Την εταιρεία Curious
Ahead επέλεξε ο Όμιλος Σαρακάκη,
ως στρατηγικό συνεργάτη για την Digital
Επικοινωνία της Honda Auto.
Συγκεκριμένα, η Curious Ahead αναλαμβάνει το σύνολο της Digital στρατηγικής και επικοινωνίας της μάρκας,
τη διαχείριση του οικοσυστήματος των Social Media για τη Honda, τη δημιουργία engaging περιεχομένου αλλά και την υλοποίηση του Prestazioni Marketing με στοχευμένες Digitale Media καμπάνιες και activations.
H συνεργασία της Curious Ahead με τον Όμιλο Σαρακάκη μετράει ήδη
δυο χρόνια επιτυχημένης πορείας για τη μάρκα Mitsubishi και διευρύνεται δυναμικά με την
προσθήκη της Honda Auto, ως μια ολιστική, πλέον, προσέγγιση επικοινωνίας και προβολής στο ψηφιακό
περιβάλλον των επιτυχημένων αυτοκινητιστικών μαρκών του Ομίλου Σαρακάκη.
Ο Κωνσταντίνος Στέφας, Υπεύθυνος Προϊόντων Honda Auto & Mitsubishi Motori του Ομίλου Επιχειρήσεων
Σαρακάκη ΑΕΒΜΕ, δηλώνει για τη συνεργασία: «Διευρύνουμε τη
συνεργασία μας με την Curious Ahead με στόχο να
εκμεταλλευτούμε την υψηλή ποιότητα των υπηρεσιών τους, την οποία απολαμβάνουμε
από το 2019 για τη Mitsubishi Motori."
"Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι στην Curious Ahead για την απόκτηση της Honda Auto”, δηλώνει η Τάνια Γιακουμάκη, Γενική
Διευθύντρια di Curious Ahead. "Έχουμε δουλέψει με
πάθος, μεράκι και, πάνω απ’ όλα, με στρατηγική σκέψη και εκτέλεση για τη μάρκα Mitsubishi, που έχει αποδώσει τα μέγιστα. Ανυπομονούμε να κάνουμε
το ίδιο και για τα αγαπημένα μας αυτοκίνητα Honda!".