auto elettriche

L'Audi Q4 e-tron è ora disponibile in Grecia con prezzi a partire da 39.469 €.

Έφτασε στην Ελλάδα το νέο Audi Q4 e-tron. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο της γερμανικής μάρκας είναι είναι άμεσα διαθέσιμο, με τις προτεινόμενες τιμές λιανικής για τα Q4 e-tron 35 (170 PS) και Q4 e-tron 40 (204 PS) να είναι 44.900 € και 52.100 € αντίστοιχα, στην έκδοση Basic. Οι τιμές των δύο προαναφερθέντων μοντέλων, με την επιδότηση του προγράμματος «Κινούμαι Ηλεκτρικά», διαμορφώνονται στα 39.469 € και 46.100 €, αντίστοιχα. Το τετρακίνητο Q4 e-tron 50 quattro (299 PS), διατίθεται από την έκδοση Advanced, με προτεινόμενη τιμή λιανικής 58.450 € (τιμή με επιδότηση 52.450 €). Όλα τα μοντέλα είναι διαθέσιμα και στην πιο σπορ έκδοση S line.

Εντυπωσιακό το Audi Q4 e-tron

Το μοντέλο, το οποίο κατασκευάζεται με μηδενικό περιβαλλοντικό αποτύπωμα στο εργοστάσιο του Zwickau που χρησιμοποιεί οικολογική ηλεκτρική ενέργεια, διατίθεται με τρεις εκδόσεις κινητήριων συστημάτων για διαφορετικά… γούστα: Ισχύς 170 PS (125 kW) και 204 PS (150 kW) με κινητήρα μόνιμου μαγνήτη (PSM) και κίνηση στους πίσω τροχούς, κορυφαία με ισχύ 299 PS (220 kW) και ηλεκτρική τετρακίνηση.

Με δέκα λεπτά φόρτισης, καλύπτεις 130 χιλιόμετρα

Η autonomia του φτάνει έως τα 520 χιλιόμετρα (WLTP) ανάλογα με την έκδοση του κινητήριου συστήματος και το μέγεθος της μπαταρίας. Σε φόρτιση συνεχούς ρεύματος υψηλής ισχύος (HPC) με ισχύ 125 kW σε ιδανικές συνθήκες, απαιτούνται μόλις δέκα λεπτά φόρτισης για αυτονομία περίπου 130 χιλιομέτρων (WLTP).

Κινητήρες και επιδόσεις

Το μοντέλο διατίθεται πισωκίνητο και τετρακίνητο

To Q4 e-tron διατίθεται με ηλεκτρική τετρακίνηση με επιπλέον ασύγχρονο κινητήρα στον μπροστινό άξονα (ASM) που ενεργοποιείται ανάλογα με τις ανάγκες. Το Q4 50 e-tron quattro κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε 6,2 δευτερόλεπτα, ενώ έχει τελική ταχύτητα 180 χλμ./ώρα,

Ανάκτηση ενέργειας γίνεται και με coasting και με πέδηση


Διαθέτει επίσης concept ανάκτησης ενέργειας με λειτουργία ελεύθερου τροχασμού (coasting) για μέγιστη ενεργειακή απόδοση, αλλά και πέδηση με ανάκτηση ενέργειας σε τρία στάδια χρησιμοποιώντας προαιρετικά τα paddles στο τιμόνι. Ανάκτηση ενέργειας γίνεται επίσης επιβραδύνοντας είτε με το φρένο ή με τον επιλογέα στη θέση Β.

Διατίθεται με δύο μεγέθη μπαταρίας

Το γερμανικό μοντέλο διατίθεται με δύο μεγέθη μπαταρίας: Καθαρό 52 kWh (μεικτό 55 kWh) και καθαρό 77 kWh (μεικτό 82 kWh), μπαταρία με 9 ή 12 modules (μονάδες). Υπάρχει ενεργή θερμική διαχείριση της μπαταρίας με εξωτερική ψύξη, ψυκτικά κυκλώματα που μπορούν να συνδυάζονται με ευελιξία μεταξύ τους. Προαιρετικά, είναι διαθέσιμη αντλία θερμότητας με τεχνολογία CO2 για αποτελεσματικό έλεγχο του κλίματος στο εσωτερικό, ειδικά σε μεγαλύτερες διαδρομές.

Η ανάρτηση

Σε ό,τι αφορά την posta, το βάρος έχει πέσει στο να είναι ισορροπημένος ο χαρακτήρας του. Έχει χαμηλό κέντρο βάρους και ομοιόμορφη κατανομή φορτίων στους άξονες λόγω της εγκατάστασης των στοιχείων του κινητήριου συστήματος σε χαμηλή και κεντρική θέση.

Νύχτα στους δρόμους της Αθήνας


Στον μπροστινό άξονα έχουμε γόνατα McPherson, mentre il indietro ανάρτηση έχει προηγμένη σχεδίαση πέντε συνδέσμων.

Και μια δροσερή φωτογραφία του Q4 e-tron

Το Q4 e-tron διατίθεται με θηριώδεις ζάντες από 19 έως 21 ίντσες, με αεροδυναμικό σχεδιασμό. Επίσης, με ανισομεγέθη ελαστικά με ελαφρώς φαρδύτερα τα πίσω για υψηλή σταθερότητα οδήγησης και σπορ αίσθηση. Προαιρετική είναι η σπορ ανάρτηση (στάνταρ στην S line), προοδευτικό τιμόνι (στάνταρ σε μοντέλα quattro), Audi drive select (στάνταρ στο Sportback) και ανάρτηση με έλεγχο απόσβεσης (επιλογή διαθέσιμη για όλα τα μοντέλα).

Και HUD με Augmented Reality

Το ηλεκτρικό SUV διαθέτει μεγάλη γκάμα στάνταρ συστημάτων υποβοήθησης, μεταξύ των οποίων τα Audi pre sense, σύστημα προειδοποίησης αναχώρησης λωρίδας lane departure warning, σύστημα υποβοήθησης στροφής turn assist system, σύστημα αποφυγής σύγκρουσης collision avoidance assist, ακουστικό και οπτικό σύστημα στάθμευσης, προγνωστική υποβοήθηση ενεργειακής απόδοσης predictive efficiency assist.

Εντυπωσιακό το εσωτερικό του. Ξεχωρίζει το HUD με επαυξημένη πραγματικότητα


Επιπλέον διαθέσιμα είναι συστήματα όπως adaptive cruise assist και surround view cameras είναι διαθέσιμα σε διάφορα πακέτα.

Ξεχωρίζει η Head-up οθόνη επαυξημένης πραγματικότητας ως πρωτοποριακή καινοτομία. Τα σύμβολα πλοήγησης που «αιωρούνται» στον δρόμο διευκολύνουν την καθοδήγηση διαδρομής, οι δυναμικές επικαλύψεις των συστημάτων υποβοήθησης υπερτίθενται στον πραγματικό εξωτερικό κόσμο και διευκολύνουν την προβολή ακόμα και σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας.

George Karagiannis

Messaggi recenti

Η ιστορία της Maserati 300S

Βασισμένη στην επιτυχία της δίλιτρης A6GCS/53, η Maserati ξεκίνησε τη δημιουργία ενός νέου αυτοκινήτου με…

4 ore ago

Αποκαλύπτοντας το Θηρίο: Honda Civic Type R

Το Honda Civic Type R, το απόλυτο hot hatch υψηλών επιδόσεων, το αυτοκίνητο – Θρύλος…

15 ore fa

Νέο Wagoneer S: Αποκάλυψη για το πρώτο μεγάλο ηλεκτρικό SUV της Jeep

Πιστό στις αξίες της μάρκας, διαθέτει εξαιρετικές εκτός δρόμου δυνατότητες, μοναδικό σχεδιασμό και ασύγκριτη τεχνολογία.…

1 giorno fa

Οι νέες BMW M3 Sedan και BMW M3 Touring

Είναι οι θεματοφύλακες ενός θρυλικού σήματος και, συγχρόνως, κορυφαίοι εκπρόσωποι μιας ξεχωριστής σειράς αυτοκινήτων που…

1 giorno fa

Podcast TSF1 - GP di Monaco 2024 | Monte-Charles

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

2 giorni fa

Podcast TSF1 - GP dell'Emilia-Romagna 2024 | McLaren continua ad andare forte

Καλημέρα αγαπητοί ακροατές και καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix…

2 giorni fa