Categorie: Uncategorized

John Elkann, Robert Peugeot και Carlos Tavares τα αφεντικά της Stellantis

 

Προχωρά ταχύτατα η συγκρότηση του νέου ομιλικού σχήματος το οποίο προκύπτει από τη συνένωση PSA και FCA και ονομάζεται Stellantis. Το νέο ΔΣ του Ομίλου, το οποίο ανακοινώθηκε θα απαρτίζεται από 11 μέλη, με τη μεγαλύτερη “δύναμη” να έχει δοθεί στα χέρια του John Elkann, που αναλαμβάνει πρόεδρος της Stellantis, του Robert Peugeot που αναλαμβάνει αντιπρόεδρος και του Carlos Tavares που αναλαμβάνει τη θέση του CEO. 

Στο νέο ΔΣ, ο βασικός μέτοχος της FCA, Exor, θα συνεισφέρει 5 μέλη, ενώ οι κύριοι μέτοχοι του Groupe PSA, EPF/FFP και BPIfrance θα συνεισφέρουν με ισάριθμα μέλη, με μόνο ανεξάρτητο μέλος να είναι ο CEO της, Carlos Tavares. 

Η πλήρης σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου της Stellantis είναι:

John Elkann (Chairman)

Robert Peugeot (Vice Chairman)

Henri de Castries (Senior Independent Director) 

Andrea Agnelli (Non-Executive Director)

Fiona Clare Cicconi (Non-Executive Director)

Nicolas Dufourcq, (Non-Executive Director)

Ann Frances Godbehere, (Non-Executive Director)

Wan Ling Martello (Non-Executive Director)

Jacques de Saint-Exupéry, (Non-Executive Director)

Kevin Scott (Non-Executive Director),

Carlos Tavares (Chief Executive Officer)

Στο μεταξύ η Stellantis θα έχει στη διάθεσή της τρεις καινούριες πλατφόρμες, επάνω στις οποίες θα βασίσει τα μελλοντικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που θα ενσωματωθούν στις γκάμες τόσο των Peugeot, Citroen, Opel κ.α. όσο και των Fiat, Chrysler, Alfa Romeo κ.α.

Και ενώ οι πλατφόρμες eCMP και eVMP που θα αρχίσουν να “δίνουν” μοντέλα μικρού και μεσαίου μεγέθους από το 2023 (νέο Punto, 500 XL, B-SUV της Alfa Romeo κ.α.) είναι ήδη γνωστές, στην Ιταλία διακινούνται πληροφορίες βάσει των οποίων η FCA εξελίσσει μία νέα πλατφόρμα για μεγαλύτερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Η ιστοσελίδα clubalfa.it αναφέρει μάλιστα ότι το νέο πλαίσιο θα ονομάζεται Giorgio και προορίζεται για τις αντίστοιχες εκδόσεις μοντέλων της Alfa Romeo καθώς και της ηλεκτρικής Maserati.

H νέα πλατφόρμα θα μπορεί να φιλοξενήσει έως τρεις ηλεκτροκινητήρες και η αρχιτεκτονική της θα υποστηρίζει τάση 800 V για μέγιστο όφελος αυτονομίας και σούπερ φόρτισης. Πάνω στην Giorgio θα βασιστούν τα μεγάλα ηλεκτρικά των δύο ομίλων με τα σήματα των DS, Alfa Romeo, Maserati, Jeep, Dodge και Chrysler.

George Karagiannis

Condividi
Pubblicato da
George Karagiannis

Messaggi recenti

Turchia: Colloqui avanzati con le cinesi BYD e Chery per la costruzione di fabbriche di veicoli elettrici

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

1 giorno fa

VW interrompe i colloqui con Renault per un EV a basso costo

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

1 giorno fa

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

2 giorni fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

3 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

3 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

3 giorni fa