Corse

Η Audi ρίχνει όλη την τεχνογνωσία της Formula E για να κερδίσει το Ράλι Ντακάρ

Το Ράλι Ντακάρ θα διεξαχθεί από τις 2 έως τις 14 Ιανουαρίου 2022 στις ερήμους της Σαουδικής Αραβίας, με την Audi να είναι ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο, που θα αγωνιστεί για τη νίκη στη γενική κατάταξη, με ένα ηλεκτροκίνητο αγωνιστικό αυτοκίνητο. Με στόχο τη νίκη με ένα αμιγώς ηλεκτρικό αγωνιστικό όχημα σε αυτό το ράλι, η Audi ολοκλήρωσε την εργοστασιακή εμπλοκή της στη Formula E με τον καλύτερο τρόπο: Με μία νίκη στον διπλό αγώνα στο Βερολίνο, με τον οποίο έπεσε η αυλαία του εφετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Formula E. Νικητής, στο τιμόνι ενός Audi e-tron FE07, ήταν ο Βραζιλιάνος Lucas di Grassi, ο οποίος, συμπτωματικά, ήταν και ο νικητής του εναρκτήριου αγώνα της Formula E, στις 13 Σεπτεμβρίου 2014.

Lucas di Grassi

Στον τελευταίο αγώνα για την Audi στη Formula E, σε εργοστασιακό πάντα επίπεδο, οι πιλότοι της ομάδας Lucas di Grassi και René Rast, φιλοξένησαν ένα αποχαιρετιστήριο μήνυμα στο σύστημα HELO του μονοθεσίου τους, ευχαριστώντας οργανωτές και φίλους αυτής της σχετικά νέας και ιδιαίτερης μορφής του Motorsport, για τη συνεργασία και τη στήριξή τους όλα τα προηγούμενα χρόνια.

Audi e-tron FE07 #33 (Audi Sport ABT Schaeffler), René Rast

Κεφαλαιοποίηση της εμπειρίας

Audi e-tron FE07 #11 (Audi Sport ABT Schaeffler), Lucas di Grassi

Η Audi ήταν ο πρώτος κατασκευαστής από τη Γερμανία που πίστεψε και στήριξε τον νεοσύστατο θεσμό της Formula E, από την πρεμιέρα του, πριν επτά χρόνια. Στο διάστημα που μεσολάβησε μέχρι και τον τελευταίο αγώνα, η Audi Sport ABT Schaeffler αναδείχθηκε η πλέον επιτυχημένη ομάδα στην ιστορία της Formula E. Συγκέντρωσε συνολικά 1.380 βαθμούς σε 84 αγώνες, με 14 νίκες και 47 θέσεις στο βάθρο των νικητών. Ο Lucas di Grassi κέρδισε το πρωτάθλημα οδηγών τη σεζόν 2016-2017, ενώ η Audi Sport ABT Schaeffler κατέκτησε τον τίτλο στο πρωτάθλημα των ομάδων, τη σεζόν 2017-2018.

Audi e-tron FE07 #33 (Audi Sport ABT Schaeffler), René Rast

Όλη η τεχνογνωσία της Audi από τη Formula E θα μεταφερθεί αυτούσια στην προετοιμασία του Audi RS Q e-tron, με το οποίο θα συμμετάσχουν στο Ράλι Ντακάρ οι Stéphane Peterhansel, Carlos Sainz και Mattias Ekström. H MGU, ο κινητήρας-γεννήτρια του πρωτότυπου προέρχεται από το αγωνιστικό μονοθέσιο e-tron FE07 της Formula E, που είχε εξελιχθεί in-house από την Audi Sport.

O πιλότος της Audi, René Rast, οδηγεί το Audi e-tron FE07 στους δρόμους του Βερολίνου


Μάλιστα, θα τοποθετηθεί από μία κινητήρια μονάδα σε κάθε άξονα, εξασφαλίζοντας ηλεκτρική τετρακίνηση quattro, ενώ μία τρίτη MGU, σε συνδυασμό με έναν θερμικό κινητήρα TFSI, θα αναλάβει τον ρόλο φόρτισης της μπαταρίας υψηλής τάσης, κατά τη διάρκεια της οδήγησης. Κάθε MGU ζυγίζει μόλις 35 κιλά, με τον βαθμό ενεργειακής απόδοσης να φτάνει το εντυπωσιακό 97%, απόδειξη του κορυφαίου σημείου στο οποίο έχει φτάσει την τεχνολογία, η Audi.

George Karagiannis

Messaggi recenti

DS 3 : Άμεσα διαθέσιμο, με το πρόγραμμα Premium Upgrade

Η DS Automobiles ανακοινώνει το νέο πρόγραμμα «Premium Upgrade» που δίνει την ευκαιρία στους λάτρεις…

15 ore ago

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

1 giorno fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

1 giorno fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

2 giorni fa

Guida Volkswagen ID.3 Pro Performance: il simbolo della transizione (Video)

Ma è proprio così? L'utilitaria elettrica di medie dimensioni di Volkswagen si differenzia esteticamente e...

2 giorni fa

Ecco la Mercedes Benz G580 EQ, completamente elettrica.

La nuova Mercedes-Benz G 580, dotata di tecnologia EQ, continua l'eredità dei suoi predecessori...

2 giorni fa