Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...
Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...
Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...
Ma è proprio così? L'utilitaria elettrica di medie dimensioni di Volkswagen si differenzia esteticamente e...
La nuova Mercedes-Benz G 580, dotata di tecnologia EQ, continua l'eredità dei suoi predecessori...