NOTIZIE

Ferrari elettrica: il senso del suono rimarrà al centro dell'esperienza del cliente

Η Ferrari έχει αναπτύξει ένα σύστημα για τη δημιουργία ενός αυθεντικού και απολαυστικού ήχου για τα μελλοντικά ηλεκτρικά υπεραυτοκίνητά της που θα σχετίζεται άμεσα με την απόδοση του συστήματος μετάδοσης κίνησης, επιτρέποντας στους οδηγούς να ακούν έναν διαφορετικό βρυχηθμό κινητήρα ανάλογα με τον τρόπο που οδηγούν το αυτοκίνητο, κατά κάποιο τρόπο σαν ένα σούπερ αυτοκίνητο με θερμική μηχανή.

Αντί να αναπαράγει προσομοιωμένο ήχο μέσω ηχείου, όπως έκαναν άλλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων, το Cavallino επέλεξε αυτή τη λύση που θα πρέπει να προσφέρει έναν πιο γνήσιο ήχο.  Η εταιρεία έχει κάνει πολλή έρευνα για να βελτιώσει τη δυναμική των μελλοντικών EV της, αλλά έχει ξεχωρίσει τους ήχους EV ως αδυναμία.  Στις ΗΠΑ ανακάλυψαν μια κατάθεση διπλώματος ευρεσιτεχνίας στο Γραφείο Διπλωμάτων Ευρεσιτεχνίας και Εμπορικών Σημάτων των ΗΠΑ (USPTO) στην οποία μηχανικοί της Ferrari προσπαθούν να βελτιώσουν αυτό το πρόβλημα.

Βασικά, η Ferrari θα εξάγει τους ήχους από τους ηλεκτρικούς κινητήρες και τα διάφορα εξαρτήματα του συστήματος μετάδοσης κίνησης, μετρώντας τις συχνότητες συντονισμού του κινητήρα, του κιβωτίου ταχυτήτων, του διαφορικού και ακόμη και των τροχών, πριν ενισχύσει αυτούς τους ήχους με μια ρύθμιση αντηχείου για να δημιουργήσει έναν συσχετισμένο ήχο με την περιστροφή του ηλεκτροκινητήρα.

Με αυτή την τεχνολογία, η εταιρεία από το Maranello θα προσθέσει ένα λεγόμενο «ηχητικό ρεύμα» στην τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα σε συχνότητα που δεν παρεμποδίζει τη λειτουργία του κινητήρα.  Αυτό το ηχητικό ρεύμα θα δημιουργήσει μια ευδιάκριτη αρμονική συχνότητα ή βουητό στο περίβλημα του κινητήρα, που αντιστοιχεί στην ταχύτητα περιστροφής του κινητήρα.  Αυτός ο θόρυβος μπορεί στη συνέχεια να ενισχυθεί από ένα αντηχείο στον κινητήρα ή στο περίβλημα μετάδοσης κίνησης για να δημιουργήσει έναν πραγματικό θόρυβο του συστήματος μετάδοσης κίνησης.

Το αντηχείο μπορεί να σχεδιαστεί για να παράγει ακριβώς τον ήχο που η Ferrari θεωρεί κατάλληλο για τις εφαρμογές της και δεν χρειάζεται καν πρόσθετο υλικό για να λειτουργήσει.  Το καλύτερο μέρος αυτής της πατέντας είναι ότι είναι απολύτως αληθινό, ανεβοκατεβαίνει με την ταχύτητα του ηλεκτροκινητήρα και επίσης αλλάζει όγκο ανάλογα με το φορτίο στον κινητήρα.  Αυτό μιμείται την τρέχουσα συμπεριφορά των κινητήρων εσωτερικής καύσης, δημιουργώντας ένα πραγματικό θόρυβο μέσα από το οποίο μπορείτε να οδηγείτε με τις αισθήσεις σας αντί να κοιτάτε συνεχώς μετρητές και ενδείξεις υπολογιστών.

Και, επειδή ο ήχος δημιουργείται μέσα στον ηλεκτροκινητήρα, παραμένει πιστός στο ήθος της αυθεντικότητας της Ferrari.  Αυτό το σύστημα δεν θα εφαρμοστεί σε κανένα τρέχον μοντέλο Ferrari, αλλά στην πρώτη αμιγώς ηλεκτρική Ferrari που θα λανσαριστεί το 2025! 

Nikolaos Michalopoulos

Messaggi recenti

Το Νέο Opel Frontera αποκαλύπτεται πλήρως

Μόλις λίγες εβδομάδες πριν, η Opel έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες του νέου Frontera.…

1 ora ago

Η Renault στο Roland-Garros με την ειδική έκδοση του Renault 5 E-Tech

Για τρίτη συνεχή χρονιά, η Renault συνεχίζει να διαδραματίζει ζωτικό ρόλο στο διάσημο Roland-Garros Grand…

2 ore ago

Σημαντική πρόοδος για την οδική ασφάλεια της Ελλάδας η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων

Η ηλεκτρονική διασταύρωση των κυκλοφορούντων οχημάτων αποτελεί σημαντικό ορόσημο για την οδική ασφάλεια στην Ελλάδα,…

7 ore ago

TSF1 Podcast – Miami GP 2024 | Η 1η νίκη του Norris

Καλώς ήρθατε στο σημερινό podcast του TSF1, για το Grand Prix τoy Μαϊάμι. Ο Lando…

9 ore ago

Toyota: Ηλεκτρική αντεπίθεση στην Ευρώπη με νέο B-SUV

Εν μέρει ως τακτική, εν μέρει ως φιλοσοφία, η Toyota δεν έχει ακόμη εντρυφήσει στα…

10 ore ago

Έρχονται φόροι- σοκ στα κινέζικα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Δασμούς ύψους 100% ανακοινώνει σήμερα ο Μπάιντεν, ετοιμάζεται και η ΕΕ να επιβάλλει

10 ore ago