Η Nissan άφησε όλο τον κόσμο με ανοιχτό το στόμα όταν, την προηγούμενη εβδομάδα, παρουσίασε το πρώτο στον κόσμο GT-R που ελέγχεται με τηλεχειρισμό από το Playstation να τρέχει με 210 χ.α.ω. στην πίστα του Silverstone.
Και, επειδή τα τεχνολογικά επιτεύγματα δεν γίνονται για… πλάκα, η ιαπωνική εταιρεία θα αρχίσει, από το 2018, να χρησιμοποιεί τον… τηλεκατευθυνόμενο Godzilla για εκπαιδευτικούς σκοπούς,su σχολεία di
πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στο Ηνωμένο Βασίλειο,
προωθώντας την μελλοντική σταδιοδρομία των μαθητών στους τομείς των
Επιστημών, της Τεχνολογίας, της Μηχανικής και των Μαθηματικών (STEM).
Για τη δημιουργία του GT-R αυτού, η Nissan GB συνεργάστηκε με τη Sony Interactive Entertainment Europe, δημιουργώντας το απόλυτο αυτοκίνητο για τους gamers : Το τηλεχειριζόμενο Nissan GT-R / C.
Il GT-R / C τέθηκε σε δοκιμή μέσα στην φημισμένη πίστα του Silverstone, από τον οδηγό αγώνων της NISMO Jann Mardenborough. Ο Jann ήλεγχε το GT-R / C από το θάλαμο διακυβέρνησης ενός ελικοπτέρου Robinson R44 Raven II, το οποίο είχε λάβει ειδική άδεια για να επιχειρεί σε χαμηλό υψόμετρο.
Η Nissan έχει φέρει εφευρετικότητα και καινοτομία στο μηχανοκίνητο αθλητισμό για περισσότερα από 80 χρόνια, συνδυάζοντας την τεχνολογία με τις επιδόσεις. Από το 2008, η Nissan έχει επίσης καταστήσει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό ακόμα πιο προσιτό, χάρη στην Ακαδημία GT που μετατρέπει ερασιτέχνες video gamers σε επαγγελματίες οδηγούς αγώνων.
Το GT-R / C κατασκευάστηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο από την JLB Design Ltd., χρησιμοποιώντας ένα GT-R 542bhp V6 R35 του 2011.
Στον ταχύτερο γύρο του Mardenborough (1:17:47) στο Silverstone με το GT-R / C, η μέση ταχύτητα ήταν στα 122 χλμ/ω και η τελική ταχύτητα “άγγιξε” τα 210 χλμ/ω.
Το GT-R / C είναι εξοπλισμένο με τέσσερα ρομπότ που ελέγχουν το τιμόνι, το κιβώτιο ταχυτήτων, τα φρένα και το γκάζι. Έξι υπολογιστές που είναι τοποθετημένοι στο καπό, επεξεργάζονται τα δεδομένα με ταχύτητες που φτάνουν τις 100 φορές το δευτερόλεπτο !
Ο μη τροποποιημένος ελεγκτής PS4 DualShock 4 συνδέεται με έναν μικροεπεξεργαστή, ο οποίος “ερμηνεύει” τα σήματα του joystick και των κουμπιών και τα μεταδίδει στα εποχούμενα συστήματα του GT-R / C. Η ασύρματη λειτουργία έχει εμβέλεια ενός χιλιομέτρου.
Παράλληλα, ένας αισθητήρας Racelogic VBOX Motorsport έχει εγκατασταθεί για να αναμεταδίδει τα δεδομένα ταχύτητας σε μια οθόνη LCD στο cockpit του ελικοπτέρου, βοηθώντας τον Mardenborough να αντιληφθεί την ταχύτητα του οχήματος στις στροφές της πίστας.
Το GT-R / C είναι επίσης εξοπλισμένο με δύο ανεξάρτητα συστήματα ασφαλείας που λειτουργούν σε διαφορετικές ραδιοσυχνότητες, επιτρέποντας σε δύο επιπρόσθετους χειριστές να εφαρμόσουν πλήρη πέδηση με ABS και να “σβήσουν” τον κινητήρα, σε περίπτωση που ο κύριος χειριστής χάσει τον έλεγχο του οχήματος.
Το Renault Group έχει θέσει ένα ρεαλιστικό όραμα για την τεχνολογία, βασισμένο στην αρχή ότι…
Μετά από αμέτρητες φήμες στον Τύπο, ήρθε η επιβεβαίωση: το Mirafiori θα γίνει το μέρος…
Το Ford Kuga είναι το μεσαίο SUV που έρχεται για μια ακόμα φορά να ανατρέψει…
Η Audi, συνώνυμο του αθλητισμού, της ακρίβειας και του πάθους, συνδυάζοντας άψογα τον ενθουσιασμό του…
Η Lancia παρουσίασε τις πρώτες εικόνες του Ypsilon HF, ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου που ανοίγει μια…
Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της νέας Lancia Ypsilon, ο διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Carlos…