Categorie: Uncategorized

H Nissan ανάμεσα στα κορυφαία εμπορικά σήματα της Υφηλίου

Σύμφωνα με την Interbrand, τον κορυφαίο οργανισμό στην αξιολόγηση εταιρικών σημάτων, η Nissan, για πέμπτη συνεχή χρονιά, αναγνωρίζεται ως ένα από τα πιο πολύτιμα εμπορικά σήματα στον κόσμο.  Συγκεκριμένα, με την ετήσια έκθεση  Best Global Brands για το τρέχον έτος που δημοσιεύεται από την Interbrand, η Nissan κατετάγη ως το 43ο   πιο πολύτιμο εμπορικό σήμα στον κόσμο , σημειώνοντας αύξηση σε σχέση με την περσινή κατάταξη (στην 49η  θέση). Με την αξία του εμπορικού της σήματος να εκτοξεύεται πάνω από τα 11 δισεκατομμύρια δολάρια, η Nissan κατετάγη ως η 4η ταχύτερα αναπτυσσόμενη μάρκα στον κόσμο ! 

Η αναγνώριση αυτή αντικατοπτρίζει τις συνεχιζόμενες προσπάθειες της Nissan στην επίτευξη υψηλών αποτελεσμάτων, με διαρκή αύξηση της προβολής του εμπορικού της σήματος. Ο ενεργός ρόλος της Nissan στην οικοδόμηση ενθουσιασμού για την μάρκα γίνεται αντιληπτός, τόσο   από τη διευρυμένη  απήχηση του σχεδίου Ευφυούς Κινητικότητας (Intelligent Mobility) για ασφαλέστερη οδήγηση, όσο και από την αύξηση της αναγνωρισιμότητας του σήματος μέσω διάφορων χορηγιών υψηλού προφίλ, όπως στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Ρίο για το 2016, αλλά και στο UEFA Champions League.

  

Η συγκεκριμένη έκθεση επικαλείται διάφορους λόγους για το φετινό άλμα της Nissan στην κατάταξη των εμπορικών σημάτων,  συμπεριλαμβανομένων των παρακάτω :

- Το μακροπρόθεσμο όραμα της Nissan για την αύξηση της αναγνωρισιμότητας της  μάρκας,  μέσω της στρατηγικής αξιοποίησης  των ψηφιακών πλατφορμών και τεχνολογιών,

- Την σφυρηλάτηση νέων εταιρικών σχέσεων, όπως η πρόσφατη παγκόσμια συμφωνία με τη Microsoft, που επικεντρώνεται στη δυνατότητα σύνδεσης των οχημάτων αλλά και των συναφών υπηρεσιών,

- Το λανσάρισμα νέων, καινοτόμων προϊόντων, όπως χαρακτηριστικά το Serena με την τεχνολογία ProPilot και το GT-R NISMO,

- Τη διατήρηση μιας ισχυρής δέσμευσης  για την ικανοποίηση των πελατών και

- Την επιτυχή δημιουργία νέων μορφών έκφρασης της μάρκας, όπως χαρακτηριστικά φαίνεται μέσα από το πρόσφατο άνοιγμα του συγκροτήματος Nissan Crossing στην περιοχή Ginza του Τόκιο.

Η μεθοδολογία της Interbrand εστιάζει στις εν εξελίξει επενδύσεις και στη διαχείριση του brand ως μέρος του ενεργητικού της φίρμας, λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές επιδόσεις, την βαρύτητα της μάρκας στη διαδικασία λήψης απόφασης αγοράς από τον καταναλωτή, καθώς και τη δύναμη του brand στον παγκόσμιο επιχειρηματικό χάρτη.

Panagiotis Karagiannis

Condividi
Pubblicato da
Panagiotis Karagiannis

Messaggi recenti

Τουρκία: Σε προχωρημένες συνομιλίες με τις Κινέζικες BYD και Chery για κατασκευή εργοστασίων EV

Η Τουρκία βρίσκεται σε προχωρημένες διαπραγματεύσεις με τις κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες BYD και Chery για επενδύσεις…

7 ore ago

Η VW διακόπτει τις συνομιλίες με τη Renault για EV χαμηλού κόστους

Η VW εγκατέλειψε τις συνομιλίες με τη Renault για την από κοινού ανάπτυξη μιας προσιτής…

8 ore ago

DS 3 : disponibile immediatamente, con il programma Premium Upgrade

DS Automobiles annuncia il nuovo programma "Premium Upgrade" che offre agli appassionati la possibilità di...

1 giorno fa

Porsche è pronta a lanciare la prima 911 ibrida con prestazioni superiori

Porsche aggiunge per la prima volta una batteria alla vettura sportiva 911, con il motore elettrico...

2 giorni fa

L'industria automobilistica europea volta le spalle all'elettrificazione

Con le case automobilistiche europee che hanno espresso una reazione diffusa al rallentamento delle vendite di...

2 giorni fa

Ford Performance annuncia la sua partecipazione al Rally Dakar 2025

Ford Performance è lieta di annunciare oggi la sua partecipazione al Rally Dakar 2025,...

2 giorni fa